Onko joillakin kokemusta Valeriaanasta ahdistuslääkkeenä?
Valeriaanaa ahdistukseen
Titta
2510679
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
Vastaukset 25
Vanhimmat
ei toiminu mulla.
oxaminit sentään toimii ja on halpoja.
Opamox on hyvä ahdistuksenlievittäjä.
Valeriaanaa on käytetty sydänlääkkeenä, äitikin käytti. Rauhoittaa sydämen toimintaa. Voi se unensaannissakin olla apuna.
Kyllä se lievitti ahdistusta vähän samoin kuin diapam, mutta vaikutti uniin siten että tuli painajaisia, en söisi sitä kuin satunnaisesti. Kummallista että siitä tuli vastoin mainoksia huono unen laatu ja huono aamu. Samoin kävi kohdallani myös esim sepramista ja efexorista, painajaisia ja huono uni, toki niistä tuli muutakin hirveitä oireita. Diapam on todella hyvä lääke itselleni ahdistukseen, syön sitä satunnaisesti esim kolmena päivänä muutaman, sitten voi olla ettei tarvitse viikkoon ja diapamin yksi hyvä ominaisuus, joka minulle on auttanut on se, että lääke auttaa jo taskussa vaikkei sitä edes söisi. Tietää että apu on lähellä, jos oikein hätä tulee. Pari vuotta on mennyt näin, syön ehkä 120 kpl 5mg.n tablettia vuodessa. Alkoholin juominen on radikaalisti vähentynyt saadessani reseptin. Hyvä lääke, eli valeriaanaa en omien kokemusten perusteella suosittele, mutta kannatta kokeilla, ehkä se sinulle sopii paremmin kuin minulle. Diapam sensijaan on ollut minulle vuosien hakemisen jälkeen se pelastus. Siis sitten kun sitä vihdoin lääkäri minulle kirjoitti.
valeriaana mitä luont.kaupat myy ei auttanut minua,haukotti vähän ja se siitä.Joillekin voi auttaa ...parempia saa reseptillä lääkäristä ja kannattaa kertoa sit kokonaisvaltaisesti olosta ja ahdistuksesta.
Levozin toimii myös hyvin.
Jos ei halua reseptilääkkeitä, niin kuulemma mm. iherbissä myytävä phenibut on aika hyvä rohdosvalmiste, hintavahko tosin. Minun on pitänyt sitä kokeilla, mutta kun apteekista saa varmasti tepsiviä Xanoreita edukkaammin.
Sellaiset henkilöt jotka syö ahdistukseen varsinkin näitä bentsoja, on todella vaikeat ahdistukset ja rankat ajat edessä. Syökää niitä ryynejä jos haluatte, mutta ei niillä ratkea se ensimmäinen ongelmakaan. Tätä ei valitettavasti tajua suurin osa lainkaan.
Pillerit, tabut, ryynit, kapselit... sellaisten taakse sitä mennään piiloon sairauttaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja käsitelkää mielessänne asia, miksi oireilette ja hoitakaa asia pois päiväjärjestyksestä. Ja hei, se onnistuu ilman tabuja, jos vain haluat.
Oireiden kanssa oppii elämään. Lääkkeet saattaavat auttaa pahimpien ahdistuskohtausten yli. On turha moralisoida sitä, että lääkkeitä käytetään.
Miksei sitten 40 vuotta terapiaa auttanut? Parhaatkin terapeutit lopetti mun kanssa ja sanoi: en osa sinua auttaa. Kukaan ei väittänyt, etten tehnyt itseni kanssa työtä.
On epärealistista väittää, että kaikki oireet voidaan poistaa. Minulla ne on ihan samat kuin penskana. En ole mennyt piiloon sairautta vaan hakeutunut hoitoon parikymppisenä, aiemmin ei siihen aikaan ollut muuta kuin jotain yleislääkäreitä, ei mitään kouluterveydenhoitoa tai muuta vastaavaa.
"siihen aikaan ollut muuta kuin jotain yleislääkäreitä, ei mitään kouluterveydenhoitoa tai muuta vastaavaa. "
Siihen meidän aikaan ei ollut sitä, siihen meidän aikaan ei ollut tätä, jäpäjäpäjäpä. Aina vedotaan marttyyrina moisiin.
"On turha moralisoida sitä, että lääkkeitä käytetään. "
Tätä on äärimmäisen tärkeä moralisoida.
Käkipää siinä taas viisastelee
toisten viestejä lainailee
ei tajua tilaansa itsekään
siis näin se hänelle kerrotaan
Jos se toimiis ja silllä pääsis eroon pameista niin se olis kyl huippuluontaistuote mutta kun ei vaan toimi aina vaan kärvistellä vieroitusoireissa ja kuinka kauan tätä jatkuu et pääsee eroon
luontaistuotteet ei toimi,täyttä paskaa kusetusta ja rahastusta.
kärsikää sitten jos lääkkeitä "ei saa" käyttää,se kun on niin kauheeta!!
Suuria määriä valeriaanaa sisältävät tabletit aiheuttavat pitkäaikaiskäytössä masennusta sivuvaikutuksena, joten ahdistuksen hallintaan en voi tätä suositella. Lääkärille mars.
Levozin 25 mg yllättäen poistaa meikäläiseltä ahdistusta tehokkaasti.
Phenibut on ERITTÄIN HYVÄ! Eikä se ole lääke, vaan nootrooppinen aine joka samalla toimii rauhoittavana. Sillä on hyvin harvinainen, erittäin tehokas ja lähes varaamaton farmakodynamiikka. Eli se poistaa kokonaan sun ahdistuksen ja tämän lisäksi tehdä susta paljon fiksumman.
http://www.iherb.com/MRM-Relax-All-60-Veggie-Caps/4842#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=Phenibut&rc=4&sr=null&ic=1
iHerb alennusta ensitilaajalle koodilla MDV672
http://www.iherb.com?rcode=MDV672
Itse ainakin tykkään tästä aineesta todella paljon. Viitisen kertaa on tultu kokeiltua, ja hyväksi koettu dose on siinä 0,8-1,0g paikkeilla.
Tekee olon sosiaaliseksi, avoimeksi ja hyväksi. Keskustelu on mukavaa, koska keskustelujen seuraaminen ja vastaaminen sujuu normaalia paremmin. Oiva korvike bentsoille.
Vihdoin löytyi täydellinen tuote, vaikka kuinka monia olen aiemmin kokeillut. Tämä on todella auttaa ahdistukseen.
Ette pysty elimistöö huijaan aineilla - kaikki mikä menee ylös, tulee myös alas ja syvälle.
Valeriaana rentouttaa hiukan, mut ei auta kovempaan ahdistukseen. Teaniini on mielestäni paras luontaisrauhoittava, mutta sekään ei pärjää ulkoliikunnalle.
Phenibut on Suomessa laiton. Vaikka tilailette sitä suositusta nettikaupasta kuten Iherb, niin paketti voi joutua tullin haaviin ja sitten olette kusessa. Ikävää, mutta totta.
Kiinnijäämisen riski on aika pieni ja vaikka jäisikin selviää siitä nuhtelulla tai pienillä sakoilla.
...ja sen jälkeen olet tullin ikuisessa syynissä ja sinusta on merkintä muuntohuumehörhönä (Phenibut lasketaan Suomessa muuntohuumeeksi)
nauran sinulle ääneen hahahaha!
Varmaan vitun tärkeä jollekkin seurata jotain muuntoaineluetteloja tullissakaan, kun oikeet päihteet joista jengillä on ongelmia on jo valmiiksi täällä, ihan lääkärin määrättävissäkin. Bentsoista saattaa olla aika helvettiä tavan tallaajalle päästä eroon jos ei ole sitä itsekuria.