Ateistista fundamentalismia

MrSmithy

Shanxin provinssinpääkaupungissa Taiyuanissa poliisi ja hallituksen virkamiehet tekivät väkivaltaisen ratsian lailliseen ja viranomaisten luvalla toimivaan kristilliseen kirjakauppaan 28. maaliskuuta 2012. Ratsiaan osallistui noin 30 poliisia ja virkamiestä uskonnollisten asioiden virastosta ja kulttuurivirastosta.

Viranomaiset takavarikoivat kaupan koko varaston ja pidättivät kaupan kaksi johtajaa kuulusteluja varten. Viranomaiset pidättivät kaupan pitäjät, Huizin ja Xiao, ja takavarikoivat koko kaupan ja varaston kirjat sekä kauppiaiden henkilökohtaista omaisuutta.

Takavarikoitujen esineiden arvo on noin 300 000 yuania (36 000 €). Huizin mukaan kukaan poliiseista ei todistanut henkilöllisyyttään tai esittänyt virkamerkkiä ja he esiintyivät väkivaltaisesti ja raa’asti, uhaten ja häpäisten häntä. Ratsian lopuksi poliisi vei kovakätisesti Huizin ja Xiao Lein kuulusteluihin. Heidät haettiin uudelleen kuulusteltaviksi myös seuraavana päivänä.

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mavaluus

      Panteisti senkin näyn näki olevan osa Jumaluutta.

    • Vihollinen tekee

      Neukkulassakaan Raamattu ei ollut mitenkään laiton kirja omistaa ja lukea. Silti sen vuoksi saattoi tulla kotitarkastus ja Raamattu vietiin. Uskottomille ei riitä se, että ovat vain eri mieltä asioista. Jossakin vaiheessa heille tulee painetta lähteä pakottamaan. Ja vangitsemaan ja tuhoamaan ja tappamaankin. Tällä hetkellä kristityt ovat suurin vainottujen ryhmä maailmassa.

    • Minä sanoi.

      No, eihän tuo ollut vielä kovin kauheaa, Jeesuskin sanoi, ettei Häntä voi edes seurata, jos EI OLE VALMIS luopumaan kaikesta, kaikkein helpoimmin pitäisi pystyä luopumaan joutavasta omaisuudestaan... Tietysti Mooseksen laki sanoi, ettei keneltkään saisi viedä "myllynkiveä", koska siitä riippuu ihmisen henki, ja sellaista asiaa, josta riippuu ihmisen maallinen toimeentulo, ei siis saa Raamatun mukaan viedä ihmiseltä, varsinaiset henki ja ruumisrikokset ovat ihan eri kategoriassa, ja kaikki sellaiset hallitukset kaatuvat ja tulevat kaatumaan, jotka sellaista tekevät kansalleen, sanokaa minun sanoneen....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe