Mitenkäs pyry on ajautunut tuonne puulaakisarjoihin ja pelaavat 6. divisioonaa? Joskus kuitenkin Pyrykin oli ykkösdivarissa. Miten näin alas on vajottu?
Nokian Pyry jalkapallo
3
358
Vastaukset
- Jalmari888
Samaa olen itse ihmetellyt. Pyry tosiaan tippui kaudella 2010 vitosesta kuutoseen ja siellä on pelannut siitä alkaen. Perusongelma on varmaan oman juniorituotannon taso. Eli lahjakkaimmat omat nuoret menevät jo varhain Tampereelle laadukkaamman (ympärivuotisemman) toiminnan pariin. Toisaalta varmaan kyse on edustuksen osalta myös rahan ja aktiivisten puuhahenkilöiden puutteesta. Nokialla Nops pelaa kolmosessa ja Kristallipalatsi nelosessa. Olisiko noihin myös mennyt Pyryltä pelaajia?
- fghfghhgf
Silloin kun pyry pelasi ykköstä ja oli jopa Suomen cupin välierässä, niin puolet pelaajista oli TPV:n miehiä. Kun yhteistyö TPV:n kanssa päättyi, alkoi Pyryn alamäki.
- wwwwwwwwwwwwwwwq
Taisi se alamäki muodostua myös typerien pelaajakauppojen ja seurajohdon osaamattoman rahankäytön vuoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954