minulla teidän kassa ole mitään tekemistä ettekä edes rukin :) pikku-siskoa hulisi ONNEKSI..mutta olen hiilenä Iltasanomien Mainon asettelijaan ( Mainospäälikön tyttärenä ja rukin kasvattina ) KUINKA ILTASANOMAT KEHTEE...olivat laittaneet sima arvostelun jollekkin sivulle joola aukeamalla käsittelivät ala-almailan asioita !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. Erkolle heti huomautus jos ei yhtään välitä mitä keätoimittajat tekevät..... HETI.. kaikki tykit esille :)
Olen niin suivaantunt.
Missä se karhukolpa oikein on
5
56
Vastaukset
- :
hulisi...hihihihi.....luuleko ihan oikeasti että olen joku rikoline joka täällä kirjoittaa ja MITÄ SITTEN...olen valokuvaaja. siivoja, tutkia, anlysoija, psykoloki, opettaja,, köyhä, rikass ja sitten kädettömien kusettaja steisillä ja sitte :)
- :)
sorry kirjoitan aurinko lasit silmillä ja kun nämä Maailaman Korkeimasta asunostani olevat aurikolasit eivät oikein sovi suomen :)
:) kirjoitti:
sorry kirjoitan aurinko lasit silmillä ja kun nämä Maailaman Korkeimasta asunostani olevat aurikolasit eivät oikein sovi suomen :)
:) aurinkolasit yhteen...Kettuilen kyllä kettuilen koska suomalaiset on niin :)
:) aurinkolasit yhteen...Kettuilen kyllä kettuilen koska suomalaiset on niin :)
Mitä sitten koska minua ottaa aivoon jotka kuvittelevat suo 24 fi olevan jotain....En ensinmästäkään toivetta Enkä kirjoita En kä arvaa Enkä visteiä En mitään koska useat suomessa ovat oikeasti ihan tyhmiä....................... Mä mielummin syön köyhyydessä :) mutta voisitteko suomaliset jotenkin piristyäs sekä uudistua sekä laittaa näkevyyttä mainostaa täällä kiinassa tavallinen kodinhoija on ykköstähti Mainossa..jojojojojojo..muistan teidät VEHO.
Mitä sitten koska minua ottaa aivoon jotka kuvittelevat suo 24 fi olevan jotain....En ensinmästäkään toivetta Enkä kirjoita En kä arvaa Enkä visteiä En mitään koska useat suomessa ovat oikeasti ihan tyhmiä....................... Mä mielummin syön köyhyydessä :) mutta voisitteko suomaliset jotenkin piristyäs sekä uudistua sekä laittaa näkevyyttä mainostaa täällä kiinassa tavallinen kodinhoija on ykköstähti Mainossa..jojojojojojo..muistan teidät VEHO.
sorry lukialle lopetan esseen tähän koska olen niiiin niiiin niiin suivaantunt että en saa sanaa suustani ja tämä "avautuminen " koskee vain kaikkia niitä tahoja jotka syyttävät mediaa, mainontaa sekä ulkopuolisia suomalaisen yhteiskunnan pahaoinvoinnista mutta ei siitä että AIKUISELLA ihmisellä on valinnanvapus.
syyttäkää minua. ( mainospäälikön tytärtä )...kyllä mä kestän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636