joka on hyvä asia mielestäni.
Nyt karkoitettavian listalla on raiskaajia jopa 300 ulkomaalaista tuomionsa kärsinyttä odottaa karkoitus maasta ja erittäin pitkä porttikielto Usaan.
Loistavaa, uskaltaisiko Suomikin ottaa oppia vai kieltääkö Stubbi jo keskustelun asiasta?
Vihervasemmiston mielestä raiskaajien ja muiden karkoittaminenhan on tietenkin vastoin ihmisoikeuksia ja muita hömpötyksiä.
Ja muista hyviä uutisia oikeiston edustaja Marine Le Pen Ranskassa sai 20% äänistä, suunta alkaa olla oikea monissa euroopan maissa.
Usa karkoittaa rikollisia
8
93
Vastaukset
- fdfdfdfdfd
Minne ne karkoitetaan? Muut maat varmasti ottaa ilolla vastaan nuo henkilöt. Hehheh.
- vastaanottokomitea
Suomeen
- Tosimies.
200 raiskaajista on meksikolaisia joten Meksiko on heille oikea osoite.
Omiin maihinsa.
- von Münchausen
Entä Henry Kissinger ja George W. Bush? Ovat vastuussa miljoonien ihmisten hengestä ja suunnattomista kärsimyksistä, agent orangen kylvämisestä ja kidutuksesta muun muassa. Ovatko he mielestäsi rikollisia? Samaa luokkaa lienevät kuin Stalin, Hitler ja viimemainitun valtaan nostaneet yhdysvaltalaiset pankkiirit.
Tarkoitit kai että uskaltaisipa Suomikin ottaa nuo karkoitetut ja lipoa näin jälleen isonveljen takapuolta. Suomessahan on näitä ei-toivottuja lähinnä USA:n sotatoimien vuoksi, niin Somaliasta, Irakista kuin Afganistanista.
Oikeiston edustajia Suomessa ovat mm. Stubb, Katainen, Kanerva ja Niinistö, ja kaikki ovat nykyisen maahanmuuttopolitiikan takana. Heitäkö pitäisi äänestää?- Tosimies.
Pyh ei Suomen ole mikään pakko ottaa ketään tänne niin halutessaan.
Miksi minulta kysty ketä pitäisi äänestää, äänestä ketä haluat niin minäkin teen.
Mutta se on varmaan etten koskaan äänestä vasemmistoa tai vihreää,se on suurin virhe. - samaa mietin
Piti vastata juuri tuolle ääliölle, mutta ehdit ensin. Itselleni tuli heti ensimmäiseksi mieleen, että karkoitetaanko W Bush??
- von Münchausen
Tosimies. kirjoitti:
Pyh ei Suomen ole mikään pakko ottaa ketään tänne niin halutessaan.
Miksi minulta kysty ketä pitäisi äänestää, äänestä ketä haluat niin minäkin teen.
Mutta se on varmaan etten koskaan äänestä vasemmistoa tai vihreää,se on suurin virhe."Suomi" kuitenkin ottaa ja ottaa ja ottaa...ja kuka tuon ottamisen takana on? Kuka on "Suomi"? Ei ainakaan minä.
- Tosimies.
von Münchausen kirjoitti:
"Suomi" kuitenkin ottaa ja ottaa ja ottaa...ja kuka tuon ottamisen takana on? Kuka on "Suomi"? Ei ainakaan minä.
Takana on tyhmyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672