The Voice of Finlandin voittajaksi olisi pitänyt kansan ymmärtää valita Saara Aallon, jotta Suomi olisi voinut lunastaa mitä otsikko antaa olettaa ajatellen kansainvälisiä areenoita. Saaralla on llaja ääniskaala ja laulaa tunteella jokaista säveltä tulkiten ilman ensimmäistäkään virhettä. Täydellinen "vientituote".
Mikko on hyvä, mutta kuuluu enemmän Idols-genren puolelle. Siksi toivon että raja The Voice of Finland- ja Idols-kilpailun välillä olisi huomattavasti selkeämpi kuin nyt on. Näiden laulukilpailujen tulee erottua täysin eri sarjoina, mikä nyt ei ole niiden laita.
Silti Mikolle onnittelut ja Saaralle parhaimmat menestyksen toivotukset ja kehotus - äkkiä kansainvälisille areenoille.
Mikko Sipola sopivampi Idols-sarjaan
abu_abu
2
146
Vastaukset
- vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Kaikkien pitää muistaa, että Idolsiin osallistuu täysin raakileet. Voice of Finlandiin taas melko valmiit laulajat. Siinä suuri ero näiden kilpailujen välillä.
- sarasarasarasaraaaaa
Saara oli ylivoimaisesti paras laulaja,esiintyjä ja muusikko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658