Rekisteröimättömän mennoniittikirkon pastori on tuomittu 11 vuoden vankeuteen Vietnamissa ”kansallisen yhtenäisyyden sabotoimisesta”. Kansalliset mediat uutisoivat 27. maaliskuuta 2012, että Nguyen Cong Chinh on todettu syylliseksi viranomaisia alentavan materiaalin kirjoittamisesta ja levittämisestä. Hänen todettiin myös ”vääristäneen Vietnamin sisäistä poliittista tilannetta” kirjoituksillaan.
Häntä syytettiin myös yhteyksistä Vietnamin hallitukseen vihamielisesti suhtautuviin ryhmiin. Syytöksiin sisältyi myös se, että Chinh olisi toistuvasti valittanut ulkopuolisiin järjestöihin Vietnamin uskonnollisten vähemmistöjen sorrosta, ja maan heikosta uskonnonvapaudesta.
http://ihmisoikeus.blogspot.com/2012/04/pastori-vangittu-vietnamissa.html
Uskonnonvapaus Vietnamissa
ihmisoikeus
0
95
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669