Vesimies ja Rapu liitoista kokemuksia?

leidirapu.

Heips!

Oon tutustunu yhteen veskari mieheen viime kesänä. Kaikki meni oikeen mukavasti siihen asti kun tunnustin jonkun kuukauden tuntemisen jälkeen, et mulla saattaisi olla häntä kohtaan vähän enemmänkin tunteita kuin pelkkää ystävyyttä, et semmosta lämpöstä tunnetta tuolla sydämen pohjukassa. Kysyin sit häneltä, et tuntuuks hänestä et tässä meidän välillä on sähköä. Tää oli silleen " eiieeiii " ja kielsi aivan kaiken. Kuitenkin jälkeen päin aloin sit huomaamaan et onhan sillä tälläkin miehellä tunteita... On se ihan tunnustanu ne ja muutamaan otteeseen jopa sanonut rakastavansa minua jne? :D mut se on jännä jos se tunnustaa oikeen tolleen mahtipontisesti noi tunteensa, minusta se joskus saattaa vähän "säikähtää" ja seuraavana päivänä on paljon viileämmän oloinen

No et sit taas kaikki jatku kuitenki mukavasti.

Riitoja meillä on välillä aika v*tusti. Jostain ihan turhasta kyllä, kun sais vaan muutamat seikat siirettyy pois päiväjärjestyksestä nii sit ei ainakaan riidan aihetta vois niistä syntyä. Saas nähdä olisko sitten sitä eripuraa mistään, ei ainakaan kun katsoo niitä faktoja et jos saa ne jotkut jutut jätettyy vaan pois mitä en kyllä tässä suostu mainitsemaan...

Minä oon ite rapu - naisena osannu ottaa loppujenlopuks ihan hyvin sen vesimiehen vapauden kaipuun. Mulla ei oo mitään probleemaa sen kanssa. Oon siis sanonu miehelle et, suat tulla ja mennä miten haluat. Sit niinku tiedän kyllä, et hän joskus lapsia haluaa, mut jännää tässä on se et tää veskari mies on joskus sanonut mulle että hän ei välttämättä halua ikinä asua naisen kanssa saman katon alla, et kaipaa omaa tilaa ja rauhaa. Niin mut, miten se sit luulee yhdistävänsä lapset ja perhe-elämän? taitaa olla moinen haaste sille, nimittäin oishan se aika hölmöä ja epänormaalia jos isä asuu eri osotteessa kuin äiti ja lapset :DD toki toimishan se noinkin .. mut onko siinä sitten mitään hevon v*tun järkeä? emmä itteni takia, vaan mä pelkään et ne lapset kärsis siitä. Kokis jotenki et meidän perhe on epänormaali ja häpeis sitä. Minä kun hyvin tiedän sen tunteen et, kun mulla ei oo ollu ihan se " normaali täydellinen " perhe , niin oon kokenu aika ajoin itseni aika omituiseksi, sellasten kavereiden ja heidän perheitten keskuudessa joilla se elämä on ollut ihanan leppoisaa!

Mut oon tehny siis miehelle selväks, et mikään kiirre ei yhteenmuutolla ja lapsilla oo, saa pitää vapautensa, et hän ei myöskään ikinä tahdo naimisiin mut kihloihin vois mennä ja sekin on mulle ihan ok

Ja oon ehdottanu et meille esim. sopiva suhde muoto vois olla se avoin suhde, koska meidän välillä on selvää sähköä, näin saatas molemmat mitä haluttais minä parisuhteen ja hän silti pitää vapautensa. Eikö aika kätevää? tai sit ei ollenkaan mitään parisuhde hommelia, voidaan joskus vaan hakee toisistamme hellyyttä ja sit olla vaan frendi pohjalla. Nou problem! Joten omasta mielestäni rapu muijana voisin sopia miehelle aivan hyvin??

MUT SIT SE, ET JOS MINÄ OON VALMIS HYVÄKSYMÄÄN MIEHEN LUONTEESSA TIETYT EROAVAISUUDET NIIN MIKSEI HÄN OLE VALMIS ESIM. HYVÄKSYMÄÄN MUN TUNTEELLISUUTTA JA TULISTA LUONNETTA??

Eihän se hitto soikoon auta mitään, jos minä vaan teen "työtä" sen eteen et saisin meillä toimimaan. Kyl se on kahden kauppa ja täytyy miehenki kantaa kortensa kekoon, et tästä vois rakentua onnellinen ja tasapainoinen ihmissuhde.

Miks veskari mies ei voi ottaa yhtään mua huomioon, vaan on itsekäs ja tehdään niinkuin hän aina haluaa, alistaa ja näkee et siitä mulle tulee silti paha mieli, miksi tekee näin???? jos minä annan hänelle kaiken tarvitsemansa vapauden sun muun, nii voisko hän puolestaan opetella antaa sit mulle turvallisuutta, hellyyttä ja tällästä . . .

5

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen leidirapu

      Sehän siinä juuri onkin, the probleema. Ei se että antaa veskarille sen haluaman vapauden yms. Vaan se fakta mikä sun pitää hyväksyä tai olla hyväksymättä: ET TULE SAAMAAN SAMAA TAKAISIN PÄIN. Ei tunteellisuutta, niin kauan kun jaksat mennä hänen ehdoilla ja alistua, on kaikki hyvin. Veskarit ei kykyne empatiaan, eikä samanlaiseen tunteellisuuteen kuin ravut. Jos kestät sellaisen, that's good for you.

    • leidirapu.

      No toihan on ihan p*rseestä...

      Eihän se noin voi mennä. On siitä oltava ihmisyydelläkin jotain väliä eikä pelkillä horoskooppi merkeillä! Kai jokainen ihminen tajuaa, et joskus on myös annettava tukea sille toiselle.

      Ja tiedäks mikä on jännä, se et kun veskarikin on herkkä, niin hän on näyttäny mulle tunteensa ja itkeny jopa mun edessä. Sit mä annan hellyyttä ja näin, kaikki on tosi ihanaa.

      Mut sit kun mä tarviisiin osakseni sitä, niin juu vitut.

      EI TOLLASEN KANSSA JAKSA ELÄÄ JOKA SÄRKEE TOISTA JATKUVASTI

      Ps. Täräytin sille eilen suoraan semmoset setit et mitä mää haluan ja tarviin, jätkä hiljeni???? voi tollon tollo, onko toi ees ihminen

    • toinen leidirapu

      Niin niin, mitä läheisempi olet ja näytät sille että tarvitset sen hellyyttä, niin sitä et tule saamaan. Se vetää toisen lukkoon ja se ahistuu. sille ei voi mitään. siihen ei auta mikään. paitsi se että et pyydä siltä tai odota siltä mitään. Jatka matkaas, jossain vaiheessa meinaan räjähtää käsiin.

    • leidirapu.

      Niin...

      Tai sitten pitää vaan pitää juttu kaverilinjalla ja joskus ehkä seksiä, mutta ei mitään sen kummempia.

      Mutta mitä hittoo tuo menee ihastumaan minuun sitten niin tulisesti!!!!!!!!

      Minusta ennemmin tuntuu että se roikkuu minussa, vaikka meillä onkin näitä riitoja

    • toinen leidirapu

      kaverilinja kuulostaa hyvälle. tai no kaikista parhain keino saada toisen mielenkiinto on olla toiselle kylmän viileä. Syvällistä ja vakavaa ja harmonista parisuhdetta on turha toivoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe