Nykyajan Baabelin Torni

Paratiisiko?

JT, on Lahko, niinkuin kaikkien pitäisi tietää, mutta eivät tiedä, syy on se ettei tunneta raamattua ja sen sanomaa, joka nyt on ihan luonnollista tavalliselle pakanalle, eli uskosta osattomalle.
Heillä on oma selitysoppinsa raamatusta ja uskovat siihen mitä amerikan pääkallonpaikalta heille opetetaan.
Hyviä ihmisiä kaikki tyynni, mutta eksyneitä lampaita.
On lukemattomia asioita osoitettu vääräksi, miinkuin mormoneillakin, mutta niin vaan homma jatkuu entiseen malliin.
Raamatussa on selkeästi kerrottu kaikki ne asiat, mitä ihminen tarvitsee pelastukseen ja paljon paljon muuta, jonka lapsikin ymmärtää, mutta jos ihminen ei halua, niin ei halua. Ei Jumala väkisin ihmistä taivuta, meillä on vapaa tahto ja niin on ihminen luotu, vapaantahtonsa toteuttajaksi, se on valtava asia, ettemme ole luotu roboteiksi jotka tottelevat vaan tekemään onat valintamme ja vapaasti harkitsemaan, mihin ryhdymme.
On syytä kavahtaa väärää oppia, ei se johda mihinkään ,,aika sen näyttää

7

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjatoukkanen53

      Todistajilla on parempi raamatuntuntemus kuin muilla
      tavis-sukankuluttajilla.
      Niin luulin.
      Eri todistajat lukee vaihtelevalla intensiteetillä Raamattua......ilmeisesti...

      Kovin vakavasti en kyllä ota ex-todistajaakaan, joka vali-valittaa kamalasta
      jt-nuoruudestaan,
      ja keskustellessa selviää, ettei tämä henkilö ole itse henkilökohtaisesti lukenut edes luomiskertomustakaan.
      Joten loppuosa Raamatustakin oli ihan "mutua". :D

      Riviluterilaiset on yhtä tietämättömiä. :D

      • puppua

        ""Kovin vakavasti en kyllä ota ex-todistajaakaan, joka vali-valittaa kamalasta
        jt-nuoruudestaan,
        ja keskustellessa selviää, ettei tämä henkilö ole itse henkilökohtaisesti lukenut edes luomiskertomustakaan.
        Joten loppuosa Raamatustakin oli ihan "mutua". :D""



        Vai keskustellessa selviää sellaista... ettei olis vaan päässy nyt pikku valhe suunpielistä?


    • Pii on 3.0

      ..." Mitä ihminen tarvitsee pelastukseen ..."-
      Jeshua oli, Galilean alueelta kotoisin olevana, äidinkieleltään Arameankielinen, puhui -Läsnsi-Arameaa , eli Syyriaa .
      Arameankielessä ei ole sanaa -" pelastus, " sanassa -" Elämä, " on Arameassa 7 sijamuotoa, vanhan Kreikaan kielessä siinä on 2 sijamuotoa, ja toinen on sana -"pelastus , -"
      Keikankielinen kirjuri käänsi Arameank, tekstin sanan oman äidinkielensä mukaiseksi. Kuitenkin , se sana -" Elämä , " on se oikea sana .
      pelastus- sanalla koetetaan alistaa kukin kuoleman - ja kuolemanpelon alaiseksi .
      -Elämä , - tarkoittaa elämää kaikille. Eihän Nasaretilainenkaan tullut vain itseänsä pelastamaan , vaan antamaan kaikille elämän . .
      Kannattaa, jos kiinnostaa, matkustaa esim, Jemeniin tutkimaan asiaa ; siellä on vielä kadunvarret täynnä muinaisaikojen kirjurikoppeja. Nykyään vain siellä
      käännetään arabiaa, ja Islamin oppeja , ja kansat kuohuvat, kaataessaan muinaisvaltaa, joka on heitä hirmuhallinnut tuhansia vuosia. joten ei kannattane mennä kyselemään.
      voi löytää itsensä lähimpään puhelinpylvääseen ripustettuna.

      • Esra 6:11

        Oli ne Esran mukaan sielläpäin aika häjyjä ennenkin:

        11. Ja minä annan käskyn, että kuka ikinä rikkoo tämän määräyksen,
        hänen talostaan revittäköön hirsi,
        ja hänet ripustettakoon ja naulittakoon siihen,
        ja hänen talostaan tehtäköön siitä syystä soraläjä.
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Esra.6.html


      • - § -

        >> Jeshua oli, Galilean alueelta kotoisin olevana, äidinkieleltään Arameankielinen, puhui -Läsnsi-Arameaa , eli Syyriaa . Arameankielessä ei ole sanaa -" pelastus, " sanassa -" Elämä, " on Arameassa 7 sijamuotoa, vanhan Kreikaan kielessä siinä on 2 sijamuotoa, ja toinen on sana -"pelastus , -" Keikankielinen kirjuri käänsi Arameank, tekstin sanan oman äidinkielensä mukaiseksi. Kuitenkin , se sana -" Elämä , " on se oikea sana .

        Olisiko tähän asiaan jotakin linkkiä, jotta siihen voisi tuttustua hieman lähemmin?

        >> Elämä , " on se oikea sana . pelastus- sanalla koetetaan alistaa kukin kuoleman - ja kuolemanpelon alaiseksi . -Elämä , - tarkoittaa elämää kaikille.

        Uskonoilla, tulkinnoilla, huollellisella sanojen ja termien valinnalla on hallittu ja alistettu ihmisiä tehokkaasti kautta aikojen.

        Ps. Vanha Testamentti ylipäätään voi olla monenkin uskoa koettelevaa luettavaa. Sen alueen "kultuureissa" tapahtuu sellaista epäinhimilistä edelleenkin ihmisten tekemää rakuutta Jumalan nimissä, joka muistuttaa valitettavan läheisesti VT:n kertomuksia.

        Israelin juutalaiset Ultra-Ortodoksitkin osoittavat varsin huolestuttavaa alistamismentaliteettia ja toisten dominointipyrkimyksiä.

        - http://www.dailymail.co.uk/news/article-2080957/Fury-Ultra-Orthodox-Jews-dressed-children-Holocaust-victims-demonstration.html

        Näitä tarkkaillessa vaikuttaa kuin aika olisi pysähtynyt. Kaikkialla on tahoja, jotka pyrkivät "ainoina oikeina" alistamaan toisia aikeensä alle ja tämä usein erilaisia väkivallan muotoja käyttäen, olkoon se sitten henkis-hengellistä tai fyysistä tai sekä että.


      • PII ON 3.0
        - § - kirjoitti:

        >> Jeshua oli, Galilean alueelta kotoisin olevana, äidinkieleltään Arameankielinen, puhui -Läsnsi-Arameaa , eli Syyriaa . Arameankielessä ei ole sanaa -" pelastus, " sanassa -" Elämä, " on Arameassa 7 sijamuotoa, vanhan Kreikaan kielessä siinä on 2 sijamuotoa, ja toinen on sana -"pelastus , -" Keikankielinen kirjuri käänsi Arameank, tekstin sanan oman äidinkielensä mukaiseksi. Kuitenkin , se sana -" Elämä , " on se oikea sana .

        Olisiko tähän asiaan jotakin linkkiä, jotta siihen voisi tuttustua hieman lähemmin?

        >> Elämä , " on se oikea sana . pelastus- sanalla koetetaan alistaa kukin kuoleman - ja kuolemanpelon alaiseksi . -Elämä , - tarkoittaa elämää kaikille.

        Uskonoilla, tulkinnoilla, huollellisella sanojen ja termien valinnalla on hallittu ja alistettu ihmisiä tehokkaasti kautta aikojen.

        Ps. Vanha Testamentti ylipäätään voi olla monenkin uskoa koettelevaa luettavaa. Sen alueen "kultuureissa" tapahtuu sellaista epäinhimilistä edelleenkin ihmisten tekemää rakuutta Jumalan nimissä, joka muistuttaa valitettavan läheisesti VT:n kertomuksia.

        Israelin juutalaiset Ultra-Ortodoksitkin osoittavat varsin huolestuttavaa alistamismentaliteettia ja toisten dominointipyrkimyksiä.

        - http://www.dailymail.co.uk/news/article-2080957/Fury-Ultra-Orthodox-Jews-dressed-children-Holocaust-victims-demonstration.html

        Näitä tarkkaillessa vaikuttaa kuin aika olisi pysähtynyt. Kaikkialla on tahoja, jotka pyrkivät "ainoina oikeina" alistamaan toisia aikeensä alle ja tämä usein erilaisia väkivallan muotoja käyttäen, olkoon se sitten henkis-hengellistä tai fyysistä tai sekä että.

        ..".Kaikialla on tahoja, jotka pykivät "ainoina oikeina ... "-
        Eihän nyt ihan sentään , -Näinä päivinä, kun näemme, miten erilaisia diktaattoreita lempeästi pommitetaan , niin eipä aikaakaan , niin he jo pyytelevät anteeksi, ja vielä pahempi rutale nousee valtaan . Se on tässä markkinataoudessa hyvä kehitys, siilä lempeä pommitus pyörii eteenpäin , ja kaikki suurvallat saavat rakentaa lisää uusia pommikonneita .


    • "Esra 6:11 ".Nykyajan baabelin torni. En siihen nyt enempää, mutta palauttaisin
      erään tapahtuman, joka mainitaan Väinö Linnan kirjassa "Täällä pohjantähden alla" . Kyseessä oli erään kartanon omistajan luonnollisesti, vaatiman häädön
      toimeenpano. Ensin särkivät muurin ja sitten ikkunat. Samanaikaisesti
      huonekalut saivat vauhtia..j.n.e.
      Ovat ne meidän aikanakin melkoisen häijyjä olleet. Elikkä tässä
      toteutuu Saarnaajan 8:9 :"Kaiken tämän olen nähnyt , ja sydämeni kohdistui kaikkeen työhön, jota on tehty auringon alla sinä aikana, jona ihminen on hallinnut
      ihmistä hänen vahingokseen. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe