vuonisheppa etsii hoitajaa keminmaa alueelta! poni jääräpää mutta kunhan osaa ratsastaa nii HeB tasoinen ja esteillä ratana 90 cm. poni etsii 1-3 kertaa viikossa vuokraajan (10 e/h) , mahdollisuus käydä valmennuksissa jotka ovat n. 10-15 e. ponilla mahdollisuus lähteä myös maastoon kaveriksi. poni ei ole laiska mutta se ei vain viitsi. tarvitaan joku kaivamaan sieltä se into esille. itsellä ei kovin paljon aikaa viikossa käydä ratsastamassa. poni pukittelee joskus mutta oikealla ratsastajalla se pysyy käsissä ihan hyvin. maastossa jos on viimeisenä niin saattaa lähteä viemään. silti huipuin poni mitä itse tiedän. lähetä mahd. kysymykset nimi ja lyhyt kuvaus ratsastustaidoistasi spostiin.([email protected])
poni etsii hoitajaa!
eeepppuuu
1
142
Vastaukset
- patronben
moi voisitko laita sitä hevosista kuuvan minulle ajatelin katsoa sitä
minkä lainen hevonen on toi valkoinen hevonen kiitos
t.patronben
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514