J Y P P I

tiinaex

kiinostaaks ketään lätkän sm mua ei en oo koskaan kattonu yhtäkään peliä en telkusta enkä jäähallissa nyt pitäs kyllä paikallisena olla innoissaan mutta kun ei niin ei joku aina voittaa ja joku häviää haittaakse...

13

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rimmir tänään

      Olen käynyt joskus, nyt ainakin kaksi vuotta viimeisestä paremmasta ottelusta aikaa.

      Ei hetikään kaikki ottelut ole olleet SM tasolla eivätkä maaotteluitakaan. Mutta se tunnelma ja energia minkä siellä katsomossa saa on aivan kerrassaan mahtavaa.
      Suosittelen ainakin kerran elämässä käydä katsomassa jokin jääkiekon sm tai mm ottelu paikan päällä livenä.

      • monet on kertonu että siellä on oikeen mahtava tunnelma monet tutut käy katsomassa kaikki kotipelit joskus menevät muuallekkin mutta jotenkin mää en oo vaan saanu itteeni koskaan lähtemään mun tyttö pelas aikanaa kaukalopalloo sm tasolla sitä kävin kerran kattomassa mutta oli pakko lähtee pois kun jännitti niin paljon ja hirvitti kun vastapuoli lauko palloo maalin suutaan tytär oli maalivahti.


    • Den Glider In

      Onko jopa seuratuin urheilulaji Suomessa? Liiga, mestiss ja junnukiekko, puhumattakaan kansainvälisistä peleistä. Kaikki liiga ja Suomen pelit tulee seurattua jos tulevat maksuttomilta, alle kymmeneen kertaan vuodessa jää ostetut pelit.
      Hallissa n. 5 kertaa vuodessa omalla paikkakunnalla ja pari kertaa vieraissa.

      Pelsut olisivat kyllä saaneet voittaa Jypin.

      • tiinaex...

        miks pelsut olis saaneet voitaa jypin onko ne parempia vai onko se joku periaate mua kun ei kiinnosta niin on ollu ihan sama kuka voittaa ja kuka häviää enkä koskaan ajattele että voi kun joku voittas mulle se on ihan sama.


    • Sitten kukaties vois alkaa kiinnostamaa tuo jääkiekko, kun Egyptillä tai Marokolla, niin, ja onhan Keniassakin hyviä urheilijoita, siis kun näillä mailla olisi potentiaalinen mahdollisuus voittaa jääkiekon maailmanmestaruus. Voi siihen kulua aikaa.
      En ymmärrä, miten noin väkivaltainen laji on Suomessa niin suuressa suosiossa.
      Maailmanmestaruuteen ei ole mahdollisuutta kun viidellä maalla, jos Suomi on niiden joukossa, niin sitä jo hehkutetaan väsyksiin asti.

      • tiinaex...

        ehkä se kuuluu tää jääkiekkokin siihen sarjaan musta on tullu urheiluhullu mää kun en kato mitään urheilua toiset kattoo into piukeena hiihtoo toiset pesäpalloo ym ym mun tyttö harrastaa moottoriurheilua tällä hetkellä ja taas viime lauantaina ajoi voittoon mutta en oo sitäkään käyny koskaan kattomassa kerran piti mennä ja järjestin oikeen vapaapäivänkin mutta sit tuli jotain muuta...


    • En ole koskaan ollut kiinnostunut sm kisoista. Mm:stä seuraan suomen pelit kun on mahdollista.
      Oikein paljon onnea JYPille.
      Mun exä oli varsin jyppi fani keskisuomesta kun oli. Silloin tuli välillä vähän seurattua muitakin kun mm-kisoja. Ja hänen opastuksellaan opin jotain pelistä.
      Se on vauhdikas peli ja saa mut varmaan taas mukaansa kun MM alkaa.

      • Oli meillä pojilla aikoinaan suuri into pekjata jääkiekkoa.
        Varusteet oli vähän, no, ei ne huonot olleet.
        Rankaläjästä katkaistiin tyvikiero ranka, ja sitä kirveellä siloteltiin. Se oli maila.
        Samasta rankaläjästä sahattiin pokasahalla kiekko, jos meni lumihankeen, niin ei sitä suremaan jääty, sahattiin uusi.
        Oli niitä suojuksiakin. Sarkahuosut pelintuoksinassa sen verran lumessa kastui, että jäätyivät. Kyllä ne pahemmilta kolhuilta suojasi, niinkuin se sarkatakkikin..
        Päässä oli lammasnahkainen karvalakki.
        Luistimia ei ollut, mutta ei se tahtia juuri hidastanut.
        Ei ollut ikkäkään kymmentä vuotta.
        Ihme, ettei tullut vahinkoja, ei edes ikkunoita saatu rikki.


    • Nämä SM-pelit ei kyllä kiinnosta, mutta MM-kisat taas kovastikkin. Harmi vaan, ettei näe kaikkia pelejä normikanavilta.

    • Kiinnostaa sm.. mutta vasta siinä vaiheessa, jos joukkue, jota ite kannattaa on finaalissa, niin ne vikat pelit, jos mahkut jopa voittaa, tulee ehkä katottua. Ei aiemmat...
      MM-kisoissa silleen sama, jos Suomi loppupeleissä, vois jopa päästä kolmen parhaan joukkoon...ehkäpä Voittaa!
      Että sellanen kannattaja täällä..

      • tiinaex...

        mää kun en oo kannattanu koskaan mitään joukkuetta mulle on ihan sama kuka voittaa eikä sekään saanu mua mitenkään hihkumaan vaikka kotijoukkue voitti mulla oli semmoinen mielikuva että jyppi voitti viime vuonna suomenmestaruuden mutta siitä taitaakin olla jo useempi vuosi.


      • tiinaex... kirjoitti:

        mää kun en oo kannattanu koskaan mitään joukkuetta mulle on ihan sama kuka voittaa eikä sekään saanu mua mitenkään hihkumaan vaikka kotijoukkue voitti mulla oli semmoinen mielikuva että jyppi voitti viime vuonna suomenmestaruuden mutta siitä taitaakin olla jo useempi vuosi.

        No mullakin vähä väärä sanavalinta toi, että kannattaisin.. mutta joskus on pärjänny se jota kunnon "fanit"? lähiympäristössä kannattaa..käy pelit katsoon yms. Niin sen harvinaisen mahdollisen menestyksen jälkeen se into kait jotenkin tarttuu.
        Mua nauratti tuo, sun mielikuva viimevuoden menestyksestä, muttei mulla oikeesti ois varaa edes hymyillä.. :))


    • oma rakas paras

      Jyppi voitti suomen mestaruuden viimeksi 2009, että on siitä vähän jo aikaa. Itse en ole koskaan tykännyt katsoa jääkiekkoa aikaisemmin, mutta jotenkin tuo oma rakas on saanut minut siitä tykkäämään. Nyt jännitettiin yhdessä Jypin puolesta niin, että jalkapohjat hikosivat. Hyvän pelin pelasivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe