Siitä on jo 2000 vuotta kun Jeesus viimeksi tuli. Alkaa varmaan vähitellen paineet kasvaa ja säkit täyttyä...
Jeesus tulee pian
5
68
Vastaukset
- Sikaniska1
EI tule ei, Jumalapa pyysi masentunutta pietaria tekemään jotain mukavaa. Sanoi, että käy taas vaikka maassa. Pietari totesi, en vitussa mene, kävin siellä 2000 vuotta sitten ja ne hölmöt puhuu siitä vieläkin...
- vanha ja vakaa
John Lennon oli viimeisin Jeesus. Seraava inkarnoituu Iraniin.
- 6+20
Rasisminvastaisuus Suomessa toimii siten, että islamin ihmisten rikoksista pitää vaieta, mutta juutalaisia, jotka ovat kunnon väkeä saa syyttää paholaisiksi ja muhaajiksi, koska se on evankeliumia.
Maailma on pahasti vinksallaan kristinopin takia. Ihminen oli elänyt jo pari miljoonaa vuottav ennen ensimmäistä visiittiä. Miksi Jeesus nyt yhtenään alkaisi rampata ihmisten luona?
- --------------------
Nooa varoitti aikoinaan vedenpaisumuksesta noin 120 vuotta, mutta ihmiset ajattelivat samoin silloin kuin nyt tämän ketjun aloittaja. Nooa kuitenkin totteli Jumalaa vastoin ihmisten pilkkaa, ja säästyi tuholta, hän ja hänen koko perhekuntansa.
Jeesuksen toista tulemista on saarnattu aktiivisesti nyt runsaat 160 vuotta.
Luuk. 17:26-30
26 "Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan päivinä oleva.
27 Ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, ja tulva tuli ja tuhosi heidät kaikki.
28 On oleva niin kuin oli Lootin päivinä. Ihmiset söivät ja joivat, ostivat ja myivät, istuttivat ja rakensivat.
29 Mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, taivaasta satoi tulta ja tulikiveä, ja se tuhosi heidät kaikki.
30 "Samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.
Vasta nyt merkit Jeesuksen toisesta tulemuksesta ovat lopullisesti toteutumassa, jotain kuitenkin vielä puuttuu, mutta ne tapahtuvat sitten vasta, kun armon aika on jo ohi. Sen vuoksi nyt kutsutaan ihmisiä "arkkiin". Nyt on auki tuo "ovi" aivan kuten silloin se Nooan arkin ovi. Lopuksi Jumala sulki sen itse, ja sen jälkeen kukaan ei voinut sitä enää avata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457