aivokapasiteetistä pienenee nettiriippuvaisilla ja kun me ajattelemme esim. tätä Perussuomalaisten palstaa ja täällä olevia nettiriippuvaisia, surkiata on, surkiata
ajatteleppa kun nähtävästi Perussuomalaisen aivokapasitetti esim. KOK. SDP, Keskustan, Vasemmistoliiton, KD ja RKPn kannattajiin nähden on huomattavasti alhaisempi ja kun täällä Isä-Timon puolueen palstalla riiputaan ja aivot pienee,
niin ei tarvitse ihmetellä miksi päivittäin saamme lukea Perussuomalaisten
" töppäyksistä ", niin ruohojuuritasolla kuin edustuksessa
no nykyään on esim. Vihreänliiton kannattajien joukoissa paljon lääkäreitä
joiden arikoiala on pää ja sen sisällä taphtuva ja kun ajatteletta loikkaamista, tukikaa missä on parhaat " pollatohtorit "
kirjoittaja ei vastaa kirjoitusvirheistä, suoritti tämän vakavan jutun
" perussuomalaisella " huumorilla
Kippeetä tekee ajatellessa
12
<50
Vastaukset
- itse käyn sään-
nöllisesti terapiassa ja se on auttanut, olen päässyt eroon viinasta, tupakasta, perussuomalaisuudesta,kiroilemisesta jne
seuraavaksi yritämme minua sopeuttaa työelämään - oiket törpöt?
Siinä palstan aivokääpiöt tilittää, puskahomot, mölisijät!
- voinappi3
Kaipasinkin jo sinua. Missä olet ? Nähdään tällä kertaa Haaksirikkooituneiden puistossa ja paljon voinappeja mukaan.
- Tummelipurkki
voinappi3 kirjoitti:
Kaipasinkin jo sinua. Missä olet ? Nähdään tällä kertaa Haaksirikkooituneiden puistossa ja paljon voinappeja mukaan.
on minulla aina mukana. Sitä kun laittaa niin ei ole paikat ruvella.
- noh,,..,.
Niin: no se nettiriippuvuus varmaan vaatisi jotakin sidonnaisuutta nettiin. Tyyliin, että blogeja tai jotakin. Minä ainakin olen ylpeä siitä, etten edes tiedä miten nettiä voisi käyttää liikennevaloissa, koskei puhelimessani ole nettiä ja on normaali elämä, en koskaan ole tajunnut ihnmisiä, jotka laittaa kuvansa netttiin, enkä mitään.
Joskus jotkut ystävätkin näyttäneet, että miten skitsoa meininkiä on nettiriippuvaisten Facebookissa: vahvistaa käsitystäni, että never, never me, en ikinä liittyisi yhteisöön, vaikka olisin Suomen viimeinen netistä ja nettihuomiosts kieltäytyvä ihminen, jollei joskus tule ammatillista pakkoa. Ja korjasin oikeinkirjoitettuja sanoja oman vastineeni aikana ainakin kaksikymmentä: vorustorjunta mielestäni koneessani on kunnossa ja pyysin yhdenkij sukuöaisen tarkistamaan, että olenko tullut hulluksi, kun tuntematon kirjoittaa minulle, että on naaourini tai että minut pitäisi tappaa ( puhelin oli siinä kädessä soittaa poliisille) , mutta se palstoja selannut yritti rauhoittaa, että " ne ei voi tietää kuka sinä olet". Itse kyllä en koskaan kirjoittelisin uhkauksia, tai häiritsisi mitenkään, missään. Persoonani kun on sama nimettömänä kuin henkilöni. - soini setä komentaa
lehtistöö ja sannoo kovan sanan,
minä sanon kanssa kovan sanan
KOVA SANA- HUI!
Voiko mie säikähi - valahti iso jytky punttiin! Ounko mie nyt persu?
- Antaa palaa
Kun saat tuon tarinasi jotenkin ymmärrettävään muotoon, jotta siitä selviäisi mitä yrität kertoa, tuollainen tarina menee täällä aivan hukkaan, täällä kun pyörii Teitä multipersoonia häiriköitä jotka pyrkivät, toiset paremmalla toiset heikommalla menestyksellä Perussuomalaisia parjaamaan.
Pitää siis pysytellä suurenpiirtein sellaisessa ajatuskyvyltään "samantasoisten" kirjoittajien kanssa, siis kertomalla mm. pieruista ja ruuttamopo jaksaa näköjään herättää hilpeyttä Teissä multipersoonissa.- Mikäs pakottaa
sinut täällä päivystämään? Jos jotain hienoa haluat, persupalsta ei ole takuulla oikea paikka. Täällä haisee paska ja ruuttamopo on tullut jäädäkseen.
- Ihmetyttää kovasti
Mikäs pakottaa kirjoitti:
sinut täällä päivystämään? Jos jotain hienoa haluat, persupalsta ei ole takuulla oikea paikka. Täällä haisee paska ja ruuttamopo on tullut jäädäkseen.
Onko älykkyystso näillä Persujen "vastustajilla" tosiaan tällaista tasoa, mihis päin olet kallellaaan ? Vasemmistoliitto, SDP, Vihreät vaiko peräti Kokoomus. Onhan se hienoa kun Te paremmat ja sallivat ihmiset riehutte täällä häiriköimässä. Kyllä suomen tulevaisuus on varmasti turvattu :)
- juoppo persu minäkin
Soini taas hurjassa humalassa, miljoonat janottaa? No, kuinkas muuten?
- umpiluu-asentaja
ammattimiehenä sanon, että päähän jossä päätaudin aiheuttaa;
joko luumätä tai hahkahome on vaikeaa iskostaa mitää ajallisesti järkevää,
Perussuomalaisten kansanedustajien tai osan heistä toiminta osoittaa, että ei edes psykiatri voi ymmärtää hölmöyttä ja kun seuraa maakuntien miesten toimia persu-taustalla voi nuo aloittajan prosenttiluvut kaksinkertaistaa, ainaskin käsiteltäessä perujen tukiojoita
polittinen toiminta tai jos tämmöistä toimintaa voi edes politiikaksi sanoa
on persuleirissä surkeaa ja siitä kertovat kannnattajaluvut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770