Kajon taksifirman

olisipa poliisi ollu

kuskeilla ei tuo liikennöinti ole hanskassa. Mm tänään Mannerheimintiellä Kajonin pikkubussi teki U-käännöksen Tullinpuomin Shellin kohdalla parhaimpaan ruuhka-aikaan, toiset autoilijat vielä väistivät tuota liikennesäännön rikkojaa. Ilmeisesti liikennesäännöt eivät koske takseja muutenkaan.

6

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkapysäkkien välistä? Aika saavutus...

      Nopeasti vilkaistuna tuossa näyttäisi ainakin yhdessä kohdassa olevan laillista tuo uukkarin tekeminen, mutta kun et kerro missä kohtaa tarkemmin ja mihin suuntaan, niin vaikea on ottaa kantaa.

      Ja ainahan liikennesääntöjä saa rikkoa, jos siitä ei ole haittaa kellekään. Tässä tapauksessa oli...

    • KSmmm899

      Kiinnittänyt usein huomiota näiden ajamisiin, kajon sekä mikähän se
      toinen on handicab, miten nuo voi kuskailla koululaisiakin
      kun aika moni kuski ei osaa ajaa. Ei nyt yleistetä mutta varmaan
      meininki on se että kunnon kuskeja ei saa, syy voi olla
      paskaa palkkaa, muuten huono työpaikka jne.

      Sitten käy niin että rivistä pitää repästä työhin niitä mitä saa,
      yleensä suurinosa ei paljoakaan ajokokemusta jota veikkaan
      suurimmaksi syyksi.

      Kyse ei ole mun näkemästä siitä että ajettaisiin suuria ylinopeuksia,
      ei ollenkaan siitä vaan siitä ajamisesta paistaa kokemattomuus ja
      taviskuskimainen ajaminen.


      Turvallista matkaa bilteille, eikä ole eka kerta kun niin sanon.


      Joo no itse asiaan, on todella sankareita nämä uukkarin veivaajat.
      Härskikuski ainakin jos ei muuta, mulla ei ole pokkaa alkaa
      laittaa koko liikenne sekaisin sen takia että en löydä osoitetta yms.
      Ps, ajan ammatikseni että tiedän mistä kirjoitan.

      Minä teen aina niin että käännyn seuraavasta risteyksestä toiselle tielle tai pihalle jossa teen uukkarin sitten jossa en aiheuta muulle
      liikenteelle häiriötä.

      Siihen pitäisi aina pyrkiä ajamisissaan että' ei aiheuteta haittaa muille!
      Kuten: Turhia kaistanvaihtoja = jonot nykii sitten.

      • ???????????????????

        Ja muut taxit ei sitten tee virheitä??????????

        Mahtaisiko johtua siitä että nämä kaksi firmaa käyttävät auton kylki mainostamiseen?

        Jos jokaisessa taxissa olisi omistajan nimi ja paikkakunta kuten on kuormaautoissa niin kyllä ajotyyli paransisi hetkessä.
        Nyt on pirun vaikeata sanoa kuka töppäsi kun oli valkoinen Volvo!

        Miksi muuten taxit aina ajaa baarin oven eteen vaikka viiden metrin päässä on p-paikka? Eikä lakerikengät kestää kävellä?


      • 3dddd33d3d3d
        ??????????????????? kirjoitti:

        Ja muut taxit ei sitten tee virheitä??????????

        Mahtaisiko johtua siitä että nämä kaksi firmaa käyttävät auton kylki mainostamiseen?

        Jos jokaisessa taxissa olisi omistajan nimi ja paikkakunta kuten on kuormaautoissa niin kyllä ajotyyli paransisi hetkessä.
        Nyt on pirun vaikeata sanoa kuka töppäsi kun oli valkoinen Volvo!

        Miksi muuten taxit aina ajaa baarin oven eteen vaikka viiden metrin päässä on p-paikka? Eikä lakerikengät kestää kävellä?

        Toki joo, mainos kyljessä mikä firma niin saa takuu varmasti moitteita helpommin
        ajamisistaan, mutta onko se huono asia ei minusta ainakaan.


    • paskaa touhua

      Pääkaupunkiseudun takseissa on 90%:sesti kokovartalopippeli ratin ja penkin välissä.
      Parhaat ajaa vielä huumeissa, mikä osaltaan selittää ylimielisen liikennekäyttäytymien.

      Poliisi on nyhvelö, ei saa aikaiseksi mitään hyvää liikeneessä, lähinnä keskittyvät pullistelemaan mopopojille.

    • ysivitoskuski

      Siinä kohtaa navigaattorini emäntä määräsi "Tee uu-käännös NYT!" En tehnyt, mutta Cojonesin kuskit ajaa niin kuin käsketään(?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe