Onko jossain luetteloa, missä sijaitsevat postin omat lähetyslaatikot? Postin ja Itellan sivuilta löytyy vain toimistot.
Minun pitäisi lähettää nyt viikonloppuna postia, joka on perillä maanantaina. Olen nähnyt jossain laatikoita, jotka tyhjennetään myös viikonloppuisin. Missä on Tikkurilan/Keravan/Tuusulan alueella tällainen laatikko?
Entä maaseudulla?
On tämä ihme yhteiskunta jossa ei edes valtion palveluista ole tietoa netissä.
Mistä löydän postin laatikon?
2
3466
Vastaukset
- Itellan sotkut
Posti/Itella on firmana ihan ku-sessa noiden postilaatikkojensa kanssa. Ja myös koko ajan muuttuvien keräily- ja jakeluaikataulujen ja eri kirjeluokkien ym. ym. kanssa.
Ei niitä koko kirjeposti edes suoraan sanottuna kovin kummoisesti enää kiinnostakaan.
Kirjepostit ja laskut pitäisi niiden mukaan hoitaa sähköisesti ja e-mailien ja mobiililaitteiden kautta, eikä vaivalloisesti keltaisista postilaatikoista heidän keräilemällä.
Pakettiliikenne on ainoa joka Itellaa enää kiinnostaa. Mitään Webbipalveluita postilaatikoiden sijainneista on aivan turhaa sinun toivoa tulevaksi.
Kaikenlaiset special -laatikot, pari vuotta sitten kohkatut sinisen väriset Lähialueen postien keräyslaatikot jne, jne, kaikki ne on Posti/Itellassa aivan rempallansa.
Koita vaan hommata kirjeesi jonnekin postitoimistoon, ja toivo parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153