Ei siinä ole mitään pahaa ....

Kevättä rinnassa

Ei siinä ole mitään pahaa että nuoret harrastavat paljon seksiä, niin kauan kun ehkäisyasiat on kunnossa.
Nyt on kevät ja nuorten hormoonit hyrrää. Annetaan nuorten nauttia vapaasta seksistä ja nuoruudestaan.

25

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna täti

Kuolinvuoteella harva ihminen katuu sitä mitä on tehnyt.
      Lähes kaikki katuu sitä mitä jäi tekemättä.

Tästä ainoasta elämästä kannattaa tosiaan nauttia, mutta järki kannattaa pitää mukana. Seksiä voi harrastaa turvallisesti, oli sitten kumppaneita kuinka monta tahansa.

• tätille terveiset

Hanna täti on kirjoituksensa perusteella huora.

Oletko ollut jo kauan?

• Hanna täti

Taidat olla niin kiimassa siellä että näet harhoja.
        En mielestäni kirjoittanut maksusta mitään.

• häpee!
        Hanna täti kirjoitti:

Jotkut huorat jakavat ilmaiseksi ts. polkevat toisten alan ammattilaisten hintoja.

• Hanna täti
        häpee! kirjoitti:

Jotkut huorat jakavat ilmaiseksi ts. polkevat toisten alan ammattilaisten hintoja.

Oletko parittaja vai asiakas kun huorien hinnat kiinnostaa noin paljon?

• häpee!
        Hanna täti kirjoitti:

Oletko parittaja vai asiakas kun huorien hinnat kiinnostaa noin paljon?

Muuta en hinnoista tiedä, kuin sen, että sinä itse maksat hintaa omalla elämälläsi.

Sinullekin Jeesus haluaa sanoa: "Mene, ÄLÄKÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE."

• Hanna täti
        häpee! kirjoitti:

Muuta en hinnoista tiedä, kuin sen, että sinä itse maksat hintaa omalla elämälläsi.

Sinullekin Jeesus haluaa sanoa: "Mene, ÄLÄKÄ ENÄÄ SYNTIÄ TEE."

Missä kohtaa olen tehnyt syntiä?

• Hannes setä
        Hanna täti kirjoitti:

Tiedäpä sitä. Sitä vóit miettiä Raamatun valossa hiljaa itseksesi. Ainakin reippaasti kannustat toisia huorintekoon.

Sellaisesta Jeesus sanoo, että sinulle olisi paras, että myllynkivi ripustettaisiin kaulaasi...

• Peilistä näet syntis
        Hanna täti kirjoitti:

Vapaaseen irtoseksiin yllyttäjä on per'keleen asialla. Asiaa ei auta jos vielä itse harrastat yleisen tädin puuhia. Huoraava täti huoraa ja vielä toisia yllyttää....niin että missäs se synti?

• Hanna täti
        Hannes setä kirjoitti:

Tiedäpä sitä. Sitä vóit miettiä Raamatun valossa hiljaa itseksesi. Ainakin reippaasti kannustat toisia huorintekoon.

Sellaisesta Jeesus sanoo, että sinulle olisi paras, että myllynkivi ripustettaisiin kaulaasi...

Raamatun valossa nainen on esine ja miehen omaisuutta.
        Minä kannatan tasa-arvoa.

• siivoa ittes täti
        Hanna täti kirjoitti:

Sinun tavaras ei ketään kiinnosta. Häpeä, viemärilutka.

• Hanna täti
        Peilistä näet syntis kirjoitti:

Vapaaseen irtoseksiin yllyttäjä on per'keleen asialla. Asiaa ei auta jos vielä itse harrastat yleisen tädin puuhia. Huoraava täti huoraa ja vielä toisia yllyttää....niin että missäs se synti?

Jos elämästä nauttiminen on synti. Olen valmis tekemään syntiä.

• Hanna täti
        siivoa ittes täti kirjoitti:

Sinun tavaras ei ketään kiinnosta. Häpeä, viemärilutka.

Kovasti näyttää kiinnostavan kun sinäkin tulit kommentoimaan.

• mietippä
        Hanna täti kirjoitti:

Jos elämästä nauttiminen on synti. Olen valmis tekemään syntiä.

Hyvin upposi Jipun evankeliumi ainakin Hanna tätiin..

Ihmistäkö kumarrat vai Jumalaa? Omapa on valintasi. Oma elämäsi on nautintosi hinta. Kannattaako?

• Hanna täti
        mietippä kirjoitti:

Hyvin upposi Jipun evankeliumi ainakin Hanna tätiin..

Ihmistäkö kumarrat vai Jumalaa? Omapa on valintasi. Oma elämäsi on nautintosi hinta. Kannattaako?

Kyllä kannattaa.

• Onni Ikionni
        Hanna täti kirjoitti:

Kyllä kannattaa.

Synnin tekeminen on kallista. Se vie koko sinun sielun ikuiseen kärsimykseen ja vaivaan. Vanhurskaus taas vie sielun ikuiseen onneen ja autuuteen. Kumpi siis kannattaa; nauttia synnistä viisi sekuntia ja kärsiä sitten miljardi vuotta? Vai kärsiä vaivaa viisi sekuntia yhdessä Jumalan kansan kanssa ja nauttia sitten elämästä miljardi vuotta.

Mutta kun nämä kärsimykset ja nauttimiset eivät kestä vain miljardi vuotta. Ne ovat ikuisia. Tuo viisi sekuntiakin on pitkä aika suhteessa ikuisuuteen. Meidän elämämme on ohikiitävä millisekunti ikuisuudessa ja tähän elämään sinä täti sijoitat kaiken elämäsi pääoman.

Sitä paitsi sinä taistelet Jumalaa vastaan, Jumalaa joka voi sielusi viedä ikuiseen onneen ja autuuteen tai hukuttaa sielusi ikuisesti helvettiin. Sinä et voi mitään Jumalaa vastaan. Olet kerran Hänen edessään tahdoit tai et.

• Hanna täti
        Onni Ikionni kirjoitti:

Synnin tekeminen on kallista. Se vie koko sinun sielun ikuiseen kärsimykseen ja vaivaan. Vanhurskaus taas vie sielun ikuiseen onneen ja autuuteen. Kumpi siis kannattaa; nauttia synnistä viisi sekuntia ja kärsiä sitten miljardi vuotta? Vai kärsiä vaivaa viisi sekuntia yhdessä Jumalan kansan kanssa ja nauttia sitten elämästä miljardi vuotta.

Mutta kun nämä kärsimykset ja nauttimiset eivät kestä vain miljardi vuotta. Ne ovat ikuisia. Tuo viisi sekuntiakin on pitkä aika suhteessa ikuisuuteen. Meidän elämämme on ohikiitävä millisekunti ikuisuudessa ja tähän elämään sinä täti sijoitat kaiken elämäsi pääoman.

Sitä paitsi sinä taistelet Jumalaa vastaan, Jumalaa joka voi sielusi viedä ikuiseen onneen ja autuuteen tai hukuttaa sielusi ikuisesti helvettiin. Sinä et voi mitään Jumalaa vastaan. Olet kerran Hänen edessään tahdoit tai et.

Ei minua noi sinun sadut pelota. Anteeks vaan.

• Hanna täti kirjoitti:

Ei minua noi sinun sadut pelota. Anteeks vaan.

Kyllä "sadut" sitten pelottaa kun kerran seisot "sadun" Päämiehen edessä synneissäsi. Siinä ei enää parannusta voi tehdä eikä armoa anneta. Mutta nyt sinä voit saada armon jos käännyt pois synnistäsi ja uskot Jeesukseen syntiesi sovittajana. Valitse siis Jeesus synnin sijasta ja sinä olet heti siirtynyt kuolemasta elämään. Et tiedä kuinka paljon sinulla on aikaa.

• Hanna täti
        jaikal kirjoitti:

Kyllä "sadut" sitten pelottaa kun kerran seisot "sadun" Päämiehen edessä synneissäsi. Siinä ei enää parannusta voi tehdä eikä armoa anneta. Mutta nyt sinä voit saada armon jos käännyt pois synnistäsi ja uskot Jeesukseen syntiesi sovittajana. Valitse siis Jeesus synnin sijasta ja sinä olet heti siirtynyt kuolemasta elämään. Et tiedä kuinka paljon sinulla on aikaa.

Juu, kiitos vaan tarjouksesta mutta ei pelota enkä kaipaa moista armoa.
        Jos nyt leikitään että siellä on joku "päämies" odottamassa, niin ottaen huomioon että näitä "päämiehiä" on satoja, on jokseenkin epätodennäköistä että siellä on nimenomaan Raamatun "päämies" odottamassa.

• Naisellinen nainen

Miehet ovat kautta aikojen yrittäneet alistaa naista.
      Nyt miehiä harmittaa kovasti kun nainen on tasa-arvoinen ja uskaltaa olla oma itsensä.

Jos joku nauttii useammasta seksikumppanista niin anna mennä vaan!
      Ei se ole keneltäkään pois jos nauttii seksistä.

• miehekäs mies

Silloinhan sinä vasta alistettu oletkin, jos alistut miesten lainapatjaksi. Etkö tuota ymmärrä? Blondiko olet?

• Panopuun tasa-arvo?

Yleiseksi panopuuksi rupesit, niinkö ja tasa-arvoa kehut..? Hmm.

• Hanna täti
        miehekäs mies kirjoitti:

Silloinhan sinä vasta alistettu oletkin, jos alistut miesten lainapatjaksi. Etkö tuota ymmärrä? Blondiko olet?

Oletko koskaan kuullut että nainenkin voi nauttia seksistä?
        Ehkä kukaan nainen ei ole nauttinut seksistä sinun kanssasi, mutta onneksi on niitä miehiä kenen kanssa seksi tuntuu hyvältä.

• Hanna täti
        Panopuun tasa-arvo? kirjoitti:

Sama sinulle:

Oletko koskaan kuullut että nainenkin voi nauttia seksistä?
        Ehkä kukaan nainen ei ole nauttinut seksistä sinun kanssasi, mutta onneksi on niitä miehiä kenen kanssa seksi tuntuu hyvältä.

• Hanna täti
        Panopuun tasa-arvo? kirjoitti:

Hyvä että syy kiukkuun löytyi.
        Voit omin kätösin harjoitella peiton alla niin ehkä opit uusia kikkoja mitä voit sit kokeilla jos löydät jostain naisen joka suostuu harrastamaan seksiä kanssasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe