vaikee vaan luottaa jumalaan... mä en ala sokkona tähä kaikki taj ei mitään..mä jaksa enää et jumala kusettaa mua lisää...en mä jumalan takia tee yhtää mitää...ja mä pystyn katkasee yhteydet jumalaa lopullisesti jos haluan, lasten leikkiä..mut mitäs te sitte teette ku ei oo enää renkiä joka hommaa teille sielut?
en mä lähe vaan sen takia jumalan luokse et ehkä siel on jotai mulle ku siel on nii paljo paljo muuta paskaa ku jumala käyttää hyväksi..jumalalla ei oo mitää paikkaa mun sydämes :(
mä mietinki aikasemmi miks saatana ei oo ollu läsnä ja miksi kaikki on nii helppoa..ehkä näillä kahdella ihmisellä tääl oo nii paljo väliä enää...mut jos nousenki joskus tästä, en tee sitä jumalan takia, teen sen itteni takia, en koskaan enää jumalan takia, en koskaa
en tiedä
mies24vv
2
<50
Vastaukset
- teh mies24v
on jotain asioista mistä mä välitän mutten luota jumalaan...joten saatanan apu ja synnit jatkuu ..nicely :9
- teh mies24v
im teh king
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994