Hyvä JyP!!!!

pelsufan.

Näytätte pöksypelikaaneille miten pelataan ja tasoitetaan alivoimalla. Kyllä olette mestaruuden tosiaan ansainneet tuolla tsempillä!

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jypfan

      Kovan vastuksen pelsut antaa kyllä.

      • Synergia A3 katsomo

        Tämä oli paras pelsujen peli, ainakin täällä. Jyp sai tehdä kyllä täyden iltapuhteen, jotta peli ratkesi. Se oli mennä jo aikaisemmin Pelsuille, heillä oli myös yhtä hyvät mahdollisuudt. Ei vain kaikki merkit olleet kohdallaan!
        Mietin juuri, että toivonko Jypin voittavan seuraavan pelin vai toivonko Pelsujen vievän sen ja Jypin voittavan kultaa sitten kotona. Mutta kai se on parasta koittaa jo ensi maanantaina ratkaista tämä sarja, niin MM-miehille jää enemmän huilausaikaa!


    • tsilleeen!!!

      Tällä kertaa alivoimamaali oli kyllä rötösmaali, Hubacek selvällä koukkaamisella vei kiekon Latvalalta, jäähyä ei vihelletty kun jyppi oli jo alivoimalla. Mutta näitä sattuu näissä peleissä, eikä Tuppurainen olisi saanut olla noin vapaana.
      Jyp pelaa rumaa peliä, mutta näyttää toimivan.
      Pelsuilla oli ratkaisun paikka jatkoerän alussa, äijä (nimeä en nyt muista) oli aivan vapaana maalin edessä, mutta kädet jäätyivät. Tiesin heti että jyp voittaa, näin siinä käy yleensä, jos et tee paikoista maalia, vastustaja tekee, Pesonen ampui tarkasti Latvalan vielä tehdessä maskia nuorelle mokelle. Ei laittanut Latvala tilanteessa itseään likoon ja siinä se oli. Latvalalla olisi ollut aikaa mennä Pesosta kohti ja häiritä laukausta, mutta tyytyi "nilkat suorana" seisomaan moken näkökentän edessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe