Hyvinkään kaupungin sosiaalitoimi ja kaupunki ovat niin kieroja asuntojen suhteen että vain tummat ja perseen-nuolijat saavat asuntoja eivät ne jotka sitä oikeasti tarvitsevat,mutta onhan se hyvä että on olemassa ihmisoikeusjärjestö mihin voi tehdä valituksen. Eiköhän se ala kohta näkymään kun sieltä otetaan yhteyttä eri tahoihin. Jokaisellahan on oikeus ja sananvapaus. Olen vain ulkokuntalaisena seuranut tätä tilannetta jo pitkään.
vain perseen -nuolijat saa asuntoja
8
246
Vastaukset
- niiiin mikä
Sillälailla :D Mitenhän mä suoritin tän perseennuolennan meijän asuntohakemuksen kautta, kun asunto saatiin kuukaudessa. Lisätietojakaan en mihinkään kohtiin laittanut, vaan nimet sun muut pakolliset kohdat täytin.
- niiiin mikä
Niin ja meidän kaikkien ihonvärikin on tällänen tylsän valkonen. Kummia juttuja ;)
- ._.
Pistetään paremmaksi, me saatiin aikanaan asunto viikossa! Ihan tylsän valkoisia mekin.. :)
Mielenkiintoista olis tietää millainen tyyppi on jäänyt asunnotta? Asuuko jo jossain ja haluis "jotain kivempaa"?
- Onko aloittajalla
jäänyt joskus vuokrat maksamatta.Ne näkyvät rekistereissä pitkään.
- provokaattori
rahaa vaan pöytään niin saat semmoisen kämpän ku haluut, ei tarvii nuoleskella ketään, vai mikä oli ongelma en ymmärrä ???.
- Topi_a
Nojoo oon ollu jonossa sen 2 vuotta lähemmäs. Eipä tässä kai asumaan päästä koskaan.
- kieli läpsyttämään
Osaatko kertoa syytä moiseen? Tuossa muut valkoiset ovat asuntoja saaneet, joten visiosi väristä osoittautui vääräksi.
Mikähän muu mahtaisi olla sinun asunnon saannin esteenä? - radanvarsi
Itse en ole koskaan hakenut asunto Hyvinkäältä, koska asun aivan muualla. Mutta olen sivusta seurannut miten siellä niin sanotulla radan varrella eletään. Hyvinkäähän on niin kutsuttu lähiökaupunki. Olen aina saanut asunnon, kun siihen on ollut tarvetta. Mutta siellä suunnalla on paljon väliiputojia. Ei kaikkilla ole varaa ostaa omaa asuntoa. Itsellä on ihan oma koti joka on maksettu selkänahasta eikä ole pankin oma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817