Vielä ehdit niittämään kunniaa ja mainetta kevätkisailussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/10609445
Vieläkö on virtaa? näppikset liekkeihin!
66
138
Vastaukset
- ei kuulu tänne
Miksi laitat muiden palstojen aloituksiin viittaavia linkkejä? Mitä ne meille kuuluvat, ketä kiinnostaa osaa etsiä itsekin eri palstoja.
Mitä mussutat. Täälä voi olla monikin entinen lifeläinen joka ei käy päivittäin kurkkimassa mitä siellä nyt tapahtuu.
- melko varmasti
Nittaminax kirjoitti:
Mitä mussutat. Täälä voi olla monikin entinen lifeläinen joka ei käy päivittäin kurkkimassa mitä siellä nyt tapahtuu.
Taitaa olla oma aloituksesi sinähän yks päivä kaipailit kilpailuja.
melko varmasti kirjoitti:
Taitaa olla oma aloituksesi sinähän yks päivä kaipailit kilpailuja.
Kun ei kuule ole ja miksi tekisin sen puskasta?
- niitä riittää
Nittaminax kirjoitti:
Kun ei kuule ole ja miksi tekisin sen puskasta?
Ei olis sun ensimmäinen puska aloitukses.
niitä riittää kirjoitti:
Ei olis sun ensimmäinen puska aloitukses.
Ole harhoissasi, ei hetkauta meikäläistä.
Valitettavasti minä osaan kirjoittaa vain fiksuja, viisaita tai hauskoja tarinoita, tai niiden yhdistelmiä.
Ja niile on mielestäni 60 -palsta paras foorumi koska ne vaativat reippaasti elämänkokemusta ja iäntuomaa, sopivaa pilkettä silmäkulmassa. :)
H.- vinkvinkvink
ei kannata osallistua ellei kestä häviötä ;D
Tekaisinpa huvikseni, vain 60 palstalaisille tällaisen.
Avaintermejä ovat:
Älä tapa, kajo, lukko, kurppa, tyllerö, kummajainen.
"Poronjäkälä rapsahteli, suuri tassu astui sen päälle,
Kuun kajossa vilahtelivat harmaat hahmot.
Lapin kummajainen, mustanpuhuva kairojen kurppa,
Peski paukkuen rappuja nousi. perä vienosti sousi.
Lukko rasahti, varpaat koukussa kiväärin nosti,
oli olento pohjolan Louhi, otti Nilistä paukkuja myös.
Mustakulmainen tyllerö aavisti sen,
siitä tulossa myös oli kummajainen.
Se kirkaisi tavaalle, Louhelle tietoon,
sä mun Susia koskaan et tapa!
Kynsi kylmeni pohjolan kurttuisen akan,
viherpipertää täällä vain lehdet lakan!"
Älkää turhaan jatkako tätä ketjua.
Naurakaa vain, jos näette aihetta, mutta samalla voisitte itseksenne arvuutella monestako vanhasta tarinasta olen tämän koosteen kasannut,
ainakin Pentti Saarikoskea on, se on ehkä monelle se vaikein pala.
H.
Ps. Ja minä en ole luonnonsuojelija, en sitten alkuunkaan, minä suojelen vai yksin liikkuvia lapsia.hunksz kirjoitti:
Tekaisinpa huvikseni, vain 60 palstalaisille tällaisen.
Avaintermejä ovat:
Älä tapa, kajo, lukko, kurppa, tyllerö, kummajainen.
"Poronjäkälä rapsahteli, suuri tassu astui sen päälle,
Kuun kajossa vilahtelivat harmaat hahmot.
Lapin kummajainen, mustanpuhuva kairojen kurppa,
Peski paukkuen rappuja nousi. perä vienosti sousi.
Lukko rasahti, varpaat koukussa kiväärin nosti,
oli olento pohjolan Louhi, otti Nilistä paukkuja myös.
Mustakulmainen tyllerö aavisti sen,
siitä tulossa myös oli kummajainen.
Se kirkaisi tavaalle, Louhelle tietoon,
sä mun Susia koskaan et tapa!
Kynsi kylmeni pohjolan kurttuisen akan,
viherpipertää täällä vain lehdet lakan!"
Älkää turhaan jatkako tätä ketjua.
Naurakaa vain, jos näette aihetta, mutta samalla voisitte itseksenne arvuutella monestako vanhasta tarinasta olen tämän koosteen kasannut,
ainakin Pentti Saarikoskea on, se on ehkä monelle se vaikein pala.
H.
Ps. Ja minä en ole luonnonsuojelija, en sitten alkuunkaan, minä suojelen vai yksin liikkuvia lapsia.Minä tein tähän pari muutosta ja lisäkommenttia, meinasin lipsauttaa sen aloituksessa mainittuun linkkiin, mutta tulin järkiini ja päätin kysyä 60 -palstalaisilta:
Onkohan se ihan viisasta? Tulevat pian tänne kuolaamaan?
H. :)hunksz kirjoitti:
Minä tein tähän pari muutosta ja lisäkommenttia, meinasin lipsauttaa sen aloituksessa mainittuun linkkiin, mutta tulin järkiini ja päätin kysyä 60 -palstalaisilta:
H. :)Jospa siirtyisit sille palstalle ihan kokonaan, runoilemaan ja tarinoitasi väkertämään. Voisi sopia paremmin kaltaisellesi huru-ukolle.
Ja täällä säästyttäisiin perääsi kuolaamiselta, pysyisi palstakin siistimpänä.
:)- sulla huonot runot
hunksz kirjoitti:
Minä tein tähän pari muutosta ja lisäkommenttia, meinasin lipsauttaa sen aloituksessa mainittuun linkkiin, mutta tulin järkiini ja päätin kysyä 60 -palstalaisilta:
H. :)suosittelisin pysymään vain tätä palstaa saastuttamassa, jätä muut rauhaan
sulla huonot runot kirjoitti:
suosittelisin pysymään vain tätä palstaa saastuttamassa, jätä muut rauhaan
"sulla huonot runot"
Anceli ja sinä.
Onkos tilanne sitten 1-1?
Odotan viimeistä Lämäriä tai huippuohitusta...Mutta, missä on SS....
H.- luutanoituja
Anceli kirjoitti:
Jospa siirtyisit sille palstalle ihan kokonaan, runoilemaan ja tarinoitasi väkertämään. Voisi sopia paremmin kaltaisellesi huru-ukolle.
Ja täällä säästyttäisiin perääsi kuolaamiselta, pysyisi palstakin siistimpänä.
:)Älä sinä anceli aloita tuota toisten kirjoittajien poistorppaamista, anna meeriameeban hoitaa se.
Se on niin hyvä osittelemaan kaikille kuka palstalla saa kirjoittaa ja kuka on liian teini tai muuta epäsopivaa.
Jollei kestä että joku muu kirjoittaa palstalle, pitää ITSE mennä pois, ei ajaa muita. luutanoituja kirjoitti:
Älä sinä anceli aloita tuota toisten kirjoittajien poistorppaamista, anna meeriameeban hoitaa se.
Se on niin hyvä osittelemaan kaikille kuka palstalla saa kirjoittaa ja kuka on liian teini tai muuta epäsopivaa.
Jollei kestä että joku muu kirjoittaa palstalle, pitää ITSE mennä pois, ei ajaa muita.En aloita, enkä aloittanut tuossakaan. Siellä oli hymiö perässä :) minun puolestani tänne voi kirjoittaa kuka tahansa. Olisi pitänyt mainita, että "tämä oli huumorilla tehty ehdotus", luulen hunkszin sen ymmärtäneen. Toivon niin. :)
- Voitokas
Kiitti vinkistä!!
Tällä palstalla on monta hyvää satusetää ja tätiä, voitto tulee varmasti tänne!! - ei kiinnosta
Massapostitusta, sama aloitus monella palstalla.
- meeriamanda
Toihan on kutsu kisaamaan, kellä sanat taipuvat. En näe siinä mitään kielteistä.
- lue säännöt
meeriamanda kirjoitti:
Toihan on kutsu kisaamaan, kellä sanat taipuvat. En näe siinä mitään kielteistä.
Massapostitus on säännöissä kielletty.
lue säännöt kirjoitti:
Jaa'a, miten lie kun kyseessä on 24 omista sivuista kyse. Tiedä tuota sitten onko kielletty.
- lue säännöt
Nittaminax kirjoitti:
Jaa'a, miten lie kun kyseessä on 24 omista sivuista kyse. Tiedä tuota sitten onko kielletty.
Säännöt koskevat Suomi24 palstoja ei kai he muita voi kieltää.
- meeriamanda
lue säännöt kirjoitti:
Eihän ole massapostitusta, aihe eli kisakutsu on kirjoitettu erisanoin...ei kopioitu samaa aloitusta eripalstoille. Joten palautan sääntöjen lukemisen sinulle. :D
- lue säännöt
meeriamanda kirjoitti:
Eihän ole massapostitusta, aihe eli kisakutsu on kirjoitettu erisanoin...ei kopioitu samaa aloitusta eripalstoille. Joten palautan sääntöjen lukemisen sinulle. :D
Tämä sama aloitus on ainakin 50 palstalla.
- oletko katkera?
lue säännöt kirjoitti:
massapostatus on tismalleen saman viestin ryhmäpostitusta, löysin tästä aiheesta viestin kahdelta muulta palstalta molemmat oli olivat hieman erilaisia
- meeriamanda
lue säännöt kirjoitti:
Tämä sama aloitus on ainakin 50 palstalla.
Sä nyt heevetin jänkääjä olet. Kun se ei sanasta sanaan lähellekään sama, eli kopio niin ei ole massapostitusta.
Löytyykö täältä uusia, vanhoja, uusiovanhoja?
Keväistä kisailua tarjolla
- näin lukee 50 palstalla. seuraavaksi väännän rautalangasata... meeriamanda kirjoitti:
Sä nyt heevetin jänkääjä olet. Kun se ei sanasta sanaan lähellekään sama, eli kopio niin ei ole massapostitusta.
Löytyykö täältä uusia, vanhoja, uusiovanhoja?
Keväistä kisailua tarjolla
- näin lukee 50 palstalla. seuraavaksi väännän rautalangasata..."meeriseni"
Minä yhdyn tässä jänkkääjään.
Massaus on minulle sinänsä yksi ja sama, mutta sanajärjestyksen tai sanojen muuttaminen ei poista sitä tosiasiaa että jos asiasisältö on sama, on kysessä massis tai sitten kirjoittajalle nolo kopiointi, koska ei ressukka omaa osaa.
Kuten vaikkapa poliitikot Vappuna, samasta asiasta paasataan, eri sanoin ja kuvakielin vain. Ja palstalaisetkin, aina ennen jotain juhlaa tai juhlapyhää.
H.- heevetti vieköön
oletko katkera? kirjoitti:
massapostatus on tismalleen saman viestin ryhmäpostitusta, löysin tästä aiheesta viestin kahdelta muulta palstalta molemmat oli olivat hieman erilaisia
Aihe on sama toisen palstan aloituksen mainostaminen menkâä sinne kisaamaan.
heevetti vieköön kirjoitti:
Aihe on sama toisen palstan aloituksen mainostaminen menkâä sinne kisaamaan.
"heevetti vieköön"
Vaan metpä emme mene, emmekä kisaa täälläkään.
H.
- ...
Kevät on.
Muuttolinut muuttaneet, lumet pian sulaneet, joet tulvii.
Ja Allerilla ensimmäisen kvartaalin tulos ollut kehno, joten käpikäpiä pitänyt antaa suoli 24 ylläpidolle. Joka sitten innoisaan keksii kilpailuja ja massapostaa niistä mainoksia kaikille muille palstoille. Tuleehan siinä klikkauksia, että jonkun mainoksen ehkä saa myytyä.
Mutta ei tollanen keplottelu auta mitään siihen, että portaali tekee kuolemaa käyttäjien loppumisen takia.
=DW=Pakko romuttaa sun käsityksesi. TaikisN ei ole millään palkkalistoilla vaan ihan tavallinen kirjoittaja muiden joukossa.
Nittaminax kirjoitti:
Pakko romuttaa sun käsityksesi. TaikisN ei ole millään palkkalistoilla vaan ihan tavallinen kirjoittaja muiden joukossa.
"Nittaminax"
Fiksu kommentti.
Minäkin vakuutan ja vannon etten ole, mutta minuahan uskovat kaikki :)
H.
- Herätkää horteesta!
Anteeksi kovasti kaikilta pyydän,
pyydän myös ylläpidolta tämän avaukseni poistoon.
Vilpitön tarkoitukseni oli saada mahdollisimman monelle hyvää mieltä yhteisen kisailun parissa. Tiedän 50 ja 60 palstoilla olevan joitain hyviä sanaseppoja ja siksi myös näihin laitoin linkkiä."Herätkää horteesta!"
Olisit saattanut onnistuakin aikeessasi.
Sinun olisi pitänyt kirjoittaa aloitukseesi oma juttusi aiheesta, meille viisaille pelkkä linkki on punainen vaate.
H.hunksz kirjoitti:
"Herätkää horteesta!"
Olisit saattanut onnistuakin aikeessasi.
Sinun olisi pitänyt kirjoittaa aloitukseesi oma juttusi aiheesta, meille viisaille pelkkä linkki on punainen vaate.
H.Tosin, jos juttusi olisi ollut huono, olisimme saattaneet jäädä tänne vain nauramaan.
H.- meeriamanda
Eikä mitä...kiva juttuhan se kutsu on. Pikkusieluisuudelle on aina näinkin ´viisaassa´ ikäryhmässä paikkansa :))
Olisivat yhtä ärhäköitä muutenkin :// meeriamanda kirjoitti:
Eikä mitä...kiva juttuhan se kutsu on. Pikkusieluisuudelle on aina näinkin ´viisaassa´ ikäryhmässä paikkansa :))
Olisivat yhtä ärhäköitä muutenkin ://"Amandaaaa"
Minulleko kultu?
Vai kuka sai sulosormiltasi tämän hyväilyn?
H.- ...
hunksz kirjoitti:
"Amandaaaa"
Minulleko kultu?
H.Olisit jo sinäkin moottoriturpa hiljaa.
... kirjoitti:
Olisit jo sinäkin moottoriturpa hiljaa.
Missä helma heilahtaa, sinne hunksi kiiruhtaa. Ihan kuin olisin kirjoittanut tämän jo joskus, viime vuonna, vaiko jo sitä ennen.. :))
Muistaaks hunksi?- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"Amandaaaa"
Minulleko kultu?
H.Herätkää horteesta, TaikisN kirjoitin kun anteeksi pyyteli ihan suotta.
... kirjoitti:
Olisit jo sinäkin moottoriturpa hiljaa.
"...."
"Olen asiaa miettinyt useinkin,
milloin aikani mennä on.
Milloin liekkini elämän sammua saa
Milloin kylmyys koittaa toisten.
Miks' eivät jumalat taululta liituain poista?
Eikö syntyä voi, toista moista?
Minä ainutko se, joka sytyttää saatan,
monen ihmisen sormiin kipinän?
Annan liekkini loistaa toisillekin,
jotka sormeillen jatkavat jumalten sanaa?
Auta armias, toistako ei oo moista?"
H.- lirkuista miinus
hunksz kirjoitti:
"...."
"Olen asiaa miettinyt useinkin,
milloin aikani mennä on.
Milloin liekkini elämän sammua saa
Milloin kylmyys koittaa toisten.
Miks' eivät jumalat taululta liituain poista?
Eikö syntyä voi, toista moista?
Minä ainutko se, joka sytyttää saatan,
monen ihmisen sormiin kipinän?
Annan liekkini loistaa toisillekin,
jotka sormeillen jatkavat jumalten sanaa?
Auta armias, toistako ei oo moista?"
H.Ei ainakaan toista noin itserakasta ja itsestään noin paljon ääntä pitävää.
lirkuista miinus kirjoitti:
Ei ainakaan toista noin itserakasta ja itsestään noin paljon ääntä pitävää.
"lirkuista miinus"
Mikä on mielestäsi ainut tapa saada aikaan keskustelua?
Sekö että pitää kaurapuurosta aamuisin.
Ja se että sinä saat aikaan jotain?
Palsta on 60 ja täällä ei enää voi olla heitä, jotka ihan vakavissaan ottavat vastaan lirkkuja, minultakaan.
Mutta ihmiset voivat hyvin ja ovat iloisia kun heidät huomioidaan.
Enkä minä pane pahaksi sitäkään että minusta saatetaan unelmoidakin, siksi miehet ovat olemassa.
Lirkuista miinus? Olenko sinut unohtanut?
Ja minä olen vielä Viriili.
H.- Ne lohenpunaiset
hunksz kirjoitti:
"lirkuista miinus"
Mikä on mielestäsi ainut tapa saada aikaan keskustelua?
Sekö että pitää kaurapuurosta aamuisin.
Ja se että sinä saat aikaan jotain?
Palsta on 60 ja täällä ei enää voi olla heitä, jotka ihan vakavissaan ottavat vastaan lirkkuja, minultakaan.
Mutta ihmiset voivat hyvin ja ovat iloisia kun heidät huomioidaan.
Enkä minä pane pahaksi sitäkään että minusta saatetaan unelmoidakin, siksi miehet ovat olemassa.
Lirkuista miinus? Olenko sinut unohtanut?
Ja minä olen vielä Viriili.
H.Sä imeskelet mahlaa punttipöksyistä kaiket ehtoot;DDDD
MYÖNNÄ!
Minäpä kävin omani jättämässä jo sinä päivänä kun aloius tehtiin.
hunksz kirjoitti:
"tulisilla"
Mihinkä jätit? Tuskin se aloius oli...
H.Vähänkö olet lapsellinen noiden kettuilujesi kanssa.
Anceli kirjoitti:
Vähänkö olet lapsellinen noiden kettuilujesi kanssa.
Antaa hänen vaan kettuilla.
Mulla ei ole noihin viesteihin mitään sanottavaa.Anceli kirjoitti:
Miepä kävin just äsken kirjoittamassa oman runoni.
:)Jossain vaiheessa laitan minäkin. :)
tulisilla kirjoitti:
Mulla ei ole noihin viesteihin mitään sanottavaa.Minkäs niille mahtaakaan, ja syitään voi vain arvailla, ellei tiedä.
Virheitä toki sattuu itselleenkin, kuten lähes kaikille meille.
Olkoon joutava.Nittaminax kirjoitti:
Jossain vaiheessa laitan minäkin. :)
Ahaa, pitää käydä tarkkailemassa tilannetta, keksinkö mikä on sinun kirjoittamasi.
Nittaminax kirjoitti:
Jossain vaiheessa laitan minäkin. :)
"Nittaminax"
Jos sinäkin alat hölmöilemään, alan minäkin.
Luen kyllä juttusi ensin.
H.Anceli kirjoitti:
Ahaa, pitää käydä tarkkailemassa tilannetta, keksinkö mikä on sinun kirjoittamasi.
Monet on väittänyt tunnistavansa mun kirjoitukset tuolla, mutta koskaan ne ei ole osunut oikeaan. :))
hunksz kirjoitti:
"Nittaminax"
Jos sinäkin alat hölmöilemään, alan minäkin.
Luen kyllä juttusi ensin.
H.Mitä hölmöilemistä se on, kun kirjoittaa runon tai muun jollekin palstalle?
Samaa hölmöilyähän se sitten on täälläkin ja sitä harrastat myös sinä.Nittaminax kirjoitti:
Monet on väittänyt tunnistavansa mun kirjoitukset tuolla, mutta koskaan ne ei ole osunut oikeaan. :))
Joo, mie en koskaan sillä silmällä tarkkaile, että onkohan tää nyt joku toinen, sen takia en ikinä arvaakaan mitään.
Kyllähän täällä "Eräs" silloin tällöin väittää kaikenlaista, että olen milloin kukakin, mutta niistä väitteistä en huolta kanna.
Eikös me sun kanssa muka tehty se yks puska-aloitus ja sitten olin jopa k/k, voi hyvää päivää. :)Anceli kirjoitti:
Mitä hölmöilemistä se on, kun kirjoittaa runon tai muun jollekin palstalle?
Samaa hölmöilyähän se sitten on täälläkin ja sitä harrastat myös sinä."Anceli"
Minusta on hellyyttävää, että miten kirjoitan, tai kenelle kirjoitan, rakastavaa polkuani seuraa aina sievänpieni muurahainen.
Uskoen polun päässä olevan paikka mihin Sateenkaari on aikanaan päättynyt.
Kuten Tarussa Sormusten herrassa kerrotaan, ritarille tai aseenkantajalle annetaan paksulla miekalla arvonanto.
Seremoniassa kerrotaan että uskollisuus palkitaan rakkaudella, valapattous kuolemalla, noh..jätän kuoleman kylläkin muiden hoidettavaksi.
Joskus tuntuu että pärjäät paremmin kuin "tulisilla".
Ehkä maarina on kuitenkin liian kova pala?
H.- lukija näkee
tulisilla kirjoitti:
Mulla ei ole noihin viesteihin mitään sanottavaa.Itsestään vain tekee tyhmän niin tyhmän ettei edes itse näytä sitä ymmärtävän.
hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Minusta on hellyyttävää, että miten kirjoitan, tai kenelle kirjoitan, rakastavaa polkuani seuraa aina sievänpieni muurahainen.
Uskoen polun päässä olevan paikka mihin Sateenkaari on aikanaan päättynyt.
Kuten Tarussa Sormusten herrassa kerrotaan, ritarille tai aseenkantajalle annetaan paksulla miekalla arvonanto.
Seremoniassa kerrotaan että uskollisuus palkitaan rakkaudella, valapattous kuolemalla, noh..jätän kuoleman kylläkin muiden hoidettavaksi.
Joskus tuntuu että pärjäät paremmin kuin "tulisilla".
Ehkä maarina on kuitenkin liian kova pala?
H.Eikö sulle saa vastata ja ojentaa outoja puheitasi?
Itse seuraat milloin ketäkin, vaikka sinulta ei olisi kysytty eikä sinulle vastattu millään tavalla.
Haluatko että jätän sinut tyystin rauhaan ja puren itsekseni hammasta, kun luen älyttömiä juttujasi?
Kyllä se onnistuu.
Naisasiasi saat hoitaa ihan itse, minulle niistä on turha tarinaa heittää. Ei vois vähempää kiinnostaa, kenen helmoissa pörräät.Anceli kirjoitti:
Eikö sulle saa vastata ja ojentaa outoja puheitasi?
Itse seuraat milloin ketäkin, vaikka sinulta ei olisi kysytty eikä sinulle vastattu millään tavalla.
Haluatko että jätän sinut tyystin rauhaan ja puren itsekseni hammasta, kun luen älyttömiä juttujasi?
Kyllä se onnistuu.
Naisasiasi saat hoitaa ihan itse, minulle niistä on turha tarinaa heittää. Ei vois vähempää kiinnostaa, kenen helmoissa pörräät."Anceli"
Ei ole mitään ihananpaa, kuin aiheesta kiukkuinen nainen.
Sen voi aina kaapata kainaloon ja alkaa syytää helliä valheita, jopa totuuksia.
Kummat tahansa, ovat naisen mielestä aina oikein.
H.lukija näkee kirjoitti:
Itsestään vain tekee tyhmän niin tyhmän ettei edes itse näytä sitä ymmärtävän.
Kuka?
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Ei ole mitään ihananpaa, kuin aiheesta kiukkuinen nainen.
Sen voi aina kaapata kainaloon ja alkaa syytää helliä valheita, jopa totuuksia.
Kummat tahansa, ovat naisen mielestä aina oikein.
H.Et vastannut siihen mitä sinulta kysyin. Lässytyksiäsi en halua lukea.
Anceli kirjoitti:
Et vastannut siihen mitä sinulta kysyin. Lässytyksiäsi en halua lukea.
"Anceli"
Sie se sit et ala näyttelemään.
"Ei ole mitään ihananpaa, kuin aiheesta kiukkuinen nainen."
Kuvitellaas vaikka joku SS, hän ei kyseenalaistasi mitään, suloisesti vain toteaisi olevansan ihqu-ihastunut.
H.- ?????????????
Anceli kirjoitti:
Eikö sulle saa vastata ja ojentaa outoja puheitasi?
Kyllä se onnistuu.
Naisasiasi saat hoitaa ihan itse, minulle niistä on turha tarinaa heittää. Ei vois vähempää kiinnostaa, kenen helmoissa pörräät.Todella outoa, olisi jos sinä hoitaisit jonkun miehen naiset ?
Mit älyttömyyksiä päästelet suustasi ? ????????????? kirjoitti:
Todella outoa, olisi jos sinä hoitaisit jonkun miehen naiset ?
Mit älyttömyyksiä päästelet suustasi ?Jopas sinä olet asiasta kiinnostunut. :)
Tarkoitin sitä, että minulle hänen ei tarvitse kirjoitella mielitietyistään, mitähän ne mulle kuuluvat.
En ymmärrä tuota, että toisten nimimerkkejä pitää luetella ja vielä vihjailla kaikenlaista.
Itse hän nytkin viestissään toi esiin pari nimimerkkiä, vastasin, etteivät ne asiat minulle kuulu.
Olisiko minun ehkä pitänyt jollakin lailla ottaa kantaa ja miksi minun pitäisi pärjätä jollekin toiselle naisnikille, en ymmärrä sitä.
Kysy rohkeasti lisää jos joku asia jäi vaivaamaan. :)
- elämää muuallakin
Nittaminax asialla.
Eikö tule osallistujia ilman mainostamista.Onko ollu liian vähän leikkikaluja lapsena? Sulle kanssa niinku tuolla ylhäälläkin jo eräälle sanoin, ole harhoissasi ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184811Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271555- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691363Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261299- 481276
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721190Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12531011- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904