Niin tiedättekkö autiotaloja Siilinjärvellä.. Kiinnostais :)
Kyllä mä tiedän että Kasurilassa, Shellin vieressä on yksi.. mutta tiedättekkö muita?! :)
Autiotalot Siilinjärvellä
23
6581
Vastaukset
- ää
Mun mielestä siinä kirjaston vieressä on kanssa yks. ja sit on hamulassa
- autiotalo-metsästäjä
Öö missä siinä kirjaston vieressä muka on?!
- Tyhjä talo
autiotalo-metsästäjä kirjoitti:
Öö missä siinä kirjaston vieressä muka on?!
No siinähän se on Kasurilantien varressa. Haiseekin homeelle jo kaukaa kun ohi kävelee
- jonkun talo
Tyhjä talo kirjoitti:
No siinähän se on Kasurilantien varressa. Haiseekin homeelle jo kaukaa kun ohi kävelee
Yhtenä sunnuntaina näin mäkeä noustessani , kun mies laittoi oven lukkoon ja vei jonkin tavaran autoonsa. Ei se taida olla autiotalo vaan vain asumaton.
- sdvbpå
Siinnä ahmon koulun vieres ku on se joki nii siin on joku vanha mylly.. ihayli pelottava sellane iso valkee rakennus... O_O ja kai ahmon lammen rannal on jossai mut en oo varma.
- Anonyymi
Iso valkoinen mylly ei ole hylätty se on varasto jota remontoidaan
- vks<fopujb
Onhan niitä vaikka kuinka paljon, ainakin jos kulkee 10km keskustasta jonnekin suuntaan. Mutta en minä ainakaan halua kertoa niiden kaunottarien paikkaa, nuoriso on siellä samantien ryyoppäämässä ja tavaraa pöllimässä. Niin monta tuhottua autiotaloa olen täällä nähnyt.
- Minä
Olisko ollut tarjoitus mennä tuhoamaan toisten omaisuutta ja särkeä lasit tai fleksit ? Onko tämä asia mielenkiinnon kohta ? Saahan sitä yrittää uudestaan ja
"maksaa viulut ". Nimittäin rellestäjien tuhottu talo on siivottava. Arvatkaapa paljonko
menee aikaa. Sitten kun laskun aika tulee niin täytyy huomioida paljonko tuhoojille
tulee laskua. - Uusi on tulossa
Apteekin talo on autio kunhan uusi apteekki piäsee alottelemaan.
- autotalo
laakkonen on kuopiossa!
- 7yvbiuhuiohuii
Auditalo Laakkonen :D
- ousa
itseä kyllä kiinnostas ihan siinä mielessä et kenen on nämä autioituneet talot ja miks ovat tyhjillään.. jos asumiskunnottomien joukossa ois edes yksi jonka voisi kunnostaa?
- oikein kiinnostuneil
Todella talon hankkimisesta kiinnostuneet eivät netissä vandaaleiden joukossa kysele. Kiinteistörekisteristä Maanmittauslaitokselta löytyy kiinteistön omistajatieto.
- hmm4
Toivalassa on yks vielä melko hyvässä kunnossa oleva..
- Piilopirtti5
Minä tiijän yhen talon joka on ihan tyhjillään ollu jo pitkään. Vintillä on mahottoman vanohoja kirjoja sitten jottain Kallen Kallen piirustuksia. Mikähän se nimi oli ... joku Säärjefeje joku semmonen kuitenkin. Joku Munkkikin. Ne myö poikiin kanssa poltettiin siinä pihalla ja paistettiin makkaroita. Sitten humalapäissään poltettiin koko talo. On siinä vielä piippu ja kivijalaka jälellä.
Siitä kun ABC:n takkoo lähet mopon jäläkiä seuroomaan, niin viis kilsoo jottain ja alat olla perillä. On sinne laietettu keokätkökin, kätesä kun työntää niin koeranpataan sotkoo näppisä. - sdffggggggggg
"Pelloilla" muutamakin. Tarkempia tietoja en todellakaan kerro, hyviä nukkumispaikkoja kesäöisin :)
- Virtanen mäellä
Heimon kalus taitaa myös toivalassa olla hiljalleen nykyään ,kun niin huonolaatuisia kaluja tekköö vai mitä ...
- Matkatyömies
Ei taida täysin kuulua aiheeseen, mutta kiinnostaisi tietää, vieläkö se Jokiniemen autiotalo Sulkavansalmessa on pystyssä? Tuli aikoinaan asuttua siinä pitempiä aikoja, kun kuljin silloisella Kemiralla rakennusalan matkatöissä. Muistot kummittelevat joskus pahoissa unissa.
Moni siilinjärveläinen muistaa varmaan kyseisen talon, kun kuljitte kesäisin sen ohi siinä muutaman sadan metrin päässä olleella kalliolouhoksella uimassa. Siinähän on lähellä sekin suurtehomuuntajakin. - Kime kuopio
Kalu-kaluste alalla menee nyt hyvin ,kun ei oo kilpailua ulkolaisten firmojen kanssa.Kuten Aristuteles sanoi aikoinaan tee työsi nauraen.
- puis muuttanut jo
Joo tulevaisuudessa tulee olemaan noissa kotipolun taloissa autiotaloja tarjon mm simonsalossa kokonaisia kerrostaloja on autiotaloitaloja nimittäin kuka enää niissä haluaa asua pirun kalliita köyhille ovat toisekseen muistuttavat avolaitosta kun vartiat vartioivat asukkaita. Joten autiotaloista on tarjontaa piakkoin runsaasti siilinjärvellä .
- entinen asukas3
Sammoo mieltä sun kanssa kotipolusta,onneksi asutaan muualla,perheen kanssa.
- Anonyymi
Sekin on että se pasurintien hylätyssä kerrostalossa on ovet ja ikkunat vaneerattu
- Anonyymi
Pöljää juhannusta kylämme junttikolleegat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379