Sotien aikana tuli tunnetuksi lause "Kyllä r*ssä on aina r*ssä, vaikka voissa paistaisi". Sotien jälkeen Valio hyödynsi tätä lausetta mainoksissaan, mutta muutti sen ovelalla tavalla muotoon "Kyllä voi on aina voita...". Huomaa perässä olleet kolme pistettä. Sillä haluttiin kertoa, että lause ei lopu siihen vaan jatkuu: "Kyllä voi on aina voita, vaikka siinä r*ssän paistaisi". Sotaveteraanit kyllä tajusivat, mihin tällä vihjattiin, mutta nuorempi polvi ehkä ei. Tämä oli Valion isänmaallinen mainoslause pitkälle 1990-luvulle asti; "Kyllä voi on aina voita..."
Valio, voi ja r*ssät.
18
99
Vastaukset
- vienotuuli
Kyllä voi on aina voita, eikä sitä mikään voita! Kukin tavallaan, minä luotan aitoon voihin.
- Ex-valiolainen
Näin on! Karppaus on tämän hetken kovin trendi, ja siihen kuuluu olennaisena osana voi, joka on aina voita, vaikka siinä neuvostoliittolaisen paistaisi!
- vienotuuli
Ex-valiolainen kirjoitti:
Näin on! Karppaus on tämän hetken kovin trendi, ja siihen kuuluu olennaisena osana voi, joka on aina voita, vaikka siinä neuvostoliittolaisen paistaisi!
Karppaus on nyt tullut muotisanaksi/toimeksi, mut itse laihduin ihan vain lopettamalla kaiken sen kevyen tuotejutun.. aloin välttää hiilareita kaikessa, ja laihduin takaisin itseeni. Ikinä en palaa enää samaan. Netistä löytyy tietoa, eikä nälkää tarvitse nähdä.
- Ex-valiolainen
vienotuuli kirjoitti:
Karppaus on nyt tullut muotisanaksi/toimeksi, mut itse laihduin ihan vain lopettamalla kaiken sen kevyen tuotejutun.. aloin välttää hiilareita kaikessa, ja laihduin takaisin itseeni. Ikinä en palaa enää samaan. Netistä löytyy tietoa, eikä nälkää tarvitse nähdä.
No, minä olen noudattanut 1960-luvulta asti sitä tervettä vanhan ajan ruokavaliota, johon opin lapsuudenkodissani, eikä ole isommin mitään sairauksia tai ongelmia ilmennyt.
- vienotuuli
No, minä olen noudattanut 1960-luvulta asti sitä tervettä vanhan ajan ruokavaliota, johon opin lapsuudenkodissani, eikä ole isommin mitään sairauksia tai ongelmia ilmennyt.
Hyvä sinä, moni meistä kuitenkin joutuu hakemaan uuden alun. Ei sitä edes tajunnut mitä kiireissään suuhunsa pisti, kilothan tulee hiipien.... mut eipä lähde samoilla tavoin.
Ei kai kukaan ihminen tahalleen itseään vahingoita, hyvä on hyvää ja se maistuu. - Ex-valiolainen
vienotuuli kirjoitti:
Hyvä sinä, moni meistä kuitenkin joutuu hakemaan uuden alun. Ei sitä edes tajunnut mitä kiireissään suuhunsa pisti, kilothan tulee hiipien.... mut eipä lähde samoilla tavoin.
Ei kai kukaan ihminen tahalleen itseään vahingoita, hyvä on hyvää ja se maistuu.Olet suurenmoinen tyttö, koska toetutat vanhan ajan terveellisiä ruokailutottumuksia. Arvostan.
- Ex-valiolainen
Olet suurenmoinen tyttö, koska toetutat vanhan ajan terveellisiä ruokailutottumuksia. Arvostan.
P.S. Siinä ei sitten ollut kirjoitusvirhettä. "Toetutat" on meillä Kuhmossa sama asia kuin etelässä "Toteutat".
- vienotuuli
Olet suurenmoinen tyttö, koska toetutat vanhan ajan terveellisiä ruokailutottumuksia. Arvostan.
Nyt olen melki hämilläni, mut kaunis kiitos kun ymmärsit kirjoituksiani. ♥☺
- Ex-valiolainen
vienotuuli kirjoitti:
Nyt olen melki hämilläni, mut kaunis kiitos kun ymmärsit kirjoituksiani. ♥☺
Mitä hämillään olemista siinä tarvitaan? Sinä syöt hyvin, sinä tajuat hyvän ruoan päälle... Ei siinä mitään ihmeellistä ole! Yhä useammat tajuavat!
- devatsku
Todella maukkaita nuo ryssätytöt ainakin ,kyllä kelpaa eikä oo niin krouvi kun suomalainen ja tuo voi on kyllä jistoriaa ja eikö se tuki sepelvaltimonkin.Onneksi on rypsiöljyä suomen pelloila kasvamassa
- Neuvostoliitto
NL
- Petturit perkele
Ryssä se vie voinkin leivän päältä ja makkarankyrsänkin nyrkistä. Valion ja suomalaisten lihajalostajien ansiokkaalla avustuksella tietenkin, kiitos isänmaallisuudestanne saatanan luopiot. Toivotta vasti saatte persesuoli syövän ryssänmaan voittorahojanne laskiessa.
- Kyrsä ei
tarkoita makkaraa, vaan kuivaa leivänkannikkaa.
- ngnnnmm
Kyrsä ei kirjoitti:
tarkoita makkaraa, vaan kuivaa leivänkannikkaa.
Suomalainen makkara ja suomalainen leipä on kyllä aika yksi ja sama..
- helppoa politiikkaa
Valion menestyksen taikasana. Vientitukiaiset.
- kepuloisien toimia
Voi on suomessa kallista. Erityisesti takavuosina. Syykin on selvä. Mitä kalliinpaa se on sitä suuremmat vientituet Valio saa valtiolta. Siksi Suomessa ilmenee jopa voipulaa.
- Kermaa
Eiköhän se ole Valion syy kun venäläiset voitti, syövät kunnon rasvaa from. Finland ;D
- näpit irti rahoista
Kepulaiset tukias sosiaalipummit taas hääräämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799