Näillä houkutteilla jo kansa saadaan tappelemaan mikrosiruista ihon alle: Pedonmerkkiä ajetaan ihmisten mieliin tietysti hyvillä asioilla!
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/ei-enaa-pankkikorttia-mikrosiru-ihon-alle/1186779
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/laakkeita-annosteleva-mikrosiru-korvaa-paivittaisen-injektiokynan
Siru ihon alle houkuttelevasti
24
247
Vastaukset
- Ja yksityisyys on
ikuisesti mennyt, itse en aio ottaa mikrosirua,
en koskaan, vaikka henki menisi
ja meneehän se, mutta sielu ei kuole
koskaan.- Brave New??
Insinööri luomassa tulevaisuutemme, entä jos kauppias laittoi eri hinnan kuin mitä lapussa näkyy? Se selviäisi vasta kun tarkistat tilisi vaikka tietokoneelltasi kun olet palannut takaisin kaukomaan matkaltasi?
"Kävelet vain sisään myymälään, otat tavaran ja marssit ulos. Järjestelmä hoitaa maksupuolen huomaamattasi, visioi laboratorioinsinööri ja erikoistutkija Matti Linnavuo Aalto-yliopiston Sähkötekniikan korkeakoulun elektroniikan laitokselta."
Aloituksen linkistä
- Meidät on kaikki
jo tavalla tai toisella mikrosirutettu
halusit tai et.- Totta
Pankkien ylivallan esteenä ei ole enää muu kuin käteinen raha, jos sekään.
- hyi helvetti
mitään luonnotonta asettamaan ihon alle..... hyi helveta!!! Eiköhän kortit ym.t toimi tarpeeksi kätevästi. V.ttuun kaikki yksityiselämän kyylärit!!! Ei vissiin skitsofreniaa luokitella sairaudeksi tämän jälkeen...?
- gsmGPSrfidADSLwwwIMF
Mielialakemikaaleilla tehdään ihmiset niin laiskoiksi että jo kortin vinguttaminen vapaa-ajalla alkaa tuntua työnteolta. Näin saadaan karja sähköiseen karsinaan?
Jossa kyllä ollaan melko totaalisesti jo nyt?
- tämä on
korkovelkakusetuksen seuraava vaihe. Kuinka pitkään Suomen kansa aikoo kestää tätä?
- Jo ensivuonna
USA:ssa ne aloittaa siruttamaan kansaa jo vuonna 2013 ja tavoite on että kaikilla on sirut vuoteen 2018 mennessä. Siru ei tarvitse patteria, se ottaa virtansa lämpötilan vaihtelua hyödyntäen. Siruun kehitellään/ollaan kehitelty jo myös mielenhallintaan kykeneviä ominaisuuksia.
- SiruNO
Jykä tulee esittelemäään takuulla aivan fantastisen lain ja lampaat määkien painavat Jykän kertomaan nappi.
Itse en tule ottamaan, ja takuulla taistelen vastaan
- Örwell2012
Nyt autonvalmistajat ovat ihan itse "keksineet" että autoihin asennetaan GPS ja lähetin että auton jouduttua onnettomuuteen se hälyttää apua.
Mutta muuten lähetin onaivan hissun kissun eikä missää tapauksessa seuraa autoa. eikä tietenkää kerää mitään dataa mikä ei oel tärkeää, ja data lähetetään vain testimielessä auton valmistajille ja CIA:lle = Mossadin alaosasto.- 9/11RemoteAirCraft?
Jo nyt on n. 20 automallia jotka voidaan pysäyttää etäältä. Tämä antaa totaalisen kontrollin liikkumiselle pois ihmiseltä itseltään.
Kyllönen ja EU ainakin suunnitteli pakolliseksi GPSää autoihin. Tälläistä pakko kontrollia ei pidä missään tapauksessa päästää tapahtumaan. PerusSuomalaiset ovat järjestelmävaltaa vastaan vapaan ihmisen puolella.
- Vain niin
Mistä tuo tieto on peräisin, onko jotain linkkiä?
- vienotuuli
Mistä pedonmerkistä sä puhut? Noista linkeistä ei tule esille. 666 on Raamatussa sanottu pedon merkiksi ja jopa Hitlerin väitettiin sen kutosrivin saaneen.
Ei pidä paikkaansa jos on ottanut selville kuinka lasketaan.
Kysykää googlesta, uskispalstalta tjs. minä olen matikassa ollut aina hyvä- aloittaja...
Ymmärtääkseni antikristuksen (pedon) henkilöllisyys ei ole vielä tiedossa.
Tuo pedon merkki, josta raamatun ilmestyskirja kertoo,liittyy johonkin, joka ainoastaan tulevaisuudessa mahdollistaa ostamisen ja myymisen.
On pääteltävissä kehityksestä,että käteinen raha,sekä pankkikortit tullaan korvaamaan jolakin merkillä tai sirulla, joka toimii ihossa tai ihon sisällä maksuvälineenä.
Samaan merkkiintai siruun sisällytetään kaikki tiedotihmisestä,eli sos.turvatunnus, terveystiedot,tilitiedot yms.mitä ihmisestä ikinä onkaan tarvis tietää.
Ne ketkä eivät usko Jeesukseen henkilkohtaisena pelastajanaan, tulevat ottamaan tuon merkin.Tuleevarmaan olemaan muitakin,jotka kieltäytyvät. Nämäihmiset ovat siten suljettu yhteiskunnan ulkopuollle: sinua ei löydy rekisteristä,eli et voi ostaa etkä myydä,saati saada terveyspalveluja.
Villeimmät arviot tuon sirun mahdollisesta käyttämisestä liittyvät ihmisen totaaliseen hallintaan, mukaanlukien tunteet. Niistä tuskin on kuitenkaan mitään faktatietoa,ainakaan vielä.Mahdollisuus sellaiseen on kuitenkin olemassa.
UMJ ajaa maailman yhdentymistä niin että sen valtaan nousisi lopulta yksi maailmanjohtaja. Tämä johtaja on raamatun mukaan antikristus.
Se heille suotakoon, ketkä sirun itselleen haluaa. Itse arvostan valinnan vapautta ja yksityisyyttä enkä todellakaan anna ensimmäisenä järjestelmävallalle mahdollisuutta kontrolloida ja valvoa kaikkea. Ihmisen pitää saada olla ensisijaisesti vapaa ja ilman jatkuvaa kontrollia. Itse maksan mahdollisimman usein käteisellä.
- Rajoittaako?
Voiko magneettitutkimuksia tehdä jos on tuollainen mikrosiru ihon alla? Siis haittaako se tutkimusta?
- No jos housujen
vetoketju ei haittaa niin ei haittaa tuokaan.
- ......
Lopettakaa jo se uskonnoista mesoaminen. Uskonnot ovat oman aikansa lampaiden hallinta keino, ihonalaiset mikrosirut ovat meidän aikamme vastaava.
- vienotuuli
Sinäkö ihan varmasti TIEDÄT mitä kirjoitit? Minä en usko sinun kirjoitukseesi... ja mietin vaihtoehtoakin.
- .....
vienotuuli kirjoitti:
Sinäkö ihan varmasti TIEDÄT mitä kirjoitit? Minä en usko sinun kirjoitukseesi... ja mietin vaihtoehtoakin.
Jep, tiedän varmuudella.
- albiinoblacksheep
http://www.otto.net/x-usko/donttake.txt
ja herätkää nyt hölmöt! Viivakoodi ei ole imestyskirjassa mainittu pedon merkki tai saati sitten tatuoinnit, vaikka kuinka asiasta olis varmuudella saarnattu 70-luvulla. - Elinikäinen
Elinikäinen linnatuomio semmoisten suunnittelijoille !!!
Nyt riittää jo mielisairaiden tutkijoiden vapaanajuoksentelu ja TÄYSIN JÄRJETTÖMÄT suunnitelmat !!! - usko vain
kyllä tästä raamatussa mainitaan ja luulisin ellei tätä kyseistä merkkiä jiossain vaiheessa tule ottamaan kuolee nälkään ei saa lääkitystä eikäylensäkkään mitään muutakaan normi juttuja ..itse en aio ottaa ----ja suosittelisin muillekkin että kieltäytyisi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078