Hei!
Sattuisiko joku tietämään, onko aikuiskastetta kannattavilla luterilaisilla jokin oma foorumi tai yhdistys Suomessa?
Aikuiskaste kirkossa
13
55
Vastaukset
- Utelias neiti
Moi!
Minuakin kiinnostaisi. Erosin kirkosta mutta nyt haluaisin liittyä takaisin.
Tarvitaanko kaste?- Jazcuelino
Hei!
Jos olet kuulunut kirkkoon aiemmin, niin sinut on kastettu joskus ja se riittää. Uutta kastetta ei tarvita.
- eroa valtiokirkosta
luterilainen valtionkirkko keskittyy lasten pakkokastamisiin
- ..
Pakolla se on poju äitis sinuakin imettäny
- -Laza-
.. kirjoitti:
Pakolla se on poju äitis sinuakin imettäny
Taitaa muuten imettää edelleen, niin lapsellisia ovat kyseisen pojun kirjoitukset.
- :(
-Laza- kirjoitti:
Taitaa muuten imettää edelleen, niin lapsellisia ovat kyseisen pojun kirjoitukset.
Totta, ja ilmeisen huonot eväät on poika saanut.
- eroa valtiokirkosta
:( kirjoitti:
Totta, ja ilmeisen huonot eväät on poika saanut.
Kumma miten helposti nimimerkkiä vaihtamalla saa aikaiseksi viestiketjun.
Erikoisinta kuitenkin on, että aikonaan joku kirjoitti satuja papurykselle, ja niihin taruihin hihhuli vielä nykyääkin uskoo. Ehkä se satuihin uskominen saa lapsukaisen tuntemaan olonsa turvalliseksi. - 1+1
eroa valtiokirkosta kirjoitti:
Kumma miten helposti nimimerkkiä vaihtamalla saa aikaiseksi viestiketjun.
Erikoisinta kuitenkin on, että aikonaan joku kirjoitti satuja papurykselle, ja niihin taruihin hihhuli vielä nykyääkin uskoo. Ehkä se satuihin uskominen saa lapsukaisen tuntemaan olonsa turvalliseksi.Whitewashan se meidän pullainen tuttipoju on, sinut tunnistaa niin helposti.
Ota vaan rohkeasti se rekisteröity nimimerkki käyttöösi.
- JJ
Mun kautta kaste hoituu 500 egellä. Tuo pullo vettä ja 500 egen seteli, niin hoituu ilman turhia foorumeita ja yhdistyksiä. Todistuksenkin saat, kunhan saan hommattua netistä.
- ;)
Sun kautta hoidu kuin käteenveto
- lutku vaan
Tuo on tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Rahat hankin vaikka väkisin.
- :(
lutku vaan kirjoitti:
Tuo on tarjous, josta ei voi kieltäytyä. Rahat hankin vaikka väkisin.
Saat tuplahinnan anukseenotosta.
Viimeksi tosin atte otti nokkiisa vaik suihin piti. - se aina mielessä
:( kirjoitti:
Saat tuplahinnan anukseenotosta.
Viimeksi tosin atte otti nokkiisa vaik suihin piti.oot varmaan lesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483