puppua vaiko asiaa?
oletteko kokeilleet dealia ja saaneet rahoille vastinetta?
Vai ovatko rahasi kadonneet jonnekkin.
Voiko Groupon City Dealiin luottaa?
Groupon citydeal
4
320
Vastaukset
- Thebe
Itselläni on tili siellä ja luottokortin tiedot tallennettuna. Hyvin ja luotettavasti toimii. Kunhan muistat vain lukea tuotteen kuvauksen niin ei tule yllätyksiä. Palveluita ostaessa kannattaa tehdä itselleen muistutus siitä, että se tulee käytettyä (rajoitettu aika). Saa heittää kysymyksellä aiheen tiimoilta jos tulee mieleen.
- Grouponsitidiil
Ei todellakaan kannata! Ei voi luottaa. Itse odotellut puolitoista kuukautta tuotetta jonka toimitusaika oli 1-3 arkipäivää. Ei ole tullut tuotetta, eikä rahoja takaisin. Nyt mukana ovat kuluttajaneuvonta, seuraavaksi asia siirtyy viranomaisten hoidettavaksi.
Älkää ikinä olko tekemisissä ko. lafkan kanssa. - emmabemmanewton
on ollut muuallakin medioissa puhetta, että citydealiin ei ole luottaminen. pari tyyppiä siellä on töissä johtohommissa ja niiden puuhat ei aikanaan mennyt ihan lakipykälien mukaan..
- tilin lopetus
Melko hyviä kokemuksia, mutta haluaisin lopettaa grouponin tilini, kuinka se tapahtuu koska en halua luottokorttini tietoja tallennettavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760