TIEDOKSI

-jarmo-

Olen vartija ammatiltani ja siksi usein kirjoittelen öiseen aikaan. Valvoen, mikä hetki yöstä on :) ja huudan kun sen aika, YLKÄ TULEE.

6

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tempausvalmiusaika

Senhän täytyy pelastussanoman tarkkojen tietojen mukaan olla maanantai. Mikään muu viikon päivä ei sopinut profetioihin. Ja jos kyseessä on yö, niin sehän jättää vain muutaman tunnin viikossa, jolloin tarvitsee olla tempausvalmiudessa! Erittäin hyödyllinen tieto niille, jotka haluavat irstailla ja rypeä kaikenlaisissa ihanissa synneissä kaiket päivät ja yöt paitsi silloin kuin tarvitaan tempausvalmius.

• Nyt tuleee!!!!!!!!!!

Se on erittäin tärkeä pointti että meillä on aina ollut ja on edelleenkin aina tiedossa se tarkka tempauspäivä.

Eli siis pelastussanoman aina varmojen päivitysten mukaan se päivä todellakin on aina maanantai.

Ja se on erittäin hyvä juttu kun joku valvoo juuri oikeaan aikaan myös öisin.

Sitten kun tulee satavarma havainto pilven päällä reissaavasta hemmosta,niin tietysti silloin pitää karjaista kovalla äänellä YLKÄ TULEE!!!!

Tämä kovalla äänellä huudetun huudon pitää tietenkin kaikkien niiden korviin,jotka
      ovat tempausvalmiudessa aina maanantaisin.

Ja myös niiden tempausvalmiudessa olevien korviin jotka ovat ehkäpä vahingossa nukahtaneet ei enää neitsyen viereen.

Tämän karjaisun YLKÄ TULEE,pitää tietysti kantautua myös Kremliin asti siitä
      syystä,että Venäjän poliittinen johto tietää käynnistää sen Venäjän jokavuotisen
      hyökkäyksen Suomeen.

• halebob (ei kirj.)

Mikä hetki yöstä nyt on?

• -jarmo-

Yövahdin vaihdon hetki käsillä.

Olin ensimmäisessä vahtivuorossa. Oletko sinä toisessa?

• asdfasdfasdfe_O

Minulla taas ei oo työtä, josta syystä voin kirjoitella öisin. Että siis ihan tiedoksi vaan.

• Jaa, mutta MINÄ

olen ammatiltani työtön JUOPPO, ja siksi kirjoittelen yöaikaan, koska silloin alkoholi antaa siivet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe