Siru ihon alle houkuttelevasti

Niin se menee

24

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja yksityisyys on

ikuisesti mennyt, itse en aio ottaa mikrosirua,
      en koskaan, vaikka henki menisi
      ja meneehän se, mutta sielu ei kuole
      koskaan.

• Brave New??

Insinööri luomassa tulevaisuutemme, entä jos kauppias laittoi eri hinnan kuin mitä lapussa näkyy? Se selviäisi vasta kun tarkistat tilisi vaikka tietokoneelltasi kun olet palannut takaisin kaukomaan matkaltasi?

"Kävelet vain sisään myymälään, otat tavaran ja marssit ulos. Järjestelmä hoitaa maksupuolen huomaamattasi, visioi laboratorioinsinööri ja erikoistutkija Matti Linnavuo Aalto-yliopiston Sähkötekniikan korkeakoulun elektroniikan laitokselta."

Aloituksen linkistä

• Meidät on kaikki

jo tavalla tai toisella mikrosirutettu
      halusit tai et.

• Totta

Pankkien ylivallan esteenä ei ole enää muu kuin käteinen raha, jos sekään.

• hyi helvetti

mitään luonnotonta asettamaan ihon alle..... hyi helveta!!! Eiköhän kortit ym.t toimi tarpeeksi kätevästi. V.ttuun kaikki yksityiselämän kyylärit!!! Ei vissiin skitsofreniaa luokitella sairaudeksi tämän jälkeen...?

• gsmGPSrfidADSLwwwIMF

Mielialakemikaaleilla tehdään ihmiset niin laiskoiksi että jo kortin vinguttaminen vapaa-ajalla alkaa tuntua työnteolta. Näin saadaan karja sähköiseen karsinaan?

Jossa kyllä ollaan melko totaalisesti jo nyt?

• tämä on

korkovelkakusetuksen seuraava vaihe. Kuinka pitkään Suomen kansa aikoo kestää tätä?

• Jo ensivuonna

USA:ssa ne aloittaa siruttamaan kansaa jo vuonna 2013 ja tavoite on että kaikilla on sirut vuoteen 2018 mennessä. Siru ei tarvitse patteria, se ottaa virtansa lämpötilan vaihtelua hyödyntäen. Siruun kehitellään/ollaan kehitelty jo myös mielenhallintaan kykeneviä ominaisuuksia.

• SiruNO

Jykä tulee esittelemäään takuulla aivan fantastisen lain ja lampaat määkien painavat Jykän kertomaan nappi.

Itse en tule ottamaan, ja takuulla taistelen vastaan

• Örwell2012

Nyt autonvalmistajat ovat ihan itse "keksineet" että autoihin asennetaan GPS ja lähetin että auton jouduttua onnettomuuteen se hälyttää apua.

Mutta muuten lähetin onaivan hissun kissun eikä missää tapauksessa seuraa autoa. eikä tietenkää kerää mitään dataa mikä ei oel tärkeää, ja data lähetetään vain testimielessä auton valmistajille ja CIA:lle = Mossadin alaosasto.

• 9/11RemoteAirCraft?

Jo nyt on n. 20 automallia jotka voidaan pysäyttää etäältä. Tämä antaa totaalisen kontrollin liikkumiselle pois ihmiseltä itseltään.

• Kyllönen ja EU ainakin suunnitteli pakolliseksi GPSää autoihin. Tälläistä pakko kontrollia ei pidä missään tapauksessa päästää tapahtumaan. PerusSuomalaiset ovat järjestelmävaltaa vastaan vapaan ihmisen puolella.

• Vain niin

Mistä tuo tieto on peräisin, onko jotain linkkiä?

• vienotuuli

Mistä pedonmerkistä sä puhut? Noista linkeistä ei tule esille. 666 on Raamatussa sanottu pedon merkiksi ja jopa Hitlerin väitettiin sen kutosrivin saaneen.
      Ei pidä paikkaansa jos on ottanut selville kuinka lasketaan.

Kysykää googlesta, uskispalstalta tjs. minä olen matikassa ollut aina hyvä

• aloittaja...

Ymmärtääkseni antikristuksen (pedon) henkilöllisyys ei ole vielä tiedossa.

Tuo pedon merkki, josta raamatun ilmestyskirja kertoo,liittyy johonkin, joka ainoastaan tulevaisuudessa mahdollistaa ostamisen ja myymisen.

On pääteltävissä kehityksestä,että käteinen raha,sekä pankkikortit tullaan korvaamaan jolakin merkillä tai sirulla, joka toimii ihossa tai ihon sisällä maksuvälineenä.

Samaan merkkiintai siruun sisällytetään kaikki tiedotihmisestä,eli sos.turvatunnus, terveystiedot,tilitiedot yms.mitä ihmisestä ikinä onkaan tarvis tietää.

Ne ketkä eivät usko Jeesukseen henkilkohtaisena pelastajanaan, tulevat ottamaan tuon merkin.Tuleevarmaan olemaan muitakin,jotka kieltäytyvät. Nämäihmiset ovat siten suljettu yhteiskunnan ulkopuollle: sinua ei löydy rekisteristä,eli et voi ostaa etkä myydä,saati saada terveyspalveluja.

Villeimmät arviot tuon sirun mahdollisesta käyttämisestä liittyvät ihmisen totaaliseen hallintaan, mukaanlukien tunteet. Niistä tuskin on kuitenkaan mitään faktatietoa,ainakaan vielä.Mahdollisuus sellaiseen on kuitenkin olemassa.

UMJ ajaa maailman yhdentymistä niin että sen valtaan nousisi lopulta yksi maailmanjohtaja. Tämä johtaja on raamatun mukaan antikristus.

• Se heille suotakoon, ketkä sirun itselleen haluaa. Itse arvostan valinnan vapautta ja yksityisyyttä enkä todellakaan anna ensimmäisenä järjestelmävallalle mahdollisuutta kontrolloida ja valvoa kaikkea. Ihmisen pitää saada olla ensisijaisesti vapaa ja ilman jatkuvaa kontrollia. Itse maksan mahdollisimman usein käteisellä.

• Rajoittaako?

Voiko magneettitutkimuksia tehdä jos on tuollainen mikrosiru ihon alla? Siis haittaako se tutkimusta?

• No jos housujen

vetoketju ei haittaa niin ei haittaa tuokaan.

• ......

Lopettakaa jo se uskonnoista mesoaminen. Uskonnot ovat oman aikansa lampaiden hallinta keino, ihonalaiset mikrosirut ovat meidän aikamme vastaava.

• vienotuuli

Sinäkö ihan varmasti TIEDÄT mitä kirjoitit? Minä en usko sinun kirjoitukseesi... ja mietin vaihtoehtoakin.

• .....
        vienotuuli kirjoitti:

Sinäkö ihan varmasti TIEDÄT mitä kirjoitit? Minä en usko sinun kirjoitukseesi... ja mietin vaihtoehtoakin.

Jep, tiedän varmuudella.

• albiinoblacksheep

http://www.otto.net/x-usko/donttake.txt

ja herätkää nyt hölmöt! Viivakoodi ei ole imestyskirjassa mainittu pedon merkki tai saati sitten tatuoinnit, vaikka kuinka asiasta olis varmuudella saarnattu 70-luvulla.

• Elinikäinen

Elinikäinen linnatuomio semmoisten suunnittelijoille !!!

Nyt riittää jo mielisairaiden tutkijoiden vapaanajuoksentelu ja TÄYSIN JÄRJETTÖMÄT suunnitelmat !!!

• usko vain

kyllä tästä raamatussa mainitaan ja luulisin ellei tätä kyseistä merkkiä jiossain vaiheessa tule ottamaan kuolee nälkään ei saa lääkitystä eikäylensäkkään mitään muutakaan normi juttuja ..itse en aio ottaa ----ja suosittelisin muillekkin että kieltäytyisi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2429
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      19
      1637
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      52
      1516
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1366
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1039
    Aihe