omko Mp veri öinjoilla?
Keskusytellsaan vähä riutupoöitiikasta..
.kävin ostaa ,,kaljaa
25
107
Vastaukset
- LISÄÄ kaljaa
jpsw jkslsöls klääääpo yudlo skksöqKLKL OK
- ¢
en minä juoppojen kanssa viitsi keslistella. Joten oo sinä ääneti.
- Najis Kafir
MÄkin kävin ostamaassa kaljaa, mistä haluut keskustella?
- ¢
en halua muuta kuin Moverin.
Se on haukkunut minua täällä julkisesti rikolliseksi. - Najis Kafir
¢ kirjoitti:
en halua muuta kuin Moverin.
Se on haukkunut minua täällä julkisesti rikolliseksi.Joo, minäkin haluan Moverin - en kylläkään sillä tavalla! ;D
Ihmeen sitkeä hyysäri se on! - ¢
noista persoonapronomineista sen verran sanoisin, että 'MÄ' olen puhumaan ja kirjoittamaan oppinut MÄ-SÄ alueella. Sittemmin elämä on jatkunut MIE-SIE alueella jossa kuitenkin suurin osa puhuu MINÄ-SINÄ tai MIÄ-SIÄ. Muu sukuni asuu alueella MÄÄ-SÄÄ.
Suomenkieli kuulostaa selkeimmältä ja kauneimmalta Lappeenranta Imatra suunnalla. Kirjakielikin on ok, jos sitä ei puhuta sössöttämällä tai jollain typerällä nuotilla. Virolaisten puhuessa suomea, suomi kuullostaa suorastaan hauskalta. - ¢
Najis Kafir kirjoitti:
Joo, minäkin haluan Moverin - en kylläkään sillä tavalla! ;D
Ihmeen sitkeä hyysäri se on!näin muuten, eilenköseoli, yhessä kioskin tapasessa paikassa mustan nuoren naisen. Tosin vain takaa päin. Oli hyvä pérse ja muutenkin muodot ihan kohillaan. Todella upee ilmestys. Se oli siis siellä töissä tai harjottelijana. Kyselin sitte kavereilta että minkä näkönen se on edestä päin, niin kertovat että paljon kauniimpi kun tää nykynen Miss Suomi. Ei tullu mieleenkään olla siinä kohtaa yhtään rasisti tai muu rikollinen kui tää Moveri väittää minusta joka päivä.
- ¢
¢ kirjoitti:
näin muuten, eilenköseoli, yhessä kioskin tapasessa paikassa mustan nuoren naisen. Tosin vain takaa päin. Oli hyvä pérse ja muutenkin muodot ihan kohillaan. Todella upee ilmestys. Se oli siis siellä töissä tai harjottelijana. Kyselin sitte kavereilta että minkä näkönen se on edestä päin, niin kertovat että paljon kauniimpi kun tää nykynen Miss Suomi. Ei tullu mieleenkään olla siinä kohtaa yhtään rasisti tai muu rikollinen kui tää Moveri väittää minusta joka päivä.
onko muuten kellään kokemuksia mulkkukrampista ja sen hoidosta?
Oletko alkanut puhumaan Eestiä tm. minulle oudompaa kieltä...?
Vaihda Suomeen, niin ehkäpä juttu lähtee liikkeelle.- ¢
et sinä kyllä mikään maisteri ole. Senverta törkeetä kielioppivirhettä tossa. Ihan vaan opetuksena sanon, että valtioitten nimet kirjoitetaan suomenkielessä isolla alkukirjaimella, mutta suomi tai eesti eivät tuossa olleet valtioitten nimiä, vaan kieltä tarkoittavia sanoja, jokka kirjoitetaan pienellä. Näin on päätetty yhteisesti ja jos se ei sinulle sovi, niin manaan sinut alimpaan helvettiin, kunhan olen täysivaltainen poppamies.
- Najis Kafir
¢ kirjoitti:
et sinä kyllä mikään maisteri ole. Senverta törkeetä kielioppivirhettä tossa. Ihan vaan opetuksena sanon, että valtioitten nimet kirjoitetaan suomenkielessä isolla alkukirjaimella, mutta suomi tai eesti eivät tuossa olleet valtioitten nimiä, vaan kieltä tarkoittavia sanoja, jokka kirjoitetaan pienellä. Näin on päätetty yhteisesti ja jos se ei sinulle sovi, niin manaan sinut alimpaan helvettiin, kunhan olen täysivaltainen poppamies.
Sanopas muuta. Valtioiden nimet ovat erisnimiä ja kirjoitetaan isolla, mutta kielet pienellä. Aika selvää peruskauraa.
Mitähän muuten tarkoittaa lyhenne tm.?
Se olisi pitänyt lyhentää tms. = tai muuta sellaista.
Hoh hoijaa. Että tällaiseenkin viitsii nyt puuttua, kun ei ole mitään muuta tekemistä. Tai olisi, mutta kun otan olutta ja odotan kaveria. ¢ kirjoitti:
Löysitpä tekstistäni kerrankin ihan oikean virheen...!
Ja ihan selevällä suomen kielellä!
Hyvä yliviivattu see!- fennis24
Najis Kafir kirjoitti:
Sanopas muuta. Valtioiden nimet ovat erisnimiä ja kirjoitetaan isolla, mutta kielet pienellä. Aika selvää peruskauraa.
Mitähän muuten tarkoittaa lyhenne tm.?
Se olisi pitänyt lyhentää tms. = tai muuta sellaista.
Hoh hoijaa. Että tällaiseenkin viitsii nyt puuttua, kun ei ole mitään muuta tekemistä. Tai olisi, mutta kun otan olutta ja odotan kaveria.Ei Mopelle opetettu sen "erikois-koulussa" suomenkieltä, ei se voi tietää.
Ei se tiedä konditionaalin ja indikatiivinkaan eroa.
Mopen "koulussa" opetettiin vaan räxöttämään kaikelle mikä liikkuu.
- ¢
kato, Moveri ite!
Kirjoitan nyt tällä supertietokoneella, millä editoin videoita ja melkein virheetöntä txt. Kuten tiedät, että jos otat, niin ihan turha puhaltaa siihen alkolukkoon. Että pitäs kyllä saada selvää ihan hyvin vaikka pari kaljaa oon jo imeny. - ¢
voin minä täällä keskustella ihan issexenikin jos Moverilla on muuta tekemistä.
-
joo
Ihmetyttää siis miksi nää musulmaanit on niin kovia raiskaa näitä suomalaisia lihavia möykkyjä, joilla ei ne geenit oo osunu ihan kohdilleen enää moneen sukupolveen. Upeita mustarotuisia naaraita täällä on pilvin pimein, mistä kiitos maanpetturihyysäreille. Oli tässä yks päiv... yö kyydissä yx pikimusta naaras húora. Ei se oikeen suomeekaan puhunu, mutta helevetin hyvän näkönen se oli. Ihan siis jotain muuta kun nää vastaavat kantasuomalaiset geenivikaset vihaset ämmät. Sitten vielä täällä rasistit piipittää, että mustanahkaset ei olis työlästä ja yritteliästä rotua. Sontaa sanon minä.- ¢
húora on Suomessa ihan rehellinen ammatti.
En ymmärrä miksi se on kielletty sana täällä rasistisessa S24 portaalissa.
- ¢
yhteen aikaan vein ruokalaatikoita kunnallisesta suurkeittiöstä yhteen päiväkotiin melkein joka päivä monta kuukautta. Siellä oli sen päiväkodin ilmeisesti melkein ainoa hoitaja musta nuori nainen, se näytti ihan somalilta ja sekin oli tyrmäävän kaunis ja hyvä pérseinen. Siellä oli mustia ja valkoisia lapsia ja luultavasti se osasi suomea ja oli suomalainen, mutta ei siihen saanu mitään kontaktia koko aikana. Ei sillä mitään burkhaa ollu päällä eikä huiveja. Ilmeisesti se oli joku islam-uskovainen kuitenkin, koska siihen ei saanut koskaan minkäänlaista silmäkontaktia. Tervehdyksiin se ei vastannut. Availi vain ovia joskus ja viittoili käsillä katsoen muualle. Sen huomasin, että aina sen näköyhteydellä jossain etempänä lorvaili joitakin urosneegereitä, ikäänkuin vahtien koko ajan sitä ja sen tekemisiä. Poikkeuksellisen kaunis se joka tapauksessa oli ja panisin, mutta en väkisin, niinkuin nää **********. Hieman jäi outo kuva niitten kulttuurista siltä osin.
- ¢
jos joku nyt ihmettelee miksi minä niitä kunnan ruokalaatikoita kuskailin, niin kunnallahan seisoi autot tallissa sillä aikaa kun ei ollut varaa palkata ketään niitä ajamaan, kun kaikki rahat oli menny mustanahkaisten maansa-pakolaisten hyysäämiseen. Se on sitä politiikkaa, josta minä en ymmärrä mitään.
- ¢
toveri Moveri
tään
sontavitjan
voit
sensuroida
ihan
puhtaalla
omallatunnolla
jos
sinulla
sellaista
on. - ¢
aamulla pitäs taas herätä.
On tää elämä yhtä helvettiä! - revom
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sillähän on keskisormi pystyssä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me voitetaan tää peli...- fennis24
Joo yks Pellavapää korjasi Suolen tietokoneet
niinkuin samalla korjasi Helsingin whaninkin
Nyt taas kaikki toimii niinkuin pitää.
Lähettäkäämme kiitokset Pellavapäälle.
PAS = Pauliina-setä = Pauli Aalto-Setälä olisi aika viisas jos palkkaisi tuon super-taitavan Pellavapään allerille töihin niin tämä foorumikin alkaisi toimimaan.
Eiks je, Pellavapää, misä sää taas oot?
No varmaan nukkuu on niin rankaa toi korjaaminen kun koko Suomen valtiota pitää huoltaa tämän likasen suomi-alleri24.n lisäksi.
- ali-mufti
Moveri on näköjään sensuroinut omat viestinsä tästä vitjasta melkein kaikki.
- ali-mufti
ei kannattaisi kirjoitella hävyttömyyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014