Olen tämän maan paras NHL-asiantuntija ja olen tänään niin iloisella tuulella, että jaan ylivertaisen tietämykseni hedelmät teillekin. Kerron siis, miten taalajäillä tulee käymään!
Itä: Uskomatonta mutta totta, neljä kärkijoukkuetta tippuu heti ensi kierroksella ja semifinaalit ovat PHI-OTT ja NJD-WSH. Idän finaali on PHI-WSH ja Stanley Cupin metsästystä jatkaa Capitals.
Länsi: Semifinaalit ovat PHX-NSH ja STL-LAK. Pekka Rinne kiittää Kingsiä siitä, että se hoiteli Canucksin ja antoi Nashvillelle helpon vastuksen. St.Louis hoitelee Kingsin ja finaalissa kohtaavat hyvien maalivahtien joukkueet STL-NSH. Tulee tiukka sarja, mutta arvaan, että kotiedun turvin St.Louis menee Capitalsin seuraksi ratkomaan Stanley Cupin kohtalon. Voi kyllä käydä niinkin, että jos Rinne on huippuvireessä ja Halak on puolikuntoinen, niin ylikuormitettu Elliott väsyy ja Rinne vie Predatorsin finaaliin. Stanley Cupin voittaa lännen joukkue, eli siis STL tai NSH.
NHL playoffs-kuviot
NHL-guru
2
53
Vastaukset
- who knows?
yhtäluotettava kun joku muukin.
- luotettavaa asiaa
Erään tiedon mukaan Washingtonin Seminillä olisi peräsuoli revennyt illan kamppailussa Bostonia vastaan eikä hän enää tänä keväänä pelaa. Siihen kaatuu kyllä Washingtonin laiva. ET Boston jatkaa etiäpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701