Hei! Olen joskus ollut uskossa ja nyt olen palaamassa maailmasta Jeesuksen luokse.Kirjoitan blogia uskonaskelistani ja uskon että hitaasti eteenpäin.Rukousapu ja kommentit ovat myös tervetulleita,mikäli joitain ajatuksia herää! http://takaisinjeesuksenluokse.blogspot.com (olen myös aiemmin kirjoittanut palstalla nimimerkilläni Eksynytlammas)
Uskoontulo
7
71
Vastaukset
- lannenhunttari
8 Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
19 enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'
20 Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
sama patee tuhlaajatyton kohdalla... tervetuloa takaisin valoon rukoilen puolestasi l-h - Eksynytlammas
Kiitos rukousavustasi!
- Kiinnostunut.
Mitä eroa on sillä että ihminen tulee uskoon ja sillä että ihminen menettää järkensä?
Vai ovatko ne yksi ja sama asia?- Teologian tohtori
Ne ovat yksi ja sama asia. Synonyymejä siis.
- Kaikkea sitä lukee..
Teologian tohtori kirjoitti:
Ne ovat yksi ja sama asia. Synonyymejä siis.
Jaa, että ihan jumaluusopin tohtori, mutta ei ymmärrystä tuon enempää. Olisitpa valinnut jonkun vähemmän viisautta vaativan alan (esim. tuomari, lääkäri) niin opintosi eivät olisi menneet ihan hukkaan.
Uskova ihminen on tullut järkiinsä. Tule sinäkin. Teologikin voi tulla --- vaikka se lienee harvinaista. - Teologian tohtori
Kaikkea sitä lukee.. kirjoitti:
Jaa, että ihan jumaluusopin tohtori, mutta ei ymmärrystä tuon enempää. Olisitpa valinnut jonkun vähemmän viisautta vaativan alan (esim. tuomari, lääkäri) niin opintosi eivät olisi menneet ihan hukkaan.
Uskova ihminen on tullut järkiinsä. Tule sinäkin. Teologikin voi tulla --- vaikka se lienee harvinaista.Uskova ihminen kieltää totuuden ja sukeltaa suoraan satumaailmaan.
Tuu pois sieltä! Et ole lapsi enää.
Jeesus sinua hoitakoon, auttakoon ja johdattakoon.Hyvä onkin edetä pienin askelin, silloin muutos on pysyvämpää. Itselläni oli myös iso alkoholiongelma. Ratkeilin myös uskossaoloni aikana juomaan. Tänä päivänä saan olla kuitenkin raitis, raitiutta on takana jo yli 11 vuotta!! Kiitoksen tästä raittiudestani anna Jumalalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804326BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983564- 2022941
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692780Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main492678- 781220
- 571196
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381032MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120943- 58939