Valosta!

Flygare 76/77

On kova depressio, ootan sitä valoa, missä se on onko se katuvalo vai joku muu valo, onko sitä kirjattu mihinkään sitä valoa ja sen kirkastumista, minua niin pelottaa missä se oikea valo on , senhän piti tulla "pian", oonko tullu sokeaks kun en nää mitään, kertokaa missä se oikea valo on.
Missä se tieto on koska se pian tulee, joutus tässä vähän järjesteleen asioita.

PS! Perskle olin tallissa ja valot poissa, sori en kiusaa enää teitä siitä valosta, unohdin vain painaa katkasijaa!
PS! Aurinko on justiin taivaan rannalla, valoa siis näkyvissä, just tähän aikaan, entä teillä, selittäkää miks minä näen sen valon mutta ette te, antakaa raamatullinen selitys, hoks`! ei tieteellistä

PS! Kaikki fröökenit jotka haluaa poistaa tämän kirjoituksen, niin niistä ei ole valon kantajiksi, tältä palstaltahan niitä löytyy!!

Hälsningar: Klara lysen på finska, på svenska ljusklara vappen!

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää vappua
      • Flygare 76/77

        "selvää vappua", sullekki helel, vellihousuna on kiva olla entä sulla fröökeninä, joko oolveisit lentää vai lämpöä pukkaa , siivet löysänny vaikka valo on karannu, silti klara vappen...muuten tuo doktor filli vois antaa sulle sen toisen analyysin minun jälkeen. Kannattas ottaa yhteyttä doktor filliin kumman analyysin mukkaan mennään.

        PS! Kato ettei sitä valkosta viivaa näy nokan keskellä, tulis selittämistä, muuten on ollu joskus sitä ruskeaa nokan alla, eli kokemusta on!
        PS! Meillä nyt vasta valo himmenee entä teillä!


      • harrier
        Flygare 76/77 kirjoitti:

        "selvää vappua", sullekki helel, vellihousuna on kiva olla entä sulla fröökeninä, joko oolveisit lentää vai lämpöä pukkaa , siivet löysänny vaikka valo on karannu, silti klara vappen...muuten tuo doktor filli vois antaa sulle sen toisen analyysin minun jälkeen. Kannattas ottaa yhteyttä doktor filliin kumman analyysin mukkaan mennään.

        PS! Kato ettei sitä valkosta viivaa näy nokan keskellä, tulis selittämistä, muuten on ollu joskus sitä ruskeaa nokan alla, eli kokemusta on!
        PS! Meillä nyt vasta valo himmenee entä teillä!

        Tekstiäsi lukiessa minule valkeni mitä tarkoitat valon himmenemisellä.
        Se on täysin ymmärrettävää tässkin valossa, joka on kertomus sinun käynnistäsi psykiatrilla:

        "Mies meni psykiatrin vastaanotolle:
        "Tohtori hyvä, taidan tarvita apua!", sanoo mies käsiään huiskien, "kun noita lepakoita lentelee tuossa koko ajan!"
        "No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "


      • apua sain
        harrier kirjoitti:

        Tekstiäsi lukiessa minule valkeni mitä tarkoitat valon himmenemisellä.
        Se on täysin ymmärrettävää tässkin valossa, joka on kertomus sinun käynnistäsi psykiatrilla:

        "Mies meni psykiatrin vastaanotolle:
        "Tohtori hyvä, taidan tarvita apua!", sanoo mies käsiään huiskien, "kun noita lepakoita lentelee tuossa koko ajan!"
        "No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "

        *"No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "*

        Heiiiih, meilhän on ollut sama hemmo psykiatrina?

        Mua vaivas välillä kankkusessa valtava itikka/mäkäräisparvi,
        jota mä jouduin huitomaan jatkuvasti.
        Sit mä kuulin tästä psykistrista jolla on lepakoita vintillään,
        ja hän olikin avulias.
        Hänen lepakot söi kaikki mun lentävät inisijät, ja hänen lapakot voi oikein pulskasti nyt, oikein vampyyrilepakoilta näyttävät kuulemma...
        Mä en niitä nähnyt mut onneks ne kuitenkin söi mun itikat :)


      • huoh ja voih
        apua sain kirjoitti:

        *"No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "*

        Heiiiih, meilhän on ollut sama hemmo psykiatrina?

        Mua vaivas välillä kankkusessa valtava itikka/mäkäräisparvi,
        jota mä jouduin huitomaan jatkuvasti.
        Sit mä kuulin tästä psykistrista jolla on lepakoita vintillään,
        ja hän olikin avulias.
        Hänen lepakot söi kaikki mun lentävät inisijät, ja hänen lapakot voi oikein pulskasti nyt, oikein vampyyrilepakoilta näyttävät kuulemma...
        Mä en niitä nähnyt mut onneks ne kuitenkin söi mun itikat :)

        Ou nou. Nyt se on saanut aamulla kirkkaan väläyksen ja honannut miten asian voi kääntää kahteen suuntaan. Oon sanaton.


      • Kela betalar
        apua sain kirjoitti:

        *"No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "*

        Heiiiih, meilhän on ollut sama hemmo psykiatrina?

        Mua vaivas välillä kankkusessa valtava itikka/mäkäräisparvi,
        jota mä jouduin huitomaan jatkuvasti.
        Sit mä kuulin tästä psykistrista jolla on lepakoita vintillään,
        ja hän olikin avulias.
        Hänen lepakot söi kaikki mun lentävät inisijät, ja hänen lapakot voi oikein pulskasti nyt, oikein vampyyrilepakoilta näyttävät kuulemma...
        Mä en niitä nähnyt mut onneks ne kuitenkin söi mun itikat :)

        Olen tavannut minäkin monta psykiatria,
        jolla on lepakoita vintissään.

        Pimeempiä kuin asiakkaansa...


    • Flygare 76/77

      "harrier" näinhän se kävi tohtori fillillekin, joutu hakemaan apua minun käsittelyn jälkeen!

      PS! Hoks, en muistanukkaan, niinhän se tuli tämä jessuli viiruskin jenkeistä, tokkopa se tohtori fillikään on parantunu näistä jenkkiläisten uskiksista.

      • tatanka yotanka

        Mikähän siinä maanosassa on niin kovin erikoista...

        "The Great Spirit, also called Wakan Tanka among the Sioux, the Creator or the Great Maker in English, and Gitchi Manitou in Algonquian, is a conception of a supreme being prevalent among some Native American and First Nations cultures. According to Lakotah activist Russell Means a better translation of Wakan Tanka is the Great Mystery."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe