Yle Live: Sielun Veljet
YLE TV2 Sunnuntai 29.4. klo 22:35
Legendaarinen suomirockbändi jyräsi joulukuussa Helsingin Tavastia-klubissa mm. klassikkobiisinsä Peltirumpu, Aina nälkä ja Kuka teki huorin. Mukana Ismo Alangon ja Jukka Orman haastattelu. Toimittajana Veli Kauppinen.
- Mahtavaa, pääsee hyviin vapputunnelmiin!
Tavastian keikka telkkarissa sunnuntaina
8
232
Vastaukset
- Kylähullu (the last)
Mikähän Tavan keikka mahtaa olla kyseessä. Meinaan, että kannattaako itseä pongata sieltä vai ei? Joka tapauksessa loistojuttu!!
- lokaajakuita
Sielun Veljien naamakirjasivuilla sanotaan tuon taltiointipäivän olleen perjantai, ehkä. Itse olin siellä lauantaina ja meno oli hurjaa. Sitä tunnelmaa tahtoisi kokea joskus lisää!
- Kylähullu (the last)
Kappas kappas! Itsekin edustin siellä kavereiden kanssa juuri lauantaina.
- Tumpelo~
Myö riekuttiin perjantai-iltana :D
- lokaajakuita
Moi! Sinut voi sitten bongata siitä taltioinnista. Jospa nähtäis livenäkin pian jollain keikalla. Hauskaa vappua sulle ja muille palstalaisille samaten!
- schitzo kombinaat
Jes, kyllä maistuu kiitos.
Onhan toki koko ajan jano;) - Hudahudaa
Ja kohta töllöttimen ääreen....yes!
- schitzo kombinaat
No...
Ekana, mykäksi heittää lähes.... Joensuun Kerubin fiilarit ampuvat päälle isolla, kyynel raivonauru.
Aiiiivan ison-iso loistava kiitos, keikkataltionnista. Kiitos YLE:llekin, ettei perseen
pyyhkiminen siniristilipulla aiheuttanut NYT ongelmaa.
Muhohohoaah! Sama asia, eri aika = sama shitti; muhohoaaah!!!
Bändihän soi rock-VITUSTI, mikä ei tasan ole ylläri. Ne rokkaavat yli vuosikymmenten.... Siekkarithan on yhtä kuin ROCK. Ottaaamme oppia me kevytkenkäiset....
Taas miun oma kommentmós; Joken ja Affen Holtittoman tarkan kompin päälle on Ismon ja Jukan mitä mainioin vetää hulluutta kehiin, kuten tekivätkin.
Kiitos, ja lisää kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009