Ao. teksti on Juicen aihealueen alla. Kyse on Juicen muistolle järjestetystä muistokonsertista. KUKA järjesti? MIHIN meni rahat? Voiko asia olla todella näin??! Miettikää:
Olin ko. konsertissa. Hieno tilaisuus, liput 42 euroa. Pettymys oli se, että tuotto luvattiin lahjoittaa TAYS:n dialyysiosastolle ja että tilaisuus televisioidaan. Ei tullut TV:stä koskaan eikä tuottoakaan lahjoitettu mihinkään. Yleisöä oli paikalla noin tuhat henkeä eli tuottoa on ollut 40.000 euron kieppeillä. Epäselväksi jäi, kuka oli tilaisuuden järjestänyt mutta jonkuhan täytyy tietää. Juice elää, se kannattaa muistaa.
Juice Leskisen muisto elää. Elääkö?
72
1360
Vastaukset
- heguli..
No, herranen aika??? Etkö todellakaan osaa etsiä yhteystietoja ja kysyä TAYS:in dialyysiosaston hoitatajalta, onko sinne tullut rahat? Eikö muka lipussa lukenut, kuka tilaisuuden lanseerasi? Tampere talolta saa varmasti tietoa järjestäjästä, vai oliko se konsertti siellä, kun et maininnut sitäkään?
Täällä kyseleminen ei auta mitään! Ota asiasta selvää ja tule sitten kertomaan meille miten rahojen kävi. Ei saa olla noin avuton!
ps.Juicen muisto elää aina...- Juice-fani
Ei oo tullu rahoja. Keikka oli Juicen syntymäpäivänä, 19.2.2007 ja mulla on varmaan se lippu jossain muistona. Mä haen sen ja tarkistan ohjeesi mukaan, kiitti Heguli. Esiintymispaikka joka tapauksessa oli Pakkahuone.
- ootko pöljäke?
Juice-fani kirjoitti:
Ei oo tullu rahoja. Keikka oli Juicen syntymäpäivänä, 19.2.2007 ja mulla on varmaan se lippu jossain muistona. Mä haen sen ja tarkistan ohjeesi mukaan, kiitti Heguli. Esiintymispaikka joka tapauksessa oli Pakkahuone.
Sinulleko ne rahat piti tilittää? Olet dialyysipotilas? No, voi voi sentään!
Muistokonsertti oli kyllä hieman myöhemmin, eikä ollut Pakkahuoneella, vaan Tamperetalossa. - olinhan mä siellä
ootko pöljäke? kirjoitti:
Sinulleko ne rahat piti tilittää? Olet dialyysipotilas? No, voi voi sentään!
Muistokonsertti oli kyllä hieman myöhemmin, eikä ollut Pakkahuoneella, vaan Tamperetalossa.Kyllä pöljäke pöljäkkeen tuntee. Minäkin olin silloin Pakkahuoneella kuuntelemassa ja mulla on kuviakin keikalta. Tuotto todellakin mainostettiin lahjoitettavan.
- suomalaiset.vähemmistö
Juice-fani kirjoitti:
KAIKKI RAHAT MENEVÄT NYKYÄÄN MAMUJEN LUXUS- ELÄMÄÄN.
- suvaitse.mamuraiskaajia
suomalaiset.vähemmistö kirjoitti:
KAIKKI RAHAT MENEVÄT NYKYÄÄN MAMUJEN LUXUS- ELÄMÄÄN.
Jep, Parasiittiloismamut imevät suomalaisten rahat.
- epäilevä Tuomas
Alullepanija ja touhumestari oli Ari "Kankku" Kankaanpää ( omistaa: Sonopress/Motley Oy, Tutti Music Oy, Eyewitness Oy, Tehtaan Mandoliini Oy ) ja konsertin tuoton lahjoituksesta ei ole kuulunut niin halaistua sanaa.
Minnekähän menivät rahat kun esiintyjätkin tulivat hyväntekeväisyys ja Juicen muiston kunnioitus mielessä eli eivät saaneet esiintymisistään mitään -ei tietenkään.
Oliko paikan kustannukset, muka, niin suuret että voittoa ei jäänyt? Epäilen.
Jos voittoa tuli kenen taskuun ne jäivät?- Musta aurinko nousee
Hyvä kun joku tietää. Onko se sellain pitkäharmaatukkanen? Sen vain sanon että jos petoksella on hankittu isot rahat kuollutta Juicea hyväksikäyttämällä niin varoituksen sana on jo myöhäistä. Voiko tää olla totta?
- Kuka mitä hä?
Kiinnostavaa, hyvin kiinnostavaa. Tätä keskusteluketjua pitää seurata.
- Amuri rules
Tamperelaiset ottaa toiselta mutta antaa vain itselle.Raha raha raha.
- -Miisu-
Ompa Kankku monessa mukana, ei toivottavasti tässä Juice asiassa. Eikö häntä pidetäkin rehellisenä tyyppinä kuitenkin. Surkeata mikäli keneenkään ei voi luottaa. Jos osoittautuu petos tässä niin en ikinä enää hyväntekeväisyyskeikoille mene.
- Bubizin
Kenen taskuun??!
- black sabbath
Ikävä kyllä ihminen kuppaa toisen vielä kuoleman jälkeenkin. Niin taitaa käyneen tässäkin, eikö moraali kolkuta?
- ilkka kukkanen
Musta aurinko nousee kirjoitti:
Hyvä kun joku tietää. Onko se sellain pitkäharmaatukkanen? Sen vain sanon että jos petoksella on hankittu isot rahat kuollutta Juicea hyväksikäyttämällä niin varoituksen sana on jo myöhäistä. Voiko tää olla totta?
Juicen roudarikin on totta.
- voimaton
Kuinka paljon Suomessa huijataan ihmisiä muka erilaisilla keräyksillä mutta lahjoitusta sitten tehdäkään? Ei näitä vissiin kukaan valvo.
- Juhani L.
Joku on taas sutkannut, ei tässä muuta.
Sutkit ovat aina sutkia.- Zumbatartar
Miten ne uskaltaa, eiks ne kunnioita mitään/ketään?
- S-Silmukka
Luin viestiketjun ja ihmettelen vaan sitä että kyllähän jonkun olisi pitänyt jättää asiasta tutkintapyyntö. Ettei olisi joku isokenkäinen mukana tässä. Onneksi vielä on kesää jäljellä...
- syksynsävy
Olet varmasti oikeilla jäljillä, S-Silmukka. Ikävää että Juicekin unohdettiin näin. Kun kuuntelen Juicen laulua Paperitähdet, niin raadollisuus rehottaa edelleen.
- Jonny Liebkind
Tää on niin turhaa. Ne jokka ryöstää niin ne ryöstää, muut maksavat ppäsyliput. Kyllä juttu on niin.
- pppwweewewweecw
En tiedä, kuka järjesti.
Juice Leskinen oli keskinkertainen lyyrikko sekä instituutoiden arvostelija josta itsestään tuli instituutio jota ei saanut arvostella.
Millä laskit väkimäärän? Tuo päättelemäsi tuotto, 40 000, katoaa yllättävän nopeasti palkkoihin, välillisiin palkkoihin, mainostamiseen, juokseviin kuluihin sekä Tre-talon vuokraan. Siitä jäävästä kolmesta tonnista maksetaan verot. - pääsylippu tallessa
Ei se ollut Tre-talolla se rahat pois-konsertti. Välillisiä palkkoja ei ollut sillä artistit esiintyivät ilmaiseksi, Juicen muistoa ja elämäntyötä kunnioittaen. Mainostus oli netissä eikä liene järin kallis ollut. Naurettavaa tuo sinun veronmaksu-väite! Uskottava se on, että järjestäjä teki hyväksikäytön Juicen ruumiilla ja kääri rahat taskuunsa, älä turhaan yritä puolustaa huijareita.
- näin muistelisin
Suoraanhan voi kysyä sieltä Dialyysiosastolta saivatko mitään tai sitten Kankaanpäältä tai Sari Leskiseltä.
Olihan vielä toinekin joku konsertti Tampereen Teatterissa jossa kerättiin rahaa Juicen hautakiveen.
Törkeetä touhua.
ps.Tampere-talossahan oli reilu puolivuotta ennen kuolemaa Juice&Mikko konsertti, siihen ei pidä tätä juttua sekoittaa. - 34llrlfffg
Eli siis paikka jossa tilaisuus oli pyörii ilman työvoimaa. Muusikoille ei kukaan tietenkään maksanut käteisellä. Yksikin tuli suoraan Rovaniemen keikalta omalla kustannuksellaan. Niinhän ne lupasivat.
Näitä hyväntekeväisyyskonsertteja ei kukaan järjestäisi elleivät ne tuottaisi rahaa.
Ei muuten herra Läskinenkään ollut kovin innokas veronmaksaja aikoinaan. - Shure
näin muistelisin kirjoitti:
Suoraanhan voi kysyä sieltä Dialyysiosastolta saivatko mitään tai sitten Kankaanpäältä tai Sari Leskiseltä.
Olihan vielä toinekin joku konsertti Tampereen Teatterissa jossa kerättiin rahaa Juicen hautakiveen.
Törkeetä touhua.
ps.Tampere-talossahan oli reilu puolivuotta ennen kuolemaa Juice&Mikko konsertti, siihen ei pidä tätä juttua sekoittaa.Kysyin Dialyysiosastolta 2010. Eivät olleet kuulleetkaan asiasta. Juice&Mikko konserttia ei saa sotkea tähän mitenkään. Alatalo oli myös talkoilla em. konsertissa kuten myös Mustajärvi, Virve ja Remukin, kuten Yö Lindholm. Ja monet muut. Hyvässä uskossa artistit kunnioittivat Mestaria ja Ruonansuun Jopekin itki liikutuksesta.
- 3322233444
Shure kirjoitti:
Kysyin Dialyysiosastolta 2010. Eivät olleet kuulleetkaan asiasta. Juice&Mikko konserttia ei saa sotkea tähän mitenkään. Alatalo oli myös talkoilla em. konsertissa kuten myös Mustajärvi, Virve ja Remukin, kuten Yö Lindholm. Ja monet muut. Hyvässä uskossa artistit kunnioittivat Mestaria ja Ruonansuun Jopekin itki liikutuksesta.
Niin varmaan.
- paholaisen masurkka
näin muistelisin kirjoitti:
Törkeetä touhua.
ps.Tampere-talossahan oli reilu puolivuotta ennen kuolemaa Juice&Mikko konsertti, siihen ei pidä tätä juttua sekoittaa.Mä olin Juice-konserttitapahtumassa Pakkahuoneella. Yksi tuhannesta ja hienoa oli, hyvin muistan vieläkin. Remu oli mahtava. Muistaako kukaan muu olleensa?
- Juice ei unohdu
paholaisen masurkka kirjoitti:
Mä olin Juice-konserttitapahtumassa Pakkahuoneella. Yksi tuhannesta ja hienoa oli, hyvin muistan vieläkin. Remu oli mahtava. Muistaako kukaan muu olleensa?
Minä olin.
- mehumies74
Käyn käppäileen useasti hautausmaalla ja juicenkin haudalla.
itselläni oli erityinen suhde juiceen. viimeisinä vuosina näimme päivittäin toisemme.
Hän siellä ja minä siellä.
Vaikka emme tunteneetkaan toisiamme niin silti jokin yhteys syntyi noiden vuosien aikana, päivittäin sivuutimme toisemme ja mietimme mitä mitetimme.
lepää rauhassa juhani, kaima, idoli, ja juice.- Dialyysikkö
Sama homma. Minäkin näen Sauli niinistön televisiossa harva se päivä.
Ollaan melkein kavereita.
- amurin ahto
tuossanon asiaa
- M.Kuusisto
Anna arpisten haavojen olla, niitä irti ei repiä saa
- Kuuntelija -12
Juicen kuolemasta tuli eilen kuusi vuotta. Paljoa ei Juhania muisteltu paitsi Radio Suomi mainitsi asiasta.
- Einarin mopo
Kuuntelija -12 kirjoitti:
Juicen kuolemasta tuli eilen kuusi vuotta. Paljoa ei Juhania muisteltu paitsi Radio Suomi mainitsi asiasta.
Juicen syntymäpäivä oli 19.2. mutta ei paljoa mainittu missään. Kyllä ihmiset laskevat hyödyn kautta kainen. Kuvottaa hyväksikäyttö Mestarinkin tomumajan yli.
- Bertel G.
Einarin mopo kirjoitti:
Juicen syntymäpäivä oli 19.2. mutta ei paljoa mainittu missään. Kyllä ihmiset laskevat hyödyn kautta kainen. Kuvottaa hyväksikäyttö Mestarinkin tomumajan yli.
Hyvää vappua työväenkaupungille.
- ninni_n1
Juice on rautaa!!!
- äitinpäivä
hyvä ninni! OLEN SAMAAMIELTÄ JA HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!
- hififinni
Tampereella huijataan läheisiäkin. Ihmetyttää voiko Leskisen kollegat jäädä tässä aiassa vaiti vai ovatko laskeneet hyötyvänsä kun pitävät turpansa tukossa?
- pampam pauli
Joko tämä asia on ratkennut? kyllähän jo 5 vuotta on menny että rikos on vanhentunut. verottaja vissiin oottaa 10 v ennenkuin vanhenee.
- marraskuu vallankin
JUICEN KUOLEMASTA tulee tässä kuussa täyteen seitsemän vuotta. Seitsemän lihavaa vuotta on ohi ja seitsemän laihaa vuotta tulee. Tähän kannattaa varautua ne tahot, joilla ei ole Juicen suhteen puhtaat jauhot pussissa ja bussissa.
- Johanneksen Dynamo
Kaikki kunnia Juicelle, mutta Gösta Sundqvist oli kovempi ja tämän maan kovin sanoittaja ja lauluntekijä, eikä vastaavaa synny enää koskaan.
- Keikkaa Pukkaa
Onko sama järjestäjä menossa käräjöimään Vihisen Heikin kanssa Helsinkiin?
- rokkari666
Tää on hauskaa, juntit taistelee kuka oli kovin junttibiisien kirjoittaja.
- olen suomalainen
Tänään Sibeliuksen päivänä haluan muistaa Juice Leskistä.
Kiitos ja kumarrus. - Kaksoiselämää
Helmikuun 19. on Juicen syntymäpäivä ja me fanit voisimme vaikka ottaa tavaksi kunnioittaa Mestaria kukin omilla tavoillaan.
- Elämä on
Juicen tekstit viitoittavat elämäämme ja ansaitsevat arvonsa.
- Kyllä on
Erittäin kauniisti sanottu, Kiitos sinulle, Elämä on
- Hope without pope
Heinolassa jyrää mutta niin on jyrätty Juiceakin. Muistakaa tapahtumat, asioilla on tapana järjestyä.
- Musiikin ystävä
Juice Leskisen muisto kyllä elää ainakin minussa sillä hän oli nero. Juicen lauluja pystyy jokainen luetteleen muutaman heti mutta montakos Cheekin laulua tai vaikka Apulannan pystyy kukaan nimeämään?
- Yksilöllistä
Musikkimaut ovat yksilöllisiä. Minä pystyisin heti nimeämään vaikka sata Cheekin biisiä.
- Yksilöllistäkö
Hyvä. Nimeä heti.
- Tohloppi2
Hämeenkatu on aina muistojen katu ja sitä kulkiessa saa tuntea Mansen sykkeen. Siihen kuuluu eittämättä Juice ja Manse-rock.
- ....
En ala tähän niitä nimeämään. Voit halutessasi googlata ne, 'Cheek albuumit'. Hyvin hetkiä niiden parissa :)
- Rööki
Pitää lukea Antti Heikkisen kirjoittama kirja Juicesta, Risainen elämä.
Oliko Antti ko. konsertissa Pakkahuoneella? Mainitseeko kirjassaan? - JuiceOliWifeBeater
Juice on niitä harvoja vaimoaan ja lapsiaan hakanneita alkoholisteja joita arvostetaan.
Siksi koska valitettavasti ne väkivaltaiset piirteet on täysin vaiettu juicen henkilöhahmosta.
Minulta kuitenkaan ei tipu pätkänvertaa arvostusta yhdellekkään alkoholisti lastensa ja vaimonsa hakkaajalle , ei myöskään juicelle. Itse seurasin sitä menoa liian läheltä.
Mistäpä aattelisitte Eppujen Murheellisten laulujen maan saaneen inspiraationsa.- ilkka kukkanen
Juicea arvostavat ovat tasonsakin alapuolella. Ja se ei ole paljoa.
- Tauno2
Hakkaatko itse heikompiasi vai onko niitä?
- hop-hip
Kaikki lähtee rahan perusteena. Niin lähti Amurin Otto automaattikin. Ei hyvää huomaa ennen kuin se lähtee pois, Juicen jälki on kuitenkin jäänyt elämään ja Amurin säästöt kasvavat nollakorkoa.
- amppo
älkääpä amuria pilkatko sillä amurissa on hyvä asua ja kuunnella marilyniä.
- Juhanin kamu
PS tänään oli hyvä! Juicea muistettiin realistiseen sävyyn ja koko Maikkarin väki oli mukana! Kiitos MTV3
- ilkka kukkanen
Eikös Juicea vastaan nostettu syyte huumeista? Ja eikö todistaja jäänyt saapumatta oikeuteen?
Kas, kas kummaa:)))
Mikähän olikaan syynä jäädä saapumatta:))) - ilkka kukkanen
Juice on kuollut!
- Juice goes und comes
Eilen soi Juicen musiikkia radiossa ja se on aina jautaa se!
- Kalevi 2
Heikkisen Juice-kirjan huippumyynti kertoo siitä että Juicen muistoa kunnioitetaan mutta mihin edelleen on epäselvää mihin meni tapahtuman tuotto 19.2.2007 Pakkahuoneella?
- muisto vaan jää
Juicen kuolinpäivä oli ja meni. Muistettiinko Mestaria Tampereellakaan?
Entä Juankoskella? - Einarin mopo
Muistin kyllä päivän ja Radiosuomi soitti pari Juicen biisiäkin. Kiitos YLE!
Selvää on että Juicen muisto elää vaikka joku sitä kyseenalaistaisikin. - oljenkorsi2
Juice Leskisellä on ensi kuussa syntymäpäivä. Paljonko Juice täyttäisi?
- kansaneläkeläinen
65
- kuusviis
Kyllä mestari täyttäisi 65 v. Muistaako/ tietääkö kukaan, missä osoitteessa tai edes millä kadulla Juice asui Lamminpäässä? Tätä tietoa ei löydy Heikkisen kirjastakaan, vaikka Käpylän Aaltokatukin mainitaan. Kiinnostaa kovasti entisenä Lamminpään asukkina.
- tianpa
lamminpäänkatu 26
- kitaravaansoi
Sama heppu joka järjesti tienauskonsertin niin esiintyy Tampereella vieläkin. Yöök.
- Dialyysissä
Rahasta on tietysti vähennettävä KULUT !
KULUT ovat niitä pieniä panoksia - joita ilma ei olisi ollut koko tapahtumaa !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819