Viisas Ihminen

Pahako?

Jos Ateisti ei kerran usko, että Jumala on ja että Raamattu on totta niin mistä tämä
jatkuva taistelu sellaista asiaa kohtaan, mihin eivät usko, mikä siinä oikein kaihertaa, että pitää älykkäiden miesten ja naisten vaivaa nähdä olemattoman asian kanssa ,,,, outoa ajattelua. Näkevätkö he kuitenkin edessään sellaisen mörön ja uhkan joka on kuitenkin näkymätön ? Ilmeisesti näkevät koska niin valtavasti tekevät töitä asian kanssa ??Mikä uhka se Kristinusko heille oikeasti on?
SEn ei pitäisi olla minkäänlainen uhka nykymaailmassa,,, kaikkea muuta.
Paitsi onhan se helvetti luvattu niille jotka eivät halua ottaa pelastusta vastaan. Silloin se on aikamoinen uhka, mutta parempaakin on tarjolla.

32

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jos Ateisti ei kerran usko, että Jumala on ja että Raamattu on totta niin mistä tämä
      jatkuva taistelu sellaista asiaa kohtaan, mihin eivät usko, mikä siinä oikein kaihertaa, että pitää älykkäiden miesten ja naisten vaivaa nähdä olemattoman asian kanssa ,,,, outoa ajattelua."

Jospa kävisit katsomassa tämän palstan vanhoja keskusteluja, joissa tuohon on vastattu satoja kertoja.

Vinkkinä voin kertoa, että ateistit eivät taistele Jumalaa vastaan.

Toisena vinkkinä voisin kertoa sinulle, että jos joku skitsofreenikko uskoo, että kaupunginhallitus vainoaa häntä ja lähettelee kaupunginhallitukselle uhkailukirjeitä sekä häiriköi heidän toimintaa, tarkoittaako kaupunginhallituksen vastattoimet siitä, että kaupunginhallitus alunperin vainosi tuota skitsofreenikkoa ja kaupunginhallitukset jäsenet myös uskovat tuon vainn tapahtuneen?

• Hihhuliko?

Siis Ateisti kuitenkin uskoo Jumalan olevan, mutta taistelee Jumalaan uskovia ja Raamatun totenapitämistä vastaan, niinkö se sitten on???

• -
        Hihhuliko? kirjoitti:

Siis Ateisti kuitenkin uskoo Jumalan olevan, mutta taistelee Jumalaan uskovia ja Raamatun totenapitämistä vastaan, niinkö se sitten on???

Eikö se käy jo kipeää olla noin tyhmä? Vai etkö yksinkertaisesti ymmärrä lukemaasi?

• Hihhuliko? kirjoitti:

"Siis Ateisti kuitenkin uskoo Jumalan olevan, mutta taistelee Jumalaan uskovia ja Raamatun totenapitämistä vastaan, niinkö se sitten on??? "

Yritätkö sinä tahallaan ymmärtää täysin väärin vai oletko vain äärettömän typerä?

• -

Sinunkin kannattaisi opiskella hiukan historiaa. Ja muualtakin kuin raamatusta, jota sitäkään et ole tainnut koskaan lukea kokonaan läpi, vai kuinka?

• Pii-Ka

Raamatussa sanotaan: ”Mieletön se, joka ajattelee: Ei Jumalaa ole” (Ps. 14:1).

Tässä viitataan kieltäjiin. Käytännössä "ääretön" on yhtä suuri kauhistus kuin Jumala.

Ateistinen vastine voisi olla: Mieletön on se, joka uskoo / palvoo aineetonta ja ääretöntä.

Materialistinen luonnollinen ihminen ei taivu aineettoman maailman todellisuuteen.

Vaikka alitajuisesti sen mahdollisuus tiedostetaan, se kielletään... jopa vihataan.

Vihataan asiaa johon ei itse uskota.

Jostakin syystä "Pii" ei ole kuitenkaan epäuskon / vihalistalla, koska siinä on

konkreettisia desimaaleja, mutta myös pii on ääretön.

