taas madella Hämeenlinnanväylää aamu ja iltaruuhkassa, kuka viitun idiootti organisoi oikein Keimolassa olevaa työmaata, pirunmoiset zikaanit tehty moottoritielle. Jonot seisoo Kaivokselasta alkaen iltaisin, olipa taas hauskaa mennä siinä ruuhkassa maalle perjantaina.Ja tätä hauskuutta varmaan kestää ties kuinka ja kauan, vastahan tie saatiin vetämään jollaintavalla ja uutta jarrua päälle.
Ai että on ihanaa
6
92
Vastaukset
- Vai on ongelma?
" ei ymmärä " mene kesällä Saksaan ja ajele " vapaata " motaria! Siellä on suurin osa 50km / h.
Se että Vantaalla on muutama kilometrinen työmaa on ihan sama kun suuressa maailmassa tietyömaat ovat 50km pitkiä. Sielläkin autot matelee mutta kaikki ymmärtää että tiet pitää korjata!
Välillä jono pysähtyy 10--50minuuttia mutta mitäs teet?- typerää touhua
Eihän tuossa tapauksessa ole kyse tien korjauksesta, vaan tie on tahallaan laitettu pilalle, en minä tarvitse mitään marjarataa vaan päästä sukkelasti eteenpäin.
Tuolle jarrulle on luvattu kestoa marraskuuhun asti että siinä sitten jonotellaan jonkun typeryksen päähänpiston ansiosta. - ......
typerää touhua kirjoitti:
Eihän tuossa tapauksessa ole kyse tien korjauksesta, vaan tie on tahallaan laitettu pilalle, en minä tarvitse mitään marjarataa vaan päästä sukkelasti eteenpäin.
Tuolle jarrulle on luvattu kestoa marraskuuhun asti että siinä sitten jonotellaan jonkun typeryksen päähänpiston ansiosta.Koetapa sitten etsiä joku kiertoreitti, vaikka olisi miten pitkä, ja muista sitten pysytellä sillä reitillä myös sen jälkeen kun tuo työ on saatu valmiiksi, kun et kerran halua että sitä sasisi korjata koska se korjaaminen haittaa kulkemistasi. Sinä varmaan olet niitä jotka vastustavat kaikkea mahdollista, mutta olet aina valmis keräämään niistä vastustamistasi asioista koituvat hyödyt.
- Keravalaismulkero
Kokeiles Tuusulan suuntaa vaihteeksi.
- Vähän aikaa
Malta, eihän se remontti alueella kestä kun reilu parisen vuotta, taas.
Taannoin kun motaria alettiin tekemään, niin Klaukkalan liittymästä kesti tunnin kehä-3lle, vaikka autoja oli liikenteessä n. 1/3. - Rauhaa rauhaa
Kuka viiiitun idiootti muuttaa kauas Jumalan selän taakse. Tee paluumuutto kaupunkiin, pääset julkisilla töihin alle puolet siitä, mitä Lepsämän perukoilta.
Äläkä ala kertoa mitään omakotitalosta maaseudun rauhassa, kauan ehdit viikossa nauttia siitä rauhasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673