Onko mun mahollista laihtua enää 5kg ?

oeihf

Koska painan tällä hetkellä vajaan 55kg .. pituus siinä 157. Laihtunut olen jo kuutisen kiloa ja vielä olis vähäsen .. Onko mahollista enää sillee helposti tehä ? :D

7

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44

oliks toi 6 kiloo vaikee tiputtaa?

• gffffff

muakin kiinnostaa kun sanoit et silleen helposti, no miten vitun helposti sä sitten sen 6 kiloo pudotit? ja ei sun tarvi enää laihtua jos et halua

• ihmet

Mä kans mietin tota et miten helposti? Ihte tarvisin pois ainakin 5 kiloa...

• Pinneberg

Minä olen pudottanut 25 kiloa, alkupaino 63, nyt 38 kg. Ja olen 168cm pitkä.
      Ei semielestäni niin vaikeeta ollut, kun alkuun pääsi niin sitä sai vaan lisää intoo ja oli helppo nipistää taas siletä ja täältä ja olla valtavan aktiivinen liikkuja!
      Kyllä siinä aikaa menee jonkin verran, ei se kuukaudessa tai kahdessa tapahdu, ja sitä pitää olla TOSISSAAN anorektikko! Ei pelkästään vaan haluta sitä. Koko ajan vaan vähentää jotain. Lopettaa kokonaan sokerin syönti, rasvan syönti, hiilihydraattien kuten leivän ja viljatuotteiden syönti jne. Nyt elän lähinnä tomaateilla ja tuorekurkulla sekä porkkanoilla. Syön 1 dl rasvatonta luonnonjogurttia, valtavasti leseitä ja pellavansiemeniä kun ne täyttää ja enää mun mahaan ei edes mahdu kun joku teelusikallinen kerralla kun saan niin valtavat vatsakivut etten vaan VOI syödä! No marjoja jonkun pari desiä päivässä makeutettuna Stevialla jossa on 0 kaloria. Kahvia litrakaupalla....
      Itse en edes halunnut olla mikään vi-tun sairas, vain laiha. Ja monta vuotta kielsin että mua mikään vaivaakaan ennenkuin nyt (noin 8 vuoden jälkeen) silloin tällöin tulee ajatus että jos sittenkin oon sairas mutta kun katson peiliin ja näen sen merinorsun en enää usko olevani sairas! Vain ylipainoinen emakko!

Tän tarkoitus ei ole innostaa ketään tähän, sillä tää kyllä maksaa vi-tun kalliisti! en pysty työhön enkä opiskeluun. Veriarvot on katastrofaaliset. Lihaksia ei enää ole jos ei (kuulemma) rasvaakaan. Elämä pyörii kalorien-kulutuksen-läskiahdistuksen merkeissä. En jaksa kavereita enkä ketään. Haluan olla vaan yksin ja olen valtavan vihamielinen ja aggressiivinen koko ajan. Masennus ja ahdistus on. Välillä aivan sietämätön ahdistus!!

Terveys mennyt. Osteoporoosi todettu. Luita jo katkeillutkin, onneksi vielä luutuneet mutta riski on ettei luudu!
      Lukekaa lisää netistä ja anoreksiapalstalta. Mutta ette kuitenkaan usko ennen kuin tässä kurassa istutte silmiä myöten!

• Pinneberg

Niin ja pitää lisätä vielä yks oikeen kiva juttu: tukka lähtee! Jäljellä enää sellanen ohut hamppu. Sen ajelutin joulun aikaan millin koneella ja sellasena oon pitänyt. Se oli niin KAUHEE!!!

• quatarameraa

Hei!
      Olen sua vaan puol senttii pitempi :) ja kyllä toi viis kiloo lähtee helposti! Ite painoin seiskaluokan terkkarin tarkastuksessa 53 kiloo ja sen kesän lopussa 47 kiloo, mutta pitää liikkua ja itse söin kerran päivässä. Olen siis nyt kahdeksannella luokalla ja painan noin 45-46 kiloa. Tavote olis aika pysyvästi 45 ja siitä kesän aikana sinne 40 kiloon

• plaaplaaplaapp

olen sinua melkein 10 cm pidempi ja painan 44 kiloa joten kyllä, sinun on mahdollista laihtua vielä helposti ainakin muutama kilo. en kuitenkaan välttämättä suosittele sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe