On taas tullut se aika kun kaikenikäiset idiootit kaivavat ylitehoisen kaksipyöräisen moottoriajoneuvonsa autotallin nurkasta ja lähtevät ajamaan tuplasti sallittua nopeutta, kohottelemaan keuloja ajoradalla, ohittelemaan 75 asteen mutkassa sekä ajelemaan pyöräteillä.
Harmi vain ettei poliisilla ole resursseja noita moottoripyöräileviä puupäitä laittaa kuriin. Harmi myöskin sekin, että vastuunsa tuntevat motoristit ovat vähemmistönä.
Idiootit saapuivat
11
227
Vastaukset
- IDOOTTI ITE OOT
Kannataisi varmaan miettiä hiukan mitä alkaa kirjoittelemaan yleisille palstoille sekä hiukan ottaa selvää ennen kuin alkaa yleistämään kaikkia motoristeja samanlaisiksi. Kyllä se on myös sama asia niin nelipyöräisten kuljettajien kanssa veikkaan että enemmän idootteja sieltä joukosta löytyy. Jos pahvilla vanne puristaa päätä niin mene hoitoon.
- Kaikki idiootteja!
Nii eiköhän lähes jokainen motoristi ole myös autoilija?? Idioottimotoristi voi olla myös idiootti auton ratissa sekä toisinkin päin.
- Toiveikas...
Ootellaan sitä uutista kuka korkkaa mopokauden avatuksi, veikkaan
tällä viikolla se uutinen mediassa lukee eli tämän mopokauden
ensimmäinen kuollut.- toivoin pahempaa
Tänään oli jo lähellä, raitiotievaunun alle oli kaatunut joku uupelo, harmi kun ei uupelolle sattunut pahempaa.
- Motoristo13+7
Mahtaa sua Pelle vituttaa, kun vetelen vanhalla Kawasakilla kolmeasataa ohi sadan tonnin Mersustasi. Ei auta vaikka kuinka painat lapikasta lattiaan. Jäät kuin tikku paskaan...
- Viljami+make
AHAHAHAHAHAHA vedä akka vittu päähäs :--DDDDDD tullaan maken kaa ajelee 1200cc crossi mopoilla ja syljetään sun päälle :--DDDDD es on paras ja rööki! :--DDD
- ozzy.............
Pitää muistaa että suurin osa motoristi kuolemista johtuu autoilijoiden virheistä. Esimerkiksi autot tulevat sivutieltä eteen. Eli se on se autoilija idiootti.
- rajoittimet mopoihin
Tuleehan sitä kaikenlaista eteen kun ajaa 200 km/h, se on silloin oma vika ja omaa tyhmyyttä.
- maksuhalpa
Totta horiset. Kammottavia kaahareita taas liikenteessä. Moottoripyörien vakuutusmaksut pitäisi satakertaistaa.
- H. Taavitson
Kateellisia vaan olette kun motoristi saa aina pimpsaa kun jyräyttää harrikkaansa pari kertaa apsin pihalla ;) Ei onnistu edes sillä isukkis ostamalla bimmerillä buhhahahahahaaa
- sdaaqq
Näitä riitää
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042915513768_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592