En saa mielenrauhaa eräästä henkilöstä, jonka tapasin viime kesänä juhliessani. Parin kuukauden tekstailujen jälkeen hyppäsimme sänkyyn hänen kotonaan. Hän oli vasta eronnut entisestä naisestaan (ja tiesin jo siitä ennen meidän yhteistä yötä), silti menin ihastumaan tähän mieheen ja myönsin hänelle, että olin ihastunut, jonka jälkeen hän jollain tavalla etääntyi minusta, lopetin hänelle tekstailemisen ja hän minulle. muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen hän otti taas yhteyttä, kännissä, sanoi haluavansa nähdä. tämän jälkeen hänen viestittelynsä jatkuivat kiivaan tahtiin, ja hän alkoi puhumaan seksistäkin, mutta varovaisesti. esimerkiksi kerran hän tekstaili, että haluaa nähdä ja niin edelleen, otti puheeksi seksinkin, mutta heti sen jälkeen pyyteli anteeksi, että "olikohan tuo liikaa sanottu".
Minulla on lapsi ja mies. Miehestäni olin erossa viime kesän, joten häntä en pettänyt kesällä mennessäni tämän toisen kanssa sänkyyn. Tämä mies ei siis tiennyt ollenkaan että minulla on lapsi, kunnes paljastin sen hänelle pari kuukautta sitten. Olin varma, että tältä mieheltä lopahtaa kiinnostus minuun kokonaan pikku"paljastukseni" jälkeen, mutta toisin kävi. Mies alkoi vielä entistä kiivaammin tekstailla "voitaisiinko nähdä yms yms." ja sanoi vielä jopa, ettei haittaa vaikka minulla on lapsi. Ja hän tietää myös senkin, että olen varattu. Mies on ottanut minuun paljon tekstiviestein kännissä, mutta paljon myös selvinpäin. Kyselee melkein joka viikonloppu "mitäs teet tänään?", mutta itseäni pisti mietityttämään, kun yksi päivä käskin miestä soittamaan minulle jotta olisin saanut puhua hänen kanssaan kunnolla, mutta hän ei soittanutkaan, miksihän ei ?
Itse en haluaisi tehdä tämän miehen kanssa mitään fyysistä, en halua pettää omaa miestäni, nähdä kyllä haluaisin... on sen verran ikävä. Mitä tämä mies oikein haluaa minusta ? Haluaako hän vain seksiä vai onkohan hänellä jotain oikeita tunteita minua kohtaan ? Miksi hän kiinnostui minusta niin paljon kertoessani lapsestani ?
Ikävä miestä, jota en koskaan voi saada
6
857
Vastaukset
- kypsä aikuinen
Sairas olet kun sepittelet näitä juttujasi ja vielä esiinnyt naisena vaikka olet mies!
Jos olisit ukkoni, niin munat leikkaisin irti ja veisin sille känniääliölle ja sanoisin, että pidä hyvänäsi näitähän sä halusit. - vilunkia
ap, sä et ole terve.
- Ap
Miten niin en ole terve ? Voisin vielä tarkentaa tuota juttua. Tämä mies, johon ihastuin, ei tiennyt minusta paljoa, kun hyppäsimme sänkyyn. Nyt kun vihdoin uskalsin kertoa, että minulla on mies ja lapsi (joista hän ei tiennyt), hänen kiinnostuksensa minua kohtaan nousi enemmän mitä silloin ku hän ei tiennyt. Sitä vain ihmettelen, miksi hän haluaa niin kiivasti nähdä minut.
- ihmettelen...
Ap kirjoitti:
Miten niin en ole terve ? Voisin vielä tarkentaa tuota juttua. Tämä mies, johon ihastuin, ei tiennyt minusta paljoa, kun hyppäsimme sänkyyn. Nyt kun vihdoin uskalsin kertoa, että minulla on mies ja lapsi (joista hän ei tiennyt), hänen kiinnostuksensa minua kohtaan nousi enemmän mitä silloin ku hän ei tiennyt. Sitä vain ihmettelen, miksi hän haluaa niin kiivasti nähdä minut.
mitä sä enää tänne kirjottelet, viskaa ukko mukula mäkeen ja hyppäät sen äijän kaa sänkyyn, yksinkertaista...kuuntele sydämesi ääntä
- satayksisatakaksisat
Idiootti, täysi idiootti narsisti. Vingut, että mitä se minusta haluaa, mitä varten on kiinnostunut, no voi yhden kerran miksiköhän? Siksi, että sä pommitat sitä viesteilläsi, kerjäät vitun ääliö huomiota, annat sille toivoa, kehut sitä, ja itket kuinka huonosti sulla vaimosi kanssa menee ja miten se pettää sua ja on narsisti ja haukkuu sua ja sinä kun olet niin kaikkesi yrittänyt ja ollut hyvä. Nyt täytyy tästä taas lähteä ei hjermo kestä enempää tämä yhden yhtä ja samaa sävellajia. Morjens!
- vähästäpä män
olipa lyhkäset piuhat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914