Täällä on oma keskustelu kirkkoon kuuluvien etuoikeuksista. Mitä etuoikeuksia on kirkkoon kuulumattomilla?
- Saa valita elämänkatsomustiedon tai uskonnon koulussa. Enemmistöuskontoon kuuluvien on pakko osallistua oman uskontokunnan opetukseen.
Kirkkoon kuulumattomien etuoikeudet
4
114
Vastaukset
- lpktk
- Ei tarvitse maksaa kirkollisveroa, eikun anteeksi. Tarvitseepas maksaa epäsuorasti yhteisöveron kautta. Ei ole ilmaisia lounaita, paitsi kirkolla. :(
- yksi merkittävä etu
Saa ajatella omilla aivoilla ja ottaa itse vastuu omista tekemisistään.
- shkss
Kas kummaa, että kun kirkkoon kuulumattomille annetaan enemmän oikeuksia, valinnanvapautta kuin kirkon kuuluville, niin sen ilmiselvänä syynä on kirkon edun ajaminen. Eli kirkkoahan tässäkin asiassa suositaan.
- Atte Ateisti
Armeijassa sai vannoa sotilasvalan erillisessä pienimuotoisemmassa tilaisuudessa kapteenin ilmastoidussa virkahuoneessa, samaan aikaan kun suuri Kristuksen sotureiden massa joutui seisomaan auringonpaahteessa ulkona kuunnellen kenttäpiispan saarnaa, joka oli pitkä kuin nälkävuosi.
Jaa kumpaan joukkoon kuuluin? Tuohon aikaan siihen enemmistöön, joka seisoi ulkona auringon paahteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594