Piin koodisarja voi sisältää äärettömän määrän informaatiota, mutta voiko

nörteinkään ateisti sisäistää tämän salaisuuden paremmin, jos pii sisältäisi koko

maailmankaikkeuden ohjelmoinnin.

• Uskonto on mielisairaus jonka tartuttamat ihmiset ovat todellisia. Tämä voi tuntua sinusta, joka et ole tottunut yleismaailmalliseen välittämiseen, oudolta mutta ateistit haluavat vain että nämä ihmiset paranevat. Eli emme taistele olematonta jumalaa vastaan vaan todellista ihmisiä piinaavaa sairautta vastaan.

Uhkan yhteiskunnassa uskovat muodostavat toimimalla irrationaalisilla tavoilla uskontonsa motivoimina. Raittiusliikkeet ja niiden edelleen jatkuva henkinen perinne, seksikielteisyys, tiedekielteisyys yms. ovat ihan oikeita ongelmia yhteiskunnassa ja niille voitaisiin tehdä paljonkin elleivät ihmiset ihan tosissaan pelkäisi taivasfaijansa kostoiskuja. Muutenkin pakko yhtyä Hitchensin mielipiteeseen uskonnon suhteesta moraaliin joka melko selväsanaisesti sanoo että aidosti hyvään pyyteettömästi tähtäävä toiminta on mahdollista vasta kun uskonto ei ole yhtälössä mukana.

• Puhdas sydän

Hitchhens osui naulankantaan.
        Uskovaisilla hyväntekemisen motiivi liittyy taivaspaikan ansaitsemiseen kaiken näkevän jumalan silmien alaisuudessa,.
        Raamatussa jumala vaatii jokaista jäsentä käännyttämään uskoonsa kaikki mahdolliset vastaantulijat tai uskovainen joutuu helvettiin.
        Tämä itseään ruokkiva kierre on levinnyt maailmanlaajuiseksi yksinkertaisella mekanismilla.
        Jäsenet, jotka tavoittelevat omaa hyväänsä ja pelkäävät rankaisua ovat tehokkaita kannattajia.
        Tällä tavoin raivotautinen virus levittäytyy ja sairastuttaa puhtaan ja hyvän mielen kauheuksilla taivaasta ja helvetistäb.
        Virus koteloituu kuin herpes.
        Puhkeaa ja levittää perimäänsä suutelemalla kaikkia halukkaita huulita toisille huulille.
        Ateistit ovat immuuneja näille veriuhri viruksille.
        Me olemme terveitä.
        Ja haluaisimme parantaa sairaat mielet.
        Siksi teemme tätä ja taistelemme sairauksia vastaan.

• porinpojka
        Puhdas sydän kirjoitti:

Hitchhens osui naulankantaan.
        Uskovaisilla hyväntekemisen motiivi liittyy taivaspaikan ansaitsemiseen kaiken näkevän jumalan silmien alaisuudessa,.
        Raamatussa jumala vaatii jokaista jäsentä käännyttämään uskoonsa kaikki mahdolliset vastaantulijat tai uskovainen joutuu helvettiin.
        Tämä itseään ruokkiva kierre on levinnyt maailmanlaajuiseksi yksinkertaisella mekanismilla.
        Jäsenet, jotka tavoittelevat omaa hyväänsä ja pelkäävät rankaisua ovat tehokkaita kannattajia.
        Tällä tavoin raivotautinen virus levittäytyy ja sairastuttaa puhtaan ja hyvän mielen kauheuksilla taivaasta ja helvetistäb.
        Virus koteloituu kuin herpes.
        Puhkeaa ja levittää perimäänsä suutelemalla kaikkia halukkaita huulita toisille huulille.
        Ateistit ovat immuuneja näille veriuhri viruksille.
        Me olemme terveitä.
        Ja haluaisimme parantaa sairaat mielet.
        Siksi teemme tätä ja taistelemme sairauksia vastaan.

"Raamatussa jumala vaatii jokaista jäsentä käännyttämään uskoonsa kaikki mahdolliset vastaantulijat tai uskovainen joutuu helvettiin."

Älä tule tänne opettamaan Raamatusta kunnet kerran ole yhtään perillä sen opetuksista.

Matt. 10:14

Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.

• Häh?
        porinpojka kirjoitti:

"Raamatussa jumala vaatii jokaista jäsentä käännyttämään uskoonsa kaikki mahdolliset vastaantulijat tai uskovainen joutuu helvettiin."

Älä tule tänne opettamaan Raamatusta kunnet kerran ole yhtään perillä sen opetuksista.

Matt. 10:14

Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.

''Matt. 10:14

Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.''

Tämä argumenttisi (launaus) ei poissulje argumenttia, johon vastasit: "Raamatussa jumala vaatii jokaista jäsentä käännyttämään uskoonsa kaikki mahdolliset vastaantulijat tai uskovainen joutuu helvettiin."

Käännytystä on raamatun mukaan yritettävä, ja sinä vain jatkoit tätä väittämää toteamalla, että jos käännytys ei onnistu, niin kävele pois...

• porinpojka
        Häh? kirjoitti:

''Matt. 10:14

Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.''

Tämä argumenttisi (launaus) ei poissulje argumenttia, johon vastasit: "Raamatussa jumala vaatii jokaista jäsentä käännyttämään uskoonsa kaikki mahdolliset vastaantulijat tai uskovainen joutuu helvettiin."

Käännytystä on raamatun mukaan yritettävä, ja sinä vain jatkoit tätä väittämää toteamalla, että jos käännytys ei onnistu, niin kävele pois...

"Käännytystä on raamatun mukaan yritettävä, ja sinä vain jatkoit tätä väittämää toteamalla, että jos käännytys ei onnistu, niin kävele pois..."

Käännyttäminen kuulostaa minusta asialta joka yritetään tehdä väkisin..

Eikä Raamatussa sanota että uskova joutuu hellvettiin jossei hän yritä käännyttää jokaista vastaantulevaa.
        Mistä näitä juttuja oikeen sikiiä?

• Pahako?
      26.4.2012 11:17

>>>Jos Ateisti ei kerran usko, että Jumala on> ja että Raamattu on totta...

• Ateistia ohjaa jumalfobia. Hän pelkää vastuuta Jumalan edessä ja siksi hän yrittää epätoivoisesti karkottaa ajatuksen Jumalasta pois mielestään.
      Tästä johtuu hänen epätoivoinen kampanjointi sitä vastaan, johon eivät sano uskovansa, mutta jonka he kuitenkin tietävät olevan olemassa.

Pelkkä maalaisjärkikin sanoo, että maailmankaikkeus ei ole voinut luoda itse itseään tyhjyydestä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa.

Jos ajattelisimme ateistien tavoin, että uskontokin on evoluution tulosta, niin silloinhan uskonto edustaisi kehitystä. Evoluutiohan on suomeksi "kehitysoppi".
      Miksi ateisti siis vastustaisi ihmisen kehittymistä ?

Vastustaessaan Jumalaan uskomista, he siten vastustavat luonnollista evoluutionistista kehitystä, josta he ilmeisesti itse ovat jääneet jälkeen, kun eivät ole vielä päässeet sille tasolle evoluutiokehityksessä, että tunnustaisivat uskonsa Jumalaan.

• asdsddasdsss

Mitä se Jaakobbi taas höpöttää

• "Pelkkä maalaisjärkikin sanoo, että maailmankaikkeus ei ole voinut luoda itse itseään tyhjyydestä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa."

Kysyn hieman tarkennusta, koska olen hengellisesti köyhä.

Kuinka luotiin Jumala ? Oliko siinä mukana ns. älykäs suunnittelija ?

• "Jaakob
        26.4.2012 15:45"

Älä viitsi jankuttaa noita ainaisia valheitasi.

• "Hän pelkää vastuuta Jumalan edessä ja siksi hän yrittää epätoivoisesti karkottaa ajatuksen Jumalasta pois mielestään."

Jumalaa ei tarvitse pelätä sillä tällä ei ole tuomiovaltaa. Maailmassa on kyllä oikeita suuria voimia joita ihmisen ja ateistin tuleekin pelätä, mutta Jumala ei kuulu näihin. Jumalaa ei kenenkään tarvitse pelätä.

"Tästä johtuu hänen epätoivoinen kampanjointi sitä vastaan, johon eivät sano uskovansa, mutta jonka he kuitenkin tietävät olevan olemassa."

Päinvastoin, sinun epätoivoinen kampanjointisi johtuu siitä ettet haluat kohdata todellisuutta ja niitä todellisia voimia jotka maailmaa hallitsevat. Tiedät kyllä Jumalasi olevan valhe, et vain uskalla myöntää sitä.

"Pelkkä maalaisjärkikin sanoo, että maailmankaikkeus ei ole voinut luoda itse itseään tyhjyydestä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa."

Maailmankaikkeus on aina ollut olemassa, vaihtaen vain välillä muotoaan sillä olemassaoleva ei yksinkertaisesti voi pysyä samassa muodossa ikuisesti. Jumalasi on vain mielikuvituksesi tuotetta koska et ymmärrä maailmankaikkeuden todellista luonnetta.

"Jos ajattelisimme ateistien tavoin, että uskontokin on evoluution tulosta, niin silloinhan uskonto edustaisi kehitystä. Evoluutiohan on suomeksi "kehitysoppi".
        Miksi ateisti siis vastustaisi ihmisen kehittymistä ? "

Evoluutiossa on välimuotoja, välivaiheita. Uskonto on evoluution kannalta puhtaasti välivaihe ja asia jonka tiede korvaa lopulta kokonaan.

"Vastustaessaan Jumalaan uskomista, he siten vastustavat luonnollista evoluutionistista kehitystä, josta he ilmeisesti itse ovat jääneet jälkeen, kun eivät ole vielä päässeet sille tasolle evoluutiokehityksessä, että tunnustaisivat uskonsa Jumalaan."

Uskonto toimii evoluution kannalta vain tapana vastata suuriin kysymyksiin kunnes tiede on kehittynyt tarpeeksi ja tehnyt uskonnon tarpeettomaksi. Tiede on uskontojen peruskonseptin seuraava kehitysaskel ja siten nimenomaan evoluution mukaista kehitystä.

• sdfghjki

jaakoppi

"Ateistia ohjaa jumalfobia. Hän pelkää vastuuta Jumalan edessä ja siksi hän yrittää epätoivoisesti karkottaa ajatuksen Jumalasta pois mielestään.
        Tästä johtuu hänen epätoivoinen kampanjointi sitä vastaan, johon eivät sano uskovansa, mutta jonka he kuitenkin tietävät olevan olemassa."

Minä en tiedä jumalaa olevan olemassa, etkä tiedä sinäkään. Siihen meidän yhtäläisyytemme sitten loppuvatkin...

• Jaakob=fail

>Pelkkä maalaisjärkikin sanoo, että maailmankaikkeus ei ole voinut luoda itse itseään tyhjyydestä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa.

Maalaisjärkeä ei voi soveltaa kaikkeen. Esim. kvanttifysiikkaa ei selitetä maalaisjärjellä.

• porinpojka

Raamattu sen jo kertoo tuhansien vuosien takaa :
      Room.8
      5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
      6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
      7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

"lihanmielen" mukaan elävät ihmiset ovat luonnollisesti Jumalaa vastaan.
      Sen takia ateistit vihaavat Jumalaa ja pitävät häntä sadistisena koska he eivät tunne häntä, eivätkä voikaan tuntea ennenkuin nöyrtyvät itsekkäästä ylimielisyydestään.

Siinä kohtaa kun ihminen menee polvilleen ja sanoo niin että tarkoittaa sitä: Herra tässä olen, jos on totta että sinä olet minut luonut ja minä olen sinun lapsesi niin ilmoita itsesi minulle.

Herra kuulee ja vastaa jos olet tosissasi ja nöyränä. Kun ottaa askeleen kohti Herraa, hän ottaa kaksi askelta kohti sinua.

1. Piet. 5:6

Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,

• "Raamattu sen jo kertoo tuhansien vuosien takaa"

On aivan yhdentekevää, mitä Raamattu sanoo, koska se ei ole mikään todellisuuden mittari.

• A.Mikkonen ei kirj.

Kerros ny porinpoika, että mikä on tämä Jumalan laki?

• porinpojka
        A.Mikkonen ei kirj. kirjoitti:

Kerros ny porinpoika, että mikä on tämä Jumalan laki?

Se on usko Kristukseen. Tärkeimmät asiat on tässä:

35 ja eräs heistä, joka oli lainoppinut, kysyi häneltä kiusaten:
        36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
        37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
        38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi'.

1. Korinttolaiskirje 14

1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
        3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
        8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
        9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
        10 Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
        11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
        12 Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
        13 Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

• Hra kuulee ja vastaa

"Herra kuulee ja vastaa jos olet tosissasi ja nöyränä. Kun ottaa askeleen kohti Herraa, hän ottaa kaksi askelta kohti sinua."

No kylläkyllä, tottakai. Kun natsien kuolemanleireillä 6 miljoonaa juutalaista rukoili, että heitä kaikkia ei tapettaisi hirvittävillä tavoilla, niin mitenkäs se Herra vastasikaan heille, omalle valitulle kansalleen? No ei yhtään mitään. Kaikki 6 miljoonaa tapettiin hirvittävillä tavoilla. Kyllä Herra kuulee ja Herra vastaa, eikö niin?

• porinpojka
        Hra kuulee ja vastaa kirjoitti:

"Herra kuulee ja vastaa jos olet tosissasi ja nöyränä. Kun ottaa askeleen kohti Herraa, hän ottaa kaksi askelta kohti sinua."

No kylläkyllä, tottakai. Kun natsien kuolemanleireillä 6 miljoonaa juutalaista rukoili, että heitä kaikkia ei tapettaisi hirvittävillä tavoilla, niin mitenkäs se Herra vastasikaan heille, omalle valitulle kansalleen? No ei yhtään mitään. Kaikki 6 miljoonaa tapettiin hirvittävillä tavoilla. Kyllä Herra kuulee ja Herra vastaa, eikö niin?

"No kylläkyllä, tottakai. Kun natsien kuolemanleireillä 6 miljoonaa juutalaista rukoili, että heitä kaikkia ei tapettaisi hirvittävillä tavoilla, niin mitenkäs se Herra vastasikaan heille, omalle valitulle kansalleen? No ei yhtään mitään. Kaikki 6 miljoonaa tapettiin hirvittävillä tavoilla. Kyllä Herra kuulee ja Herra vastaa, eikö niin?"

He kuolivat järkyttävällä tavalla kyllä.
        Jumala antaa elämän ja Jumalalla on valta ottaa se pois.

Sillä ei ole merkitystä millä tavoin me kuolemme tässä ajassa, ainoastaan sillä on merkitystä missä me vietämme iäisyytemme ja senkin asian päättää vain ja ainoastaan Jumala ja jokaisen tuomio on täydellisen oikea.

Yhdelläkään ihmisellä ei ole mitään oikeutta tuomita toista ihmistä kadotukseen, se on vain ja ainoastaan Jumalan asia, hän on kaiken tehnyt ja hän myös päättää mitä kaikelle käy. Ainoa mitä ihminen voi tehdä on joko uskoa ja luottaa Jumalaan, tai sitten ei. Jumala päättää jokaisen ihmisen kohtalosta.

Niinkuin Paavali sanoi: mikään kärsimys maanpäällä ei ole niin suuri etteikö pääsy taivaaseen korvaisi tätä moninkertaisesti.

Room. 8:18

Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin

Matt. 10:28

Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

• porinpojka kirjoitti:

"No kylläkyllä, tottakai. Kun natsien kuolemanleireillä 6 miljoonaa juutalaista rukoili, että heitä kaikkia ei tapettaisi hirvittävillä tavoilla, niin mitenkäs se Herra vastasikaan heille, omalle valitulle kansalleen? No ei yhtään mitään. Kaikki 6 miljoonaa tapettiin hirvittävillä tavoilla. Kyllä Herra kuulee ja Herra vastaa, eikö niin?"

Sillä ei ole merkitystä millä tavoin me kuolemme tässä ajassa, ainoastaan sillä on merkitystä missä me vietämme iäisyytemme ja senkin asian päättää vain ja ainoastaan Jumala ja jokaisen tuomio on täydellisen oikea.

Yhdelläkään ihmisellä ei ole mitään oikeutta tuomita toista ihmistä kadotukseen, se on vain ja ainoastaan Jumalan asia, hän on kaiken tehnyt ja hän myös päättää mitä kaikelle käy. Ainoa mitä ihminen voi tehdä on joko uskoa ja luottaa Jumalaan, tai sitten ei. Jumala päättää jokaisen ihmisen kohtalosta.

Niinkuin Paavali sanoi: mikään kärsimys maanpäällä ei ole niin suuri etteikö pääsy taivaaseen korvaisi tätä moninkertaisesti.

Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin

Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

Kas kummaa kun tämä herran valittu kansa käyttää 8,9 % bkt.sta sotilasmenoihin ja sijoitus on 12:s (listalla). Suomi 1,3% bkt:sta.

No toiset menevät myös luvattuun maahan tekemään ilmaista työtä jotta israelilaiset kykenevät pitämään armeijansa iskukykyisenä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Israelin_joukkotuhoaseet

Niin sodissa voittajina ovat aina kenraalit ja hävijäjät ovat kansat.

• porinpojka kirjoitti:

"Sillä ei ole merkitystä millä tavoin me kuolemme tässä ajassa"

Sehän teistä hihhuleista tekeekin niin vaarallisia.

• puupalttoo-oo

Aloittaja kompuroi taas, kaatui, löi nenänsä ja itkee. Tulit sitten jankkaamaan ja harrastamaan jatkuvaa taistelua ateisteja kohtaan.

Uskovat ne jumalaansa julistaa ja tuputtaa ja heidän jumalansa niin myös käskee tehdä joten onko ihme jos joku tervejärkinen realisti ei sitä sitä hyväksy ja kritisoi, varsinkin kun uskova tulee ateismi palstalle taas vaahtoamaan?

Mikäli helvetti on niin itsesi sieltä löydät sillä jumalasi tuskin vänkäämistäsi hyväksyy, se on pahansuopuutta eli olet saatanan kätyri.

Joko kävit rukoilemassa anteeksi?

• Minua ei kiinnosta mihin ihmiset uskovat. Olipa sitten kyseessä Lochnessin hirviö tai enkelit, jumalat jne. Mutta kunhan eivät tule tuputtamaan asioitaan oikeina asioina ilman todisteita. Voivat pitää asiat silloin omina mielipiteinään.

• No paha?

Jos kristity ei kerran usko, että Allah on ja että Koraani on totta niin mistä tämä
      jatkuva taistelu sellaista asiaa kohtaan, mihin eivät usko, mikä siinä oikein kaihertaa, että pitää älykkäiden miesten ja naisten vaivaa nähdä olemattoman asian kanssa ,,,, outoa ajattelua. Näkevätkö he kuitenkin edessään sellaisen mörön ja uhkan joka on kuitenkin näkymätön ? Ilmeisesti näkevät koska niin valtavasti tekevät töitä asian kanssa ??Mikä uhka se islaminusko heille oikeasti on?
      SEn ei pitäisi olla minkäänlainen uhka nykymaailmassa,,, kaikkea muuta.
      Paitsi onhan se ******** luvattu niille jotka eivät halua ottaa pelastusta vastaan. Silloin se on aikamoinen uhka, mutta parempaakin on tarjolla.

• zyrt

Minua mietityttää enemmänkin nämä uskovaispiirien vahingolliset vaikutukset niin lapsiin kuin muutenkin yhteiskunnassa. Ne vaikuttavat lainsäädännössä ja niillä alistetaan ihmisiä.

Kysymyshän ei ole siitä mihin kukakin uskoo, vaan siitä miten ne vaikuttavat muihin.

• Pahako?
      26.4.2012 11:17

>>>Mikä uhka se Kristinusko heille oikeasti on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe