Ateistista fundamentalismia

MrSmithy

Shanxin provinssinpääkaupungissa Taiyuanissa poliisi ja hallituksen virkamiehet tekivät väkivaltaisen ratsian lailliseen ja viranomaisten luvalla toimivaan kristilliseen kirjakauppaan 28. maaliskuuta 2012. Ratsiaan osallistui noin 30 poliisia ja virkamiestä uskonnollisten asioiden virastosta ja kulttuurivirastosta.

Viranomaiset takavarikoivat kaupan koko varaston ja pidättivät kaupan kaksi johtajaa kuulusteluja varten. Viranomaiset pidättivät kaupan pitäjät, Huizin ja Xiao, ja takavarikoivat koko kaupan ja varaston kirjat sekä kauppiaiden henkilökohtaista omaisuutta.

Takavarikoitujen esineiden arvo on noin 300 000 yuania (36 000 €). Huizin mukaan kukaan poliiseista ei todistanut henkilöllisyyttään tai esittänyt virkamerkkiä ja he esiintyivät väkivaltaisesti ja raa’asti, uhaten ja häpäisten häntä. Ratsian lopuksi poliisi vei kovakätisesti Huizin ja Xiao Lein kuulusteluihin. Heidät haettiin uudelleen kuulusteltaviksi myös seuraavana päivänä.

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mavaluus

Panteisti senkin näyn näki olevan osa Jumaluutta.

• Vihollinen tekee

Neukkulassakaan Raamattu ei ollut mitenkään laiton kirja omistaa ja lukea. Silti sen vuoksi saattoi tulla kotitarkastus ja Raamattu vietiin. Uskottomille ei riitä se, että ovat vain eri mieltä asioista. Jossakin vaiheessa heille tulee painetta lähteä pakottamaan. Ja vangitsemaan ja tuhoamaan ja tappamaankin. Tällä hetkellä kristityt ovat suurin vainottujen ryhmä maailmassa.

• Minä sanoi.

No, eihän tuo ollut vielä kovin kauheaa, Jeesuskin sanoi, ettei Häntä voi edes seurata, jos EI OLE VALMIS luopumaan kaikesta, kaikkein helpoimmin pitäisi pystyä luopumaan joutavasta omaisuudestaan... Tietysti Mooseksen laki sanoi, ettei keneltkään saisi viedä "myllynkiveä", koska siitä riippuu ihmisen henki, ja sellaista asiaa, josta riippuu ihmisen maallinen toimeentulo, ei siis saa Raamatun mukaan viedä ihmiseltä, varsinaiset henki ja ruumisrikokset ovat ihan eri kategoriassa, ja kaikki sellaiset hallitukset kaatuvat ja tulevat kaatumaan, jotka sellaista tekevät kansalleen, sanokaa minun sanoneen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe