"""Örvelö 24.4.2012 15:12
En ole itse ollut lesta mutta synnyin vl perheeseen. Vanha sanonta "pahnanpohjimmaiset tai viimmeisille ei riittänyt" piti meidän perheessä paikkansa. Katraan nuorimmat eivät selviytyneet elämässään. Iso lapsilauma on "pitelemätön" susilauma. Vanhemmat ovat kykenemättömiä hoitamaan heille kuuluvia tehtäviä. Ainoaksi välineeksi jää kova (lue ruumiillinen kuri). Koen jääneeni osattomaksi pienen lapsen perustarpeista. Vl.ät ovat hyvin itsekkäitä ihmisiä. Oman taivaspaikkansa turvaamiseksi he purkavat maailmaan yli kymmenen lasta per synnyttäjä. Näistä 2/3 erkanee lahkosta enemmän tai vähemmän katkerana lapsuus ajastaan. Lienee turhaa sanoa että valinta ei ollut heidän. Se että oliko meidän perheessä insestiä,on minulle hämärän peitossa. Tosin jotakin sellaista kuulin. Parin kilometrin päässä lapsuuskodistani oli vl perhe josta sanottiin että isä raiskasi kaikki tyttärensä. Eipä siitä perheestä yhtään täysipäistä tytärtä maailmalle lähtenyt."""
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10595707
Onnellinen vl-lapsuus
Yksi monista
1
95
Vastaukset
- Tuttua on
Tuttua varmaan monelle vl-perheeseen syntyneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780