sunnuntain perus rekat
lahtelaissika
4
121
Vastaukset
18
Spartak M - Anzhi
1 _ _
1,95
-
-
28
Krylja Sovetov - FK Rostov
1 _ _
2,10
-
-
39
Hurrikaani - VaLePa
1 _ _
1,60
-
-
40
Mannheim - Berlin
1 _ _
2,05
-
-
Kokonaiskerroin: 13,43
Eisbären on ollut pieni pettymys Kyöstille näissä finaaleissa ja toivottavasti se on sitä tänäänkin. Viimeksi Kyösti betsasi sitä ja se hävisi, joten varmaan se tänään sitten voittaa ja tuhoaa toisenkin rivin? Kjäh kjäh.
Saaplari soikoon kun tekisi mieli vetäistä Motherwelliä isolla kertoimella, mutta kun ei taida uskaltaa! Celtic on jo mestari, joten riittääkö sillä yritystä vieraskentällä? Bärkkel, täytyy yrittää scoutata ulkomaan elävien keskustelupalstoja lisätiedon toivossa.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
52
Trelleborgs FF - Jönköpings S
_ _ 2
-
-
2,75
83
Sandnes Ulf - Stabaek
1 _ _
1,70
-
-
86
Atlanta - New York
1 _ _
1,70
-
-
89
KRC Genk - Standard
1 _ _
1,85
-
-
Kokonaiskerroin: 14,70
Kyösti ei ole jaksanut lukea näitä Taavetin homppelisivustoja kuten Svenskafansia, mutta vetää tuota Jönköpingiä, kun sillä näkyy maalinteko onnistuvan sekä kotona että vieraissa. Jos se voittaa, niin sitten rivin nasahtamiseen voi jo suhtautua positiivisen odottavin tunnelmin. Sandnesillä on kyllä aika pieni kerroin, joten jos jollakulla on sen tilalle vaikka Suomesta parempi haku, niin sitä pitää sitten pelata. Kyösti ei ole suomalaista jalkkista jaksanut scoutata.
Tuossa muutamia riskihakuja, joita voisi harkita vaikka tupliin: Nacional-Sporting 1 (3.05), Midjyllandt 2.80, Nancy 2.65, V.Setubal 2.95. Nacional ihan sen takia, jos Eurooppaliigan peli painaa Sporting-jaloissa...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nyt Kyösti riisuu Nalle Puh -pyjamansa, käy suihkussa ja lähtee kaupungille katselemaan "barely legal" -ikäisiä naishenkilöitä, kjäh kjäh.- Febbu22
Kyöstin Kyösti
Jaahhash! Kyösti palasi juuri äsken kotikorsuunsa ja ehti juuri käydä suihkutiloissa pesemässä skukuelimensä ennen kuin Myytinmurtajat alkoi! Se on Kyöstin suosikkiohjelma, tosin tänään Kyösti on vähän pettynyt, koska kaikkien nörttien unelmanainen Kari Byron ei näytä esiintyvän. Mutta ei se mitään--Sub-tv:llä näkyy olevan Irina juontovuorossa. On meinaan niin uskomaton nainen, että Kyösti ihan vakavissaan harkitsee lopettavansa suhteensa Kerttuun ja vaihtavansa Irinaan! Katsokaahan ihan huviksenne Myytinmurtajien lopputekstin jälkeen, millainen lyyli tämä Irina on. Jos joku väittää, että hän ei ole seksikäs, niin sitten on kyllä oltava homo kyseessä...
Mitäs vetorintamalle kuuluu? Onneksi kaikki hudit näkyivät osuvan tuohon ekaan riviin, niin jospa toinen sitten nasahtaa? Jönköping voitti, mutta Sandnesin kanssa tekee tiukkaa...Olipas taas vedonlyönnin tähtihetki, kun rivi jäi kiinni 1 korista. Atlanta ei saanut nussittua palloa sisään, vaikka sillä oli viimeinen hyökkäys ja aikalisälläkin ratkaisua mietittiin. No, niinhän se on, että vaikka laittaa 4 suht varmaa kohdetta samaan riviin, niin joku sieltä aina pettää.
Huomenna sitten kai isolla Jypiä et sillei hei! Vai jokos Pelsut on saanut kitkettyä jäähyhölmöilyt pois ja pysyy poissa penalttiboksista? Lapulle kaveriksi Joensuun Kataja, jos kerroin yli 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592