En voi itselleni mitään. Mulle on suotu lähes täydellinen elämä, olen rikkaasta perheestä, kaunis, hyvä vartaloinen ja älykäs (vaikka siis käytökseni ei ole). Halveksun varsinkin huonotuloisia ja vasemmistolaisia. Voin suoraan sanoa että he ovat vain kateellisia pikku luuseri kitisiöitä. Yrittäisivät jo hyväksyä kohtalonsa.
En mä rumia ihmisiä vihaa, säälin vaan, mutta en vietä aikaa heidän kanssaan. En kyllä ole epäystävällinenkään.
Sellaiset oudot, epäsiistit, haisevat ihmiset kyllä ällöttävät ja heitä kohtelen kuin ilmaa tai sitten menen ohi sanon kovaan ääneen jotain että suihkussa saa käydä tms.Jälkeenjääneet ja sellaiset selvästi älylliseltä kehitykseltään muiden joukosta jääneet ärsyttävät mua suuresti. Joskus tekee mieli vain kysyä, että mikä sua vaivaa? Miten joku voi olla noi idiootti? Ja tässä yksi päivä sanoinkin suoraan yhelle että kaikki nauraa hänelle. (Hän oli kuitenkin oikeasti ihan tärähtänyt ja teki kaikkea outoa ja tuli kirjottelemaan outoja juttuja facebookissa kaikille ja sitten alkoi haukkumaan muita)
Tiedän olevani ilkeä, mutta kub en vain kestä joitakin ihmisiä.
Pidän itseäni parempana kuin muita ja siksi kohtelen toisia huonosti
14
260
Vastaukset
- Tukiopetukseen...
Juttusi olisi paljon uskottavampi, jos olisit opetellut yhdyssana- ja pilkkusäännöt, tyttöseni.
- ookoo
en ole mikään tyttönen ja osaan kirjoittaa hyvin ja huomaan että pilkut puuttuu mutta en laita niitä ärsyttääkö nyt kun tästäkin puuttuu pilkut? ja tossa tekstissä ei ollut yhtäkään yhdyssanavirhettä
- ei vai...
luuseri kitisiöitä = luuserikitisijöitä
- öööjooei
joo luuseri ja kitisijä on kaks eri adjektiivia ja luuserikitisijä ei ole sana :D
- dap99
öööjooei kirjoitti:
joo luuseri ja kitisijä on kaks eri adjektiivia ja luuserikitisijä ei ole sana :D
luuseri on substantiivi. Ihan niinkuin idioottikin.
- ei vai...
öööjooei kirjoitti:
Kysy nyt vielä opelta kuitenkin.
- Ymmärrän
Mä itse asiassa ymmärrän sua. En tiedä ovatko ajatuksesi hyvä juttu, mutta ymmärrän kyllä mistä ne tulevat. Sinulla on käynyt ilmeisen hyvä onni, ja elinpiirisi on ollut sellainen jossa on paljon mahdollisuuksia. Ja näiden ihmisten elinpiiri, keistä puhut on aivan erilainen. Ajatusmaailmoja myöten. Ehkä sanoisin sen, että pidä todella suuressa arvossa sitä, että olet noin onnekas. Kuulut todella pieneen prosenttiin Suomesta. Itse olen viettänyt aikoja monessa eri maailmassa, myös siinä, jossa sinä elät, ja yritän parantaa omaa elinpiiriäni huomattavasti. Kunhan käytöksesi pysyy asiallisena, ajatuksesi ovat aivan ok :)
- 13+3
Et "voi itsellesi mitään". Aikamoinen surkimus olet...
- 12+10
"Yrittäisivät jo hyväksyä kohtalonsa."
Ei mitään "kohtaloa" ole olemassa. Elämästä tulee sellaista, miksi sen itse tekee. Toki sellaisen, jonka ei ole tarvinnut tehdä mitään hyvinvointinsa eteen, on helppo uskoa "kohtaloon". - Oletko siis älykäs?
Todella älykäs, kun ei tuo kirjoittaminen tunnu onnistuvan. Puhutko myös tällätavallaettäminäollaminäminäminäteluuseritettetiedämitään?
Itse säälin sinun kaltaisia "kauniita" ihmisiä, koska se ego on niin paisunut, että ulosanti tekee sinusta typerän....Vedä tyttönen pussi päähän ja leiki olevasi mufasa.- Lisäyksenä
Viimeinen lause ei siis tarkoita, että tee itsemurha. Eli älä sulje sitä pussia. Pistin vain lisäyksenä, koska minusta tuntuu ettei sinun aivokapasiteettisi oikeasti riitä lukemaan rivien takaa. :-)
- haluan tietää
Onko sulla rahallinen arvo?
- Naurattaa liikaa
Narsistinen persoonallisuushäiriö selvästi. Vähän sääli, et olekaan niin täydellinen mitä luulet olevasi. Ilmenee mm. seuraavista:
* suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
* keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
* uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
* vaatii korostunutta ihailua
* oikeus erityiskohteluun
* muiden hyväksikäyttö
* empatian puute
* kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä)
* ylimielisyys ja röyhkeys
Taitaa isipapalle tulla kyynel puseroon kun kuulee miten pikkuprinsessa käyttäytyy kaduilla kuin mikäkin sivistymätön apina.- Tuttu Seiskasta
Siitähän voi tulla "kohublondi" tai jotain muuta vastaavaa suurta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846