L.L.E.! Minä en puhunut seurustelusta mitään vaan pelkästään tapaamisesta. Jos haluaa tavata jonkun ihmisen niin ei se tarkoita että haluaa seurustella. Sulle joka kysyit että mistä tiedän että onko Laura blondi. Sanoin että viimeksi kun näin hänet niin hän oli silloin blondi ja tiedän Lauran sukunimen ja asuinpaikan.
Laura L.
Tavataanko?
8
444
Vastaukset
- Laura L.
En halua tavata sinua. En halua olla kanssasi missään tekemisissä. Pakenen, ahdistit...
- Nykyään brunetti
No joo, tavataan vaan :) Kerros lisää...
- ..K..
Onko kirjain vielä tallella?
- Tavataanko?
Asutko Kivenlahdessa? Mitä mun pitäisi kertoa lisää? Jos olet oikea henkilö niin hyvä juttu.
- stalkkari(ko)
Tavataanko? kirjoitti:
Asutko Kivenlahdessa? Mitä mun pitäisi kertoa lisää? Jos olet oikea henkilö niin hyvä juttu.
Oletko noin epätoivoinen?
- Nykyään brunetti
Nimi voi olla oikea :) Mutta en kyllä asu Kivenlahdessa..
- kyselevä...
Missäs sitten, espoon keskus(ko)
- Yksi L.L
Mistä päin Suomea pitäisi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 88983
- 55712
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48438- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41419Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14411