Nauttikaa hyvistä kokemuksistanne

Kovia kokenut

En tiedä miksi tänne nyt kirjoitan ehkä haluan purkaa vielä tätä kuinka elämässäni on tapahtunut paljon.Ehkä te muutkin huomaatte jotka olette kokeneet paljon,että ette ole yksin.
muutos on välillä stressaavaa,myös positiiviset.Tuntuu että olen hukannut oman itseni näiden muutosten seurauksina.olen 21 vuotias nuori neito mutta tunnen itseni vanhemmaksi varsinkin näiden kokemieni jälkeen.eräs muutos on vielä vastassa,joka on melko iso.Harmi etten ole kokenut vain positiivisia asioita vaan olen oikeasti kokenut paljon pahaakin.Te jotka ette koskaan ole kokeneet pahaa,minä kehotan teitä tosissaan olemaan kiitollisia siitä!!

3

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikuisesti pimeässä

Moi,sinä nuori neito et tiedäkään miten osuit herkään paikkaan...Minulla oli joskus ihana elämä,rakastava puoliso ja hyvät ystävät,ikävän kohtalon johdosta menetin se mikä minulle oli tärkeintä. Hädän hetkellä uskoin itselle että kun voimani eivät riitä enää voisin nojatta ystävään,sukulaiseen ...voi miten olin väärässä...ajan myötä ystävät hylkäsivät minut nyt kävelen yksin pimeässä,elämäni liekkini on sammunut eikä tietoa huomisesta.. elän päivän kerrallaan.Olen aina ollut ystävälinen ja hauska kaveri mutta kokemukseni jälkeen tuntuu että en enää tunne itseäni,se mitä näen peilista ei ole se mitä minä oikeasti olen, millään ei ole enää mitään tarkoitusta,ihmisten pikku ongelmat suorastaan huvittaavat.Tuntuu että en kuullu enää tähän yhteiskuntaan.

• kevatnurmi

olet masentunut,siitä pitää nousta ,jokainen ihminen on arvokas omana itsenään ,ei tarvitse kysellä mitä saa tehdä toiselta kosk kahta samanlaista elämää ei ole ,jos ihmiseltä viedään jotakin aina jää jäljelle itse ja voi yrittää uutta vaihetta elämässä tilanteet muuttuu ja ihminen kasvaa kovien kokemusten myötä mistä syystä menetit puolisosi,sairaudenko vai elämän tilanteen tähden

• Ap..

Kiitos vastauksista t.alkuperäinen kirjoittelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe