Useana aamuna yksi nuori rouva tulee samalle bussipysäkille venttaamaan, aina se kattoo altakulmain ja ihan kuin pyrkisi iholle.
Joka kerta sattuu sama episodi, rupeaa kovalla äänellä puhumaan kännykkäänsä, no tänä aamuna rouva tuli aivan viereen pölisemään ja huusi kovalla äänellä puhelimeen "haloo", minä vastasin kutsuun että haloo. Rouva katsoi kuin halpaa makkaraa ja lähti hieman loitommalle puhumaan. Heh, yleensäkin olisi viisaampaa puhua vähän etäämmmällä kuin tulla aivan toisen korvan juureen yksityisiä juttujansa latelemaan.
heihei
7
442
Vastaukset
- j k
niinkö
- 16+8
Hei, tää palsta on keslustelemista varten, ei oman erikoisuutensa esille tuomista varten. Niin.
- Me lapset
Aika outoa toimintaa. Itse en ole törmännyt tuommoiseen. Onneksi... :)
- naapurinmuija
Naapurin muija oli viime talvena bussipysäkillä. En häntä huomannut ennenkuin hän tervehti.
Vastasin että "huomenta, en tuntenutkaan kun sinulla on vaatteet päällä". - törisijä
Mikähän tyyppi toi jk on, sen kommentit on aina hevon perseestä, pysyis siellä huuhaalla ja ylläpito seuratkaa vähän näitä juttuja, sen takia olette olemassa. Ottakaa jk :n ip selville, älkääkä päästäkö sitä tänne pölisemään, hoitoonohjaus olisi kaiketi aiheellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574