http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042315467318_uu.shtml
eikös siellä eduskunnassa ole työterveyshoitaja yhtään huolissaan nuoren naisen ylipainoisuudesta ja liiallisesti taksin käytöstä liikunnan kustannuksella.
Olen jo pitkään seurannut Kyllösen kannanottoja liikenneasioihin joissa hän
yksityisautoilua vihaten suosittelee muille julkisia liikennevälineitä,mutta itse sortuu
ovelta ovelle taksin käyttöön. Onko taksikuski muuten hänen sukulaisensa?
Juoksisi se järkikin ehkä paremmin jos vähän harrastaisi liikuntaa ja aivot saisi happea,liikalihavuus on vakava sairaus kuten meille kansalle on selväksi tehty;
diabetes,sydän-ja verisuonisairaudet ja tukielinsairaudet.
Kipin kapin Kyllönen nyt liikkumaan ja turvallisuuden nimissä SAMAN taksin käyttö
kuulostaa kaukaa haetulta. Kuka sinun kimppuusi kävisi - ei kukaan.
Kyllönen pakolliselle laihdutuskuurille
Laiska ja lihava
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693