Merja Kyllösellä tuhansien eurojen taksilaskuja

miten se kehtaa!

Iltalehti kertoi maanantaina, että suomussalmelainen liikenneministeri Merja Kyllönen (vas.) on käyttänyt taksipalveluihin keskimäärin 1900 euroa kuukaudessa.

Iltalehti selvitti elokuusta syyskuuhun jatkuneella seurantajaksolla Kyllösen taksikuitteja. Kyllönen käytti elokuussa valtion maksukorttia 1785 euron edestä taksipalveluihin. Syyskuussa summa oli 1142 euroa ja lokakuussa 2666 euroa.

Taksimatkat ovat syntyneet pääosin Kyllösen Suomussalmella sijaitsevan kodin ja Kajaanin lentokentän välisestä ajosta. Erään kuitin mukaan Kyllönen on myös ajanut Suomussalmelta Kalajoelle, minkä hinnaksi tuli 576,60 euroa.

Kyllönen on myös odotuttanut taksikuskia maakuntamatkoillaan. Tammikuussa taksinkuljettaja odotti ministeriä viisi ja puoli tuntia, mistä tuli melkein 470 euron lasku.

Kyllönen on tehnyt Iltalehden mukaan lähes kaikki matkat samalla suomussalmelaisella taksilla.

20

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä maksat

Vasemmistolaiset ovat pahinpia kansankusettajia. Tämäkin osaamaton haluaa korottaa kaikkien kansalaisten matkakuluja ja itse on kuin sika pellossa.

• Tosimies.

Kaksinaismoralistinen lihavahko kommunisti.ei bussikyyti kelpaa sitten vaikka muita niihin yrittääkin muiluttaa.

• en arvosta pätkääkää

Miksei käytä busseja ja junia kun niiden puolesta niin voimallisesti liputtaa? Ai niin- sanonta: älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon.
      Kyllä on härski nainen. Taksilla ajelee ja samaan aikaan paheksuu yksityisautoilijoita ja haluaa vähentää km korvauksia ym kivaa kehittelemässä autoilijoiden pään menoks. Mikäs siinä pirssissä mennessä kun ei tartte ite maksaa. Kansa maksaa. Samanlainen takinkääntäjä kuin puolueensa pj joka ennen vaaleja vannotti vastustavansa eu tukipaketteja. Siellä se istuu nyt tyytyväisenä hallituksessa ja äänesti pakettien läpimenon puolesta.

• miksi maksetaan?

Juuri näin!
        Sitten vielä käyttää jotain samaa paikallista taksia, ettei olis sukulainen?

Ja ihmettelen muutenkin, muija on kieltämättä km-korvauksia
        niin miksi ihmeessä työnantaja maksaa se työmatkoja?

Jos minä muuttaisin Suomussalmelle niin eipä taitais mun
        työantaja maksaa matkoja Helsinkiin, töihin!
        NEHÄN ON OMIA MATKOJA, EI TYÖMATKOJA!

Miksei se muuta työn perässä niinkuin kaikki muut joutuu tekemään

• kommarikapilast
        miksi maksetaan? kirjoitti:

Juuri näin!
        Sitten vielä käyttää jotain samaa paikallista taksia, ettei olis sukulainen?

Ja ihmettelen muutenkin, muija on kieltämättä km-korvauksia
        niin miksi ihmeessä työnantaja maksaa se työmatkoja?

Jos minä muuttaisin Suomussalmelle niin eipä taitais mun
        työantaja maksaa matkoja Helsinkiin, töihin!
        NEHÄN ON OMIA MATKOJA, EI TYÖMATKOJA!

Miksei se muuta työn perässä niinkuin kaikki muut joutuu tekemään

Kyllösen työnanataja on hullu kun maksaa hänen matkansa ja vieläpä on aina sama taksikin.

• Työllistävä vaikutus

saavatpahan paikalliset taksisuharit töitä,
      eikös tuo ole hyvä asia?

Itse en aja ryöstöhintaisilla taxeilla koskaan
      ainakaan täällä suomessa :(

• SS-Führer

Onko teillä ääliöillä vikaa luetun ymmärtämisessä???

• uskomaton tapaus

kyllä sillä ainakin pokkaa riittäää,
      saarnaa yksityisautoilusta ja samaan aikaa itse painelee menemään
      taksilla - varmaan yksin!

Äläkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä käsken?

• piikki täynnä

Kyllä tällainen kahdeksankymppinen äijä ihmettelee näitä nykyajan poliitikkoja. Monista näkee jo päällepäin, etteivät he ole juuri kävelyaskelia ottaneet elämänsä aikana. Itse kävelin jo kansakoulumatkoja noin 25000 kilometriä. Silloin ei ollut koulukyytejä eikä edes polkupyöriä, joten kunto kasvoi tavallaan pakon sanelemana, josta tietysti nyt olen kiitollinen. Ei ole paino-ongelmia ja jalat on nopsat edelleen. Sääliksi tavallaan käy näitä nykyisiä pullamössöjä, jotka hädin tuskin pääsevät edes sinne taksiin kaatumatta ja luiden murtumatta.
      Säälin tunne on tietysti joskus koetuksella, kun ajattelee, että monet matkat ,ja poliitikkojen kaikki matkat, tehdään veronmaksajajien piikkiin.
      Milloin aloitetaan todellinen säästökuuri eduskunnassa EU:n satraapeista puhumattakaan.

• taksilla4444

Tälläisiä nää poliitikot on,mut hei tuo sopii taksikuskille varmaan hyvin siinähän
      vasurilikka työllistää taksia hyvin voi saada vielä vuoden asiakas-palkinnon.

• rrrzzz!!

Tyypillinen kommari! Yäk!

• Taitaa olla suhari

joku serkun-tuttu. Ja kulissien takana sitten vastapalvelukset.

• pellossa

Apupuolueella ei ole pelkoa äänten menettämisestä, kun ei ole mistä menettää, voi elää kun

• 13

Edellinen pomoni nettosi pari tonnia kuussa kilometrikorvauksina oman auton käytöstä. Ajoi sillä joka helvetin paikkaan, vaikka julkisilla olisi päässyt usein nopeammin. Vuodesta toiseen. Eikä ollut kuin pikkunilkki kuntasektorilla. Tilintarkastaja ja poliitikot katselivat touhua läpi sormiensa. Voi jospa tietäisitte, miten mitättömät meitä kusettavat ja ihan naapurissa. Röyhkeys rulettaa! Arkadianmäen touhut ovat päiväkotitasoa siihen verrattuna.

• petosta?

Kyllönen on tehnyt Iltalehden mukaan lähes kaikki matkat samalla suomussalmelaisella taksilla.

Taksikuski voi maksaa hänelle pimeänä takaisin. Onkohan matkoja edes tehty. Jos ne on vain laskutettu.

• muistutus.

Tuo on jo semmoista vihjailua, että tekstisi alkaa hipoa rikoksen rajoja. Joku voi tehdä tutkintapyyntöä poliisille.

• Ihan samalla

tavalla ku Nalle joka on yhteiskunnalta kupannut jokaisen lantin minkä omistaa ja nyt leikkii jotain gurua rahataloudessa.

• ......

´´Ihan samalla tavalla ku Nalle joka on yhteiskunnalta kupannut jokaisen lantin minkä omistaa ja nyt leikkii jotain gurua rahataloudessa.´´

Nallukka on tyypillinen Itä-Vantaalainen pummi kuten Jari Tervo osuvasti totesi viime Lauantain Uutisvuodossa! :D

• kansa maksaa

Kyllöskä näyttää esimerkkiä ja matkustaa julkisella. Makso mitä makso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe