TIEDOKSI

-jarmo-

Olen vartija ammatiltani ja siksi usein kirjoittelen öiseen aikaan. Valvoen, mikä hetki yöstä on :) ja huudan kun sen aika, YLKÄ TULEE.

6

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tempausvalmiusaika

Senhän täytyy pelastussanoman tarkkojen tietojen mukaan olla maanantai. Mikään muu viikon päivä ei sopinut profetioihin. Ja jos kyseessä on yö, niin sehän jättää vain muutaman tunnin viikossa, jolloin tarvitsee olla tempausvalmiudessa! Erittäin hyödyllinen tieto niille, jotka haluavat irstailla ja rypeä kaikenlaisissa ihanissa synneissä kaiket päivät ja yöt paitsi silloin kuin tarvitaan tempausvalmius.

• Nyt tuleee!!!!!!!!!!

Se on erittäin tärkeä pointti että meillä on aina ollut ja on edelleenkin aina tiedossa se tarkka tempauspäivä.

Eli siis pelastussanoman aina varmojen päivitysten mukaan se päivä todellakin on aina maanantai.

Ja se on erittäin hyvä juttu kun joku valvoo juuri oikeaan aikaan myös öisin.

Sitten kun tulee satavarma havainto pilven päällä reissaavasta hemmosta,niin tietysti silloin pitää karjaista kovalla äänellä YLKÄ TULEE!!!!

Tämä kovalla äänellä huudetun huudon pitää tietenkin kaikkien niiden korviin,jotka
      ovat tempausvalmiudessa aina maanantaisin.

Ja myös niiden tempausvalmiudessa olevien korviin jotka ovat ehkäpä vahingossa nukahtaneet ei enää neitsyen viereen.

Tämän karjaisun YLKÄ TULEE,pitää tietysti kantautua myös Kremliin asti siitä
      syystä,että Venäjän poliittinen johto tietää käynnistää sen Venäjän jokavuotisen
      hyökkäyksen Suomeen.

• halebob (ei kirj.)

Mikä hetki yöstä nyt on?

• -jarmo-

Yövahdin vaihdon hetki käsillä.

Olin ensimmäisessä vahtivuorossa. Oletko sinä toisessa?

• asdfasdfasdfe_O

Minulla taas ei oo työtä, josta syystä voin kirjoitella öisin. Että siis ihan tiedoksi vaan.

• Jaa, mutta MINÄ

olen ammatiltani työtön JUOPPO, ja siksi kirjoittelen yöaikaan, koska silloin alkoholi antaa siivet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe