lahtelaissika

jeppistäjeeeeeeeee

sunnuntain perus rekat

4

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18
      Spartak M - Anzhi
      1 _ _
      1,95
      -
      -
      28
      Krylja Sovetov - FK Rostov
      1 _ _
      2,10
      -
      -
      39
      Hurrikaani - VaLePa
      1 _ _
      1,60
      -
      -
      40
      Mannheim - Berlin
      1 _ _
      2,05
      -
      -
      Kokonaiskerroin: 13,43

      Eisbären on ollut pieni pettymys Kyöstille näissä finaaleissa ja toivottavasti se on sitä tänäänkin. Viimeksi Kyösti betsasi sitä ja se hävisi, joten varmaan se tänään sitten voittaa ja tuhoaa toisenkin rivin? Kjäh kjäh.

      Saaplari soikoon kun tekisi mieli vetäistä Motherwelliä isolla kertoimella, mutta kun ei taida uskaltaa! Celtic on jo mestari, joten riittääkö sillä yritystä vieraskentällä? Bärkkel, täytyy yrittää scoutata ulkomaan elävien keskustelupalstoja lisätiedon toivossa.
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------

      52
      Trelleborgs FF - Jönköpings S
      _ _ 2
      -
      -
      2,75
      83
      Sandnes Ulf - Stabaek
      1 _ _
      1,70
      -
      -
      86
      Atlanta - New York
      1 _ _
      1,70
      -
      -
      89
      KRC Genk - Standard
      1 _ _
      1,85
      -
      -
      Kokonaiskerroin: 14,70

      Kyösti ei ole jaksanut lukea näitä Taavetin homppelisivustoja kuten Svenskafansia, mutta vetää tuota Jönköpingiä, kun sillä näkyy maalinteko onnistuvan sekä kotona että vieraissa. Jos se voittaa, niin sitten rivin nasahtamiseen voi jo suhtautua positiivisen odottavin tunnelmin. Sandnesillä on kyllä aika pieni kerroin, joten jos jollakulla on sen tilalle vaikka Suomesta parempi haku, niin sitä pitää sitten pelata. Kyösti ei ole suomalaista jalkkista jaksanut scoutata.

      Tuossa muutamia riskihakuja, joita voisi harkita vaikka tupliin: Nacional-Sporting 1 (3.05), Midjyllandt 2.80, Nancy 2.65, V.Setubal 2.95. Nacional ihan sen takia, jos Eurooppaliigan peli painaa Sporting-jaloissa...

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------
      Nyt Kyösti riisuu Nalle Puh -pyjamansa, käy suihkussa ja lähtee kaupungille katselemaan "barely legal" -ikäisiä naishenkilöitä, kjäh kjäh.

      • Febbu22

        Kyöstin Kyösti


    • Jaahhash! Kyösti palasi juuri äsken kotikorsuunsa ja ehti juuri käydä suihkutiloissa pesemässä skukuelimensä ennen kuin Myytinmurtajat alkoi! Se on Kyöstin suosikkiohjelma, tosin tänään Kyösti on vähän pettynyt, koska kaikkien nörttien unelmanainen Kari Byron ei näytä esiintyvän. Mutta ei se mitään--Sub-tv:llä näkyy olevan Irina juontovuorossa. On meinaan niin uskomaton nainen, että Kyösti ihan vakavissaan harkitsee lopettavansa suhteensa Kerttuun ja vaihtavansa Irinaan! Katsokaahan ihan huviksenne Myytinmurtajien lopputekstin jälkeen, millainen lyyli tämä Irina on. Jos joku väittää, että hän ei ole seksikäs, niin sitten on kyllä oltava homo kyseessä...

      Mitäs vetorintamalle kuuluu? Onneksi kaikki hudit näkyivät osuvan tuohon ekaan riviin, niin jospa toinen sitten nasahtaa? Jönköping voitti, mutta Sandnesin kanssa tekee tiukkaa...

    • Olipas taas vedonlyönnin tähtihetki, kun rivi jäi kiinni 1 korista. Atlanta ei saanut nussittua palloa sisään, vaikka sillä oli viimeinen hyökkäys ja aikalisälläkin ratkaisua mietittiin. No, niinhän se on, että vaikka laittaa 4 suht varmaa kohdetta samaan riviin, niin joku sieltä aina pettää.

      Huomenna sitten kai isolla Jypiä et sillei hei! Vai jokos Pelsut on saanut kitkettyä jäähyhölmöilyt pois ja pysyy poissa penalttiboksista? Lapulle kaveriksi Joensuun Kataja, jos kerroin yli 2.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe