Herra, Jeesus, Kristus...

vaeltaja.paavo

Jumalan Poika, Armahda minua syntistä!

Herra, pane vartija minun huuliini..
Estä minusta turhanpuhumisesn henki.

Anna minulle, Sinun palvelijallesi, sielun puhtauden, nöyryyden, kärsivällisyyden ja rakkauden henki.
Oi, Kuningas ja Herra! Anna minun nähdä minun rikokseni ja anna, etten minä veljeäni tuomitsisi, sillä kiitetty olet Sinä iankaikkisesti. Amen.
Jumala, puhdista minua syntistä!

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oksettaa pedofiilit

      Hyi Saatana. Meene lestadiolainen pois ihmisten palstoilta. Tänne voi kirjoittaa vaan IHMISET. lestadiolaiset eivät ole sellaisia, kun nussivat ja hyväksikäyttävät lapsiaan ja vaikka elukoita. Kuten tässä Maijan tapauksessa ja myös omassa kokemuksessani, vaikkei inua hyväksikäytetty mutta totesin läheltä kuinka päästään sairasta sakkia ovat lestaadiolaiset. Hyi hitto!

    • teu.

      Tuossa avauksessa on vähän Roomalaiskatolinen kaiku ,sekä
      jotain totuutta .
      Mutta tuossa alempana ei ole mitään totuutta , Kuinka joku
      kehtaakin tuommoista kailotusta , ja vieraikka palstoilla
      Tehkää omissa mitä lystäätte ,minun mieli on olkaa
      ihmisiksi täällä ..

    • su

      Siiinä ei sinun Kristuksesi auta jos veljesi on tehnyt rikoksen. Pyydä vai niin, että et hyväksyisi hänen rikostaan. Jos hyväksyt, olet rikostoveri.

      Pyydä myös, että yhteisösi ulkopuolella olevia et tuomitsisi, sillkä he ovat tuhat kertaa parempia Herralle kuin sinun veljesi insestirikoksessaan.

      Ei sinun tarvitse itseäsi pyytää puhdistaa, jos et hyväksy veljesi rikosta. Silloin et ole rikostoveri.

      • teu.

        Jos kaikkia asioita pitää palstalla kirjoittaa , niin olisiko
        jäänyt jo unholaan kenen palstalla ollaan, jos me ollaan
        eniron palstalla keskustele LLL:n asioista .

        Miksi sitten pitää vänkätä että me. Ea/ Lestat emme oli
        omalla palstalla . SEN TÄHDEN KYSYNKIN KENEN PALSTALLA TÄÄLLÄ PYÖRII ÖREVELÖ JA SU.

        ETTE TE KUMPIKAAN OLE LÄHELLÄKÄÄN USKOVAISTA
        Vaikka kuinka ilakoisitte toisten vaivoilla , se on loputtava
        ja teidänkin tulee rientää oikeissa asioissa ,, se on lapsellista
        että kokoaika pitää kailottaa meista jotain ,kun ne ei edespidä
        paikkansa .

        Ja sitten sellainen seikka , kun te olette mielellänne määrile-
        väiset oletteko miettineet mihin sellainen johtaa , ihanväärään tilanteeseen miksi siksi kun te ette tiedä mitä määrätään ja
        koska määrätään , ja onko teillä lainkaan lupa siihen vaan
        sellainen taitaa olla teistä kivaa .

        Kun me tunnemme asiat
        meistä se ei ole yhtään kivaa , omavanhurskaus kertoo monia
        toisten synneistä uskovaisella ei ole varaa paljon puhua,eihän.
        EI AINAKAAN RÄÄVÄSUINEN örvelö , koetappa saada toppi
        ettei tartte päähän kloppii . sinun sanasi on sama vaikket niitä
        kirjoitakkaan .

        Joku kirjoitti että olisi parempi kun olisi ihminen joka kir-
        joittaa tänne , aika karkeaa pilaa ketäs te olette kysyn
        vaan , Jumala on määrittänyt ihmisen , luodessaan ihmisen,
        hänelle annettiin kolmas hermosto jota millään eläimellä
        ei ole ! Miksi tälläinen Ruhtinaallinen lisäys , siksi että
        sen kautta vain ihminen todella eroaa eläimestä .

        Se on luotu Ihmisen päähän ei kauaksi päänahanalle
        se toimii kaikessa käyttäytymisessä, on tuntojen keskus
        sormen motodiikan säätäjä , se antaa mahdollisuuden
        että ihminen on voinut kekittää liikkeien hienosäätöö yms.
        on voinut opetella kisjoittaa , Sekä unohtamatta sinpanssin
        ja ihmisen eroa Pääkallon kiinnitys on sinpansilla kallon
        ja rangan yhtymä kohta niskassa , kun ihmisellä se on alla
        pääkallo on asenettu suoraan rangaan , .

        jos sen evoluuttista kehitystä olisi odotettu se olisi joskus
        100miljoonaan vuoden päästä vasta paikallaan ..


    • su

      Ensiksi teu sanon sinulle. Minulla on omalupa kirjoittaa tänne kuin sinullakin. pitäisikö minun vielä pyytää lestadiolasilta lupa, että saanko tänne kirjoittaa. päästitppä oiken lestamaisen möläyksen.

      Mitä taas minun uskovaisuuteni tulee. Kuule teu, se minun rukoukseni menee perille yhtähyvin kuin teidän joukkomölinänne.

      Mitä taas asioiden tuntemiseen tulee. Ne tulee yhä valoisammaksi teidän tekopyhyytenne tietoisuus, kun joukossa on rikosten puolustajia ja juuri teidän miesnimimerkkien tällä palstalla esitttäminä.
      Vetoatte kyseessä olevassa "Maijan" insestitapauksessa , että ne vanhoilliset, ne vanhoilliset. Kuule, te olette aivan samaa porukkaa toisia parannukseen käskeviä ja helvettiin toivottajia. Luulo anteeksi saamisesta jokaisen teidän tyräyksenne ja töräyksenne jälkeen, että sitten on kaikki anteeksi ja taas sujut, eiku uutta putkeen, kun se on niin kivaa.

      Kyllä se teu on vaan niin, että puusta me olemme alas joskus pudonneet. Olemme vain joutuneet ajattelemaan miten täällä puun juurella pärjättäisi. Aivot ovat siten kehittyneet sen apinan kallosta ihmisen kalloon, niin sisältä kuin pääkuorestakin. Heh ja jos mennään vieläkin enemmän ajassa taaksepäin. Niin, olemme olleet Ahvenia, eli Aboreita. Kato jossain vaiheessa se kala on joutunut kuivalle maalle haukkomaan happeaan, ja kun on aikansa haukkonut, niin katso, "Minä elän" vielä sanoo Abori, kuin Aleksis Kivikin vähän ennen loppuaan.

      Kerro nyt sitten teu, kuka oli näkemässä kun Eeva antoi sen omenan Aatamille. Ja kuka kuuli sen käärmeen puhuvan Eevalle.Taitsi olla vähän samanlaista puhetta kuin susi hukan puhe PunaHilkalle sadussa.

      Nii tuo sanasi, ihmisen ero eläimestä. Ei siinä eroja ole, muuta kuin sonnilla on sarvet ja pitempi häntä. Ihminen on kuin eläin ainakin silloin kun se hiehoja astuu. Että tällainen tapaus! On kivaa!

      • VILLE.

        Sinä et ainakaan ymmäertänyt tätä hermosto asiaa. SELITETÄÄN .

        Kun Jumala on luonut käärmeen , siihen annattiin vain sellainen hermosto
        joka toimii hyvin Autonoomiseti eläime itse tietämättä , kuten hengitys ,sydän-
        mmen lyönti , sai aivan vähäisen määrän aivoja ,

        Kaikki muut eläimet saivat hermoston joka oli pidemmälle kehittynyt , mutta
        saivat aluksi myös sen Käärmeen hermoston , sillä pitäähän toimia syvän
        vaikka elin nukkuu ja henkittää pitää . saivat enemmän , koska toiset oli kovaa menemään ja toiset kiipeilivät puissa, paljon isommat aivot .

        Kun ihminen luotiin , hän sai kaarmeen hermoston muiden eläimien hermoston Jumala loi ihmiselle kolmannen hermoston niin sanotun
        Kuorikerroksen hermoston ,keskuksen päähän, siellä on säätelykeskus
        jota ei ole kenelläkään Eläimellä .

        Adam Eeva , kysyi kuka oli todistamassa noita asioita , olen vastannut
        ainakin 4 kertaa , Pyhä Henki ,se joka antoi kirjoitus tiedot Moosekselle
        Kyllä Raamatussa myös sanotaan Että Jeesus on ollut aina mukana
        kun jotain luotu on ,ILMAN HÄNEN LÄSNÄOLOA EI MITÄÄN OLE TEHTY .
        SE ON SITTEN ERI JUTTU USKOTKO SINÄ SIIHEN ..SILLE minä en
        MAHDA MITÄÄN ,, SIKSI ETTÄ NE ASIAT ON HENKILÖKOHTAISIA .


    • #

      Oksettaa pedofiilit; Ajattelinkin sinulla olleen jonkun tosi pahan kokemuksen. : (

      Teuta, onko parempi laittaa pää pensaaseen ja olla tietämätön muiden mielipiteistä.
      Jos tänne kirjoittaa, niin kaikki saavat arvostella. Tämä on keskustelupalsta Lestaadiolaisuudesta.

    • kalle.

      Sen minä ymmärrän , KESKUSTELUPALSTA ,,KIRJOITUS PALSTA .
      MUTTEI TÄMÄ VOI OLLA ALENTAMIS PALSTA KENELLEKKÄÄN ,
      SILLÄ vaikka kaikki saavat arvostella , niin tietenkin sillä mekin
      arvostelemme , mutta me emme halveeraa jokaista jatkuvasti .

      • v.c.d-es

        Itse asetat itses Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen alentajaksi ja toisia koulutat!!! luciferilainen olet:

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        MITÄ HELEVETIN PAHAA JUMALA, JEESUS JA PYHÄ HENKI on lestadiolaisille TEHNYT ETTÄ HEIDÄN PITÄÄ PILKATA HEITÄ???

        JEESUS EI OLE KALTAISENNE NELIJALKAINEN ELUKKA JONKA TEURASTETAAN PILKATEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .


      • su

        Voi Kalla reppana. Minä tulin palstalle, sanoin mielipiteitäni, siis omia lestadiolaisuudesta. Ja Katso sanoi, entinenkin mies! Olisi kuin hyeena lauma, hyökkäsi. Pari täysin uskonsa sokaisemaa miestä, tuomitsi minut oitis helvettiin ja parannuksen tekoon.

        Ei teidän lestadiolaiskiihkoilijoiden tarvitsisis jutella toisten halveeramisesta mitään. Nyt tulee isoin kirjaimin. TE OLETTE PUKEUTUNEET VALKOISIIN PYHIIN VAATTEISIINNE. MITKÄ PÄÄLLÄNNE TEPASTELETTE YMPYRÄÄ OMASSA AIDATUSSA KARSINASSANNE. TE HAETTE JOTAIN JOTA ETTE IKINÄ TULE SAAMAAN. KUN VAATTEENNE RIISUTAAN, SIELTÄ PALJASTUU OMAHYVÄISYYDEN, TOISTEN TUOMIOIDEN, TEKOPYHYYDEN LIKAAMAT ALUSHOUSUT JA PAITA. NE HAISEVAT SYNNIN HIELLE.
        Ei muuta....halveeraamista.


      • teu.
        v.c.d-es kirjoitti:

        Itse asetat itses Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen alentajaksi ja toisia koulutat!!! luciferilainen olet:

        ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."

        Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
        MATTI
        17.2.2012 21:05
        ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
        JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
        Fered.
        11.12.2011 18:24
        " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

        ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
        teuta
        18.9.2011 07:19
        -Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
        Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
        että Hän sen pyhittäisi

        MITÄ HELEVETIN PAHAA JUMALA, JEESUS JA PYHÄ HENKI on lestadiolaisille TEHNYT ETTÄ HEIDÄN PITÄÄ PILKATA HEITÄ???

        JEESUS EI OLE KALTAISENNE NELIJALKAINEN ELUKKA JONKA TEURASTETAAN PILKATEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .

        Sinulla ei ole näyttä siitä että häolisi tehnyt niin -

        Voisiytko itse tehdä näyttös , vaikken minä niihin usko .

        sinä olet ajanut ohi , jo ajat sitten eikö se ole varva .

        minä en o0le luvannut sulle mitää , en mitään

        Ei vaatimuksia . ei Tiedon keräystä . jos mitä tarvit kerää itse.

        Minä en ole koskaan sanonut pahaa sanaa JUMALASTA
        /JEESUKSESTA ENKÄ Pyhätä Hengestä .ÖRVELÖ ON,
        kääntänyt kaikki kirjoitukset ne on orvelön vika ja hän
        vastaa tekemisestään , aina uskotko ..


      • TEU.
        su kirjoitti:

        Voi Kalla reppana. Minä tulin palstalle, sanoin mielipiteitäni, siis omia lestadiolaisuudesta. Ja Katso sanoi, entinenkin mies! Olisi kuin hyeena lauma, hyökkäsi. Pari täysin uskonsa sokaisemaa miestä, tuomitsi minut oitis helvettiin ja parannuksen tekoon.

        Ei teidän lestadiolaiskiihkoilijoiden tarvitsisis jutella toisten halveeramisesta mitään. Nyt tulee isoin kirjaimin. TE OLETTE PUKEUTUNEET VALKOISIIN PYHIIN VAATTEISIINNE. MITKÄ PÄÄLLÄNNE TEPASTELETTE YMPYRÄÄ OMASSA AIDATUSSA KARSINASSANNE. TE HAETTE JOTAIN JOTA ETTE IKINÄ TULE SAAMAAN. KUN VAATTEENNE RIISUTAAN, SIELTÄ PALJASTUU OMAHYVÄISYYDEN, TOISTEN TUOMIOIDEN, TEKOPYHYYDEN LIKAAMAT ALUSHOUSUT JA PAITA. NE HAISEVAT SYNNIN HIELLE.
        Ei muuta....halveeraamista.

        OLEN ASISTA PYYTÄNYT SINULTA ANTEEKSI . NYT VOI
        KYLLÄ KUVITELLA ETTÄ ON UNHOTTUNUT , MUTTA SE
        EI VOI OLLA ENÄÄ MINUN SYNTI , KUN SINÄ LEVITÄT TÄLLÄISTÄ SOOPAA , SE ON SOOPAA SEN JÄLKEEN
        KUN MINÄ OLEN TEHTÄVÄNI TEHNYT . JOS SE TOINEN EI
        OLE TEHNYT MITÄÄN . ET SIITÄKÄÄN VOI SYYTTÄÄ
        MINUA OTAHAN ASIAT OIKEAAN KÄTEEN JA RAUHOTU..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe