Tänää voitetaan,on hienoa katsoa kuinka Jypin löylytys alkaa.Jypiliinit ei pysy pois boksista ja tulemme näkemään hienoja ylivoima maaleja.Katsokaa ja nauttikaa nyt otetaan ensi askel kohti mestaruutta ja seuraavassa pelissä Jyppiliinien luona katkea se kuuluisa selkäranka.Säälittävää,mutta jotenkin nautittavaa.Poika on meidän,ihan kun veis tikkarin lapselta.Jypittäret ei tiedä mikä heihin iskee tänään,niin lujaa on kyyti oleva.Pelsut mestari 2012.Tulkaa katsomaan ja naattikaa.'
Tässä on kapun teesit:http://www.iltalehti.fi/smliiga/2012042315487088_sm.shtml
Tänää voitto kotiin
lahdenmafia
2
70
Vastaukset
- lahdenmafia
Tervetuloa nauttimaan,emme pelkää laisinkaan.Tälläistä kyytiä ei ole Jyväskylän neidit koskaa saannut,nyt tippuu Jypit,nyt nousee Pelicaani siivilleen ja on lupa huutaa IHANAA PELSUT IHANAA.Vielä kerran olet lämpimästi tervetullut nauttimaan illan esityksestä jonka tarjoa LAHDEN PELICAAAAANS.MESTARI 2012.
- Huhhuh
Hei landenmafia, Mites siinä sitten kävikään? LOL hoppee ei oo häppee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307