Miten valmistutte

harman jälkeiseen

Miten todistajat noin käytännössä ovat valmistautuneet tulevaan harmagedoniin? Vai odotatteko, että heti harman jälkeen jolloin maailma on kuin ydinpommien jäljiltä ja ruumiita joka paikassa, että siellä seisotte valmiina kokousvaatteissa siistinä odottamassa, että paratiisi on siinä valmiinä heti? Vai kenties Jehovako auttaa kädestä pitäen kaikessa.

Jos kaikki tuhoutuu mistä saatte työkaluja yms tarvikkeita uudelleen rakentamiseen ym. Tuskin on valintamyymälöitä josta hakea helposti. Miltä tuntuisi jos elämä olisikin kuin kivikaudella kaikki pitää itse tehdä alusta alkaen? Paljon kysymyksiä ja aukkoja ja varmaan moni todistaja ei ole edes miettinyt mitä tehdä harman jälkeen kun keskitytään liikaa siihen tulevaisuuden paratiisinäkymään.

8

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinohaarukka

      Ei tarvitse mitenkään, korpit pitävät huolen siitä että ruumiini katoaa alta aikayksikön

      • mites sen tietää

        Edellyttäen, että korpit kuuluvat jt-järjestöön. Muutenhan nekin piru perii harmassa.


    • ruumispussit

      VT-seuran kannattaisi pitää brooklynin varastossa noin 7 miljardia ruumispussia ja paljon bensiiniä.

    • aa-pu-vah!

      Harmagedonin taisteluhan on Jehovan sota.
      Hän hoitaa varmaan jälkisiivouksenkin :)
      Sitten voi alkaa Paratiisin ennallistaminen maan päälle :)

      luuletsä että ihan kaikki työkalutkin siis katoaisi Harmassa?

      Taidat olla aika uusavuton tyyppi joka kiljuu kauhusta jos joutuisi maalle kesämökille,
      ilman vesijohtoa ja sähköjä :D

      Ja pitäs olla ilman nettiä--ja Suoli24:ää, KÄÄK!
      kamala visio!..;D

    • ko.koo

      Olen saanut käsiini salaistakin salaisemman wc-seuran sarjiksen, nimeltään "Harman Käsikirja" (Handbook for the Harma).
      Sarjiksessa käydään yksityiskohtaiseti toimenpiteet Harman tullessa ihanhetikohtapiannyt. Kirjoittajien ja piirrustajien mitä suurinta vakavuutta sarjiksen tekemisessä kuvaa erinomaisesti tekstin tavuviivat ja aidot Caran d'Ache väriliiduilla piirrustetut (Huom! Vallan kaikkia värejä käyttäen) havainnolliset kuvat.
      Minulta saa ostaa kopiota, 200 kultatinaaria kipales.
      Tahdothan Sinäkin tietää, miten Maailmanlopusta selviää kuin vettä vaan!

    • päivä kerrallaan

      Enpä stressa .
      Elän päivän kerrallan, kuten Tsiisus opetti :)

    • uudet kirjakääröt

      Turha stressatakaan.
      Kyllä Jumala neuvoo sitten aikanaan.

      Sitten ei ole enää kiirus mihinkään.
      Saapi kaikessa rauhassa raivata ja rakentaa Paratiisia.
      Töitä riittää kaikille :D

    • 15

      Harmaa ootellessa luven Raamattua.
      Riittää mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe