Olin viikon reissussa. Kuinkas sattuikin, tulin pankin minulle luottamuksella antamalla tunnusluvulla ottaneeksi haltuuni kyseisen pankin varoja. Olen siis talousrikollinen. Ylitin tilini tuntuvasti. Koko saaliin olen myös hävittänyt pikkuerissä, Dumletkin ole jo syönyt.
Ja armoa en anele. Uskon sen vaan murtavan imakoni :))
Toiseksi, en päässyt reissulla häiritsemään teidän keskustelua, koska Saunalahden nettitikkuni ip-osoite oli estetty luvattoman käyttäytymisen takia. Koskahan ne huomaa minut uudestaan tän kiinteen parissa rötöstelemässä? :D
Haluatteko lynkata minut nyt?
6
75
Vastaukset
- böööööööööö
Ei imako vaan imago!
- kah'ville
Joo.. mutta nyt tuntuu siltä, että minut nähdään palstalla jokinlaisena igonina, kirjoitukseni jälkeen harva uskaltaa sanoa mitään,, hiljennytään edessäni :))
Olen todella huono vitsi ... :D
- ;) Tulin käymään.
Jos haluaa "porsastella" suomi24 saiteilla, pitää olla ehdottomasti muu, kuin saunalahden tikku. Niistä yli 90% ei toimi suomi24 sivuilla.
Ittellä on varatikkuna, samoin tyttärellä matkatikkuna saunalahti, toinen prepaid, toinen tavallisella numballa. Kumpikaan ei toiminut suomi24 eli edes sähköpostiin ei päässyt.
Niinpä otin yhteyttä suoraan Saunanlauteen alusen asiakaspalveluun, annoin palaa sydämeni (joka on puhdas ja siellä ei ole muruakaan rikollisuutta "ilkka kanervan lanseeraama syyttömyyslauselma"), että ellette vaihda ip osoitteita ja asetuksia sellaiseksi, että onnistuu pääseminen suomi24 sivuille ja keskusteluihin, sanon irti kaikki liittymät laajakaistaa myöden.
Vaihtuihan sydeemit parissa päivässä ja saunatikutkin alkoi toimia.
:))))) Ei sen puoleen, sitten tuli muuta kärhämää saunalonton kanssa hinnasta 3 euroa jonka saunalonto rosvosi. Sanoin irti kaikki liittymät. Laajakaistakin loppuu viikon kuluttua. Numerot jo loppui. Nyt pitäisi ratkaista viikossa, mikä olisi seuraava nettiyhteys? Edullinen ja ehdottomasti sellainen, että siinä on suomi24 turvatakuu:) (Päästä tänne:)- kah'ville
Jep, näyttöön tuli teksti, että yhteyden ip-osoite on estetty. Lisäksi luki, että Saunalahden usealla tikulla on sama osoite,, että moni pimenee kun yksi antaa aihetta :P
- Ip auki.
kah'ville kirjoitti:
Jep, näyttöön tuli teksti, että yhteyden ip-osoite on estetty. Lisäksi luki, että Saunalahden usealla tikulla on sama osoite,, että moni pimenee kun yksi antaa aihetta :P
Siinä saunalahti tekikin virheen ja myönsi sen pitkin hampain, että jakoi monille monille tikuille samaa ip osoitetta. Olihan niillä listakin pyörimässä netissä ja niitä estettyjä ip osoitteita oli tolkuttomasti.
- :((
Juu saunalahti ei arvannukaan kuinka monta meiltäkin sanottiin irti.
Elisan omistuksessa olevat ei missään nimessä toimi 24 sivuilla.
Armoa ei anella , kun ei toimi niin on niitä firmoja jotka toimii.
Voisi kaikki ip:et laittaa yhteis kanteen julkaisivat osoitteita ja ei siinä olleet kaikki.
Jos heidän mielestään ihmiset on rikollisia 24 vai , kuka on vastuussa kysyn vain .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163515Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983301Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793104Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362919Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582408Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m452344- 502135
- 942034
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181